Hey meis, nou hier sneeuwt het heeeeeel lichtjes, maar niet erg. HEt heeft hier volgens mij vannacht wel weer gesneeuwd, dus wit is het wel Oh vandaar voor die heupjes! Hopelijk zijn ze gewoon goed, maar denk het wel hoor, anders zou ze denk ik nooit zo snel al zo mobiel zijn als ze is Ja joh, kleine muts is het. Gevolg is, dat ze nu overdag om de haverklap moe is en naar bed wil Dus dat doen we dan maar. Ze heeft nu ook 's avonds haar laatste fles op een andere tijd: 20:00 uur ipv 21:30 (hebben we wel langzaam afgebouwd hoor die tijd). Dus ze moet daar ook aan wennen, maar als ze enemaal slaapt, slaapt ze ook gewoon dik uit! Ja echt leuk die pyjama's en ze zitten ook heerlijk voor die kleintjes! Die van Kyra begint nu weer wat strak te zitten (haar beentjes worden dikker ), dus wordt weer tijd voor een nieuwe Ik heb wel van de week deze nieuwe pyjama gekocht bij prenatal: Hij is alleen nog wat te groot
@cath, ook een leuk pyjamaatje zeg, die van Sennah zit ook een beetje krap haha... heb er nog 2 van de hema en 1 van nijntje dus ze kan voorlopig nog wel vooruit! Nou een sneeuw hier joh... moet van de week op de fiets naar het werk... bbbrrr... doodeng maar ja! EGO: sennah heeft net geschaterlacht! Zo schattig! Kussies
Nou... Ons manneke is nog niet beter hoor Het leek er even op, maar vanavond is AL z'n warme hap eruit gekomen (hij had sinds gisteren niet meer gespuugd, dus we durfden het wel aan). Maar eventjes zien.... Hopelijk morgen weer een beetje beter. @ Maaike: gaaf he, zo'n schaterlach!!! Hier trouwens maar een beetje sneeuw... @ Cath: pyama'tjes gaan hard he.... Vind ze van de prenatal echt ideaal. Zitten lekker en lekker ruim over het hoofdje. Nils heeft nog al een aardig groot koppie, dus dan is die ruimte wel lekker @ de rest: hoe gaat 'ie meiden??? Liefs Xx Deb
he meid, achgerm manneke he. echt zielig. maar jullie zijn al inmiddels neem ik aan op plaats van bestemming. veel plezier en hoop dat het goed gaat met nils en dat ie veel plezier zal hebben. en lekker zwemmen. liefs mies
hellowa girls! Nou ff ego hoor, komen we in het ziekenhuis, blijkt dat we een verwijsbrief mee hadden moeten krijgen... niet gebeurd dus waardoor de afspraak niet door kon gaan gvd! Nou lekker balen dus, thom ook helemaal vrij genomen! Nu moet ik vlg week maandag! Blegh! Kusjes
hey lady's hoe is het hier!! net met jade dr 3de prikjes gehaald ging goed!! ze is flink gegroeid 66cm en 7050gram!heel netjes dus...ze mag aan de hapjes van het cb!!dus we gaan t rustig opbouwen...verder doet ze het SUPER ze heeft vamiddag bij de gastouder van 1 tot half 4 geslapen lekker joh ben echt blij dat t goed gaat merk dat ik nu zelf ook lekkerder in mn velletje ga zitten!! nou meiden nu lekker 2 dagen vrij...kussie!!
Hey hey! Goed nieuws meid!!! Fijn da het zo goed gaat!!! Hier nog steeds nix................................ ***ZUCHT*** (mag ik nu ongeduldig worden... of is dat ongeoorloofd? hihihi) (K)
lj meis!!!!!!kheb net nog even op je hyves gekeken!!en NATUURLIJK mag je ongeduldig worden!!ben echt benieuwd khoop voor jou dat de kleine zich nu snel gaat melden wanneer moet je naar t ziekenhuis?dikke knuf voor jou xxxsie
Hey meiden, hoe is het hier! @Sjaan: wow, Jade is gewoon net zo groot als Kyra en volgens mij zelfs nog iets zwaarder Heb ik dan zo'n klein meisje? Jullie lopen bijna allemaal op ons in @Maaik: echt ontzettend k*t gewoon zeg!! Stelletje dommeriken allemaal! Ziekenhuizen zijn wat dat betreft ook totaal niet meegaand. Papiertje niet? Kun je weer keihard vertrekken :x Valt me nog mee dat je "maar" een week nog hoeft te wachten! @LJ: jeetje meid, die kleine laat ons wel in spanning he?? Enne..ik was het al veel eerder zat, dus ja hoor...je mag zeker ongeduldig worden nu Misschien merkt hij/zij dat wel en besluit daarom te komen Ik check ook elke dag je hyves Hoe voel je je verder?? Pak nog goed je rust he nu het nog kan!!! Lekker op tijd naar bed en gewoon rustig aan doen meis! @Anderen: alles goed? Kyra heeft afgelopen 2 dagen weer goed geslapen. Vanmiddag moet ik weer ff naar de dokter voor controle vanwege m'n schildklier en dan laat ik ook haar hoofdje weer even meten. Ik moet volgende week naar het CB en dan meten ze ook weer, maar dan zie ik meteen wat ze per week groeit en of het nog "normaal" is. Verder is haar tandje echt zichtbaar nu Ze lacht heel veel dus zie je dat witte puntje echt zitten! Haar karakter begint zich steeds meer te vormen. Het is en blijft een heerlijk lief, vrolijk meisje wat gewoon veel lacht en lol heeft. Ze rolt alle kanten op in haar box of op een groot kleed op de grond en gister lag ze weer helemaal op haar buik. Ze vond het echter wel best zo en bleef zo lekker liggen Ze roept/kirt/gilt ook lekker veel en vermaakt zichzelf prima. Maar...ze heeft wel een heerlijk temperament. Als mevrouw iets wil maar wat niet lukt, zal ze het laten merken ook :x Of als ze iets juist NIET wil. Man, dan kan ze goed driftig worden! Neus afvegen, mond afvegen of wangen insmeren (schrale wangen) vindt ze verschrikkelijk en dat zul je weten ook Dat wordt nog wat straks als ze gaat kruipen/lopen en ik dingen moet gaan weghalen/afpakken Nou ja, dat merken we dan wel! Ik geniet volop van haar in ieder geval. Het is gewoon een heerlijk kind en een beetje karakter mag best, ja toch? Ze wordt dinsdag alweer 7 maanden !
Haaaaai poepekes! Hoe ist hier? Hier alles goed. Gisteren bij de VK geweest, manneke ligt mooi op schema en mama ook Nu druk met de voorbereidingen voor de bruiloft.. Papa is vandaag weer geweest en heeft weer heel wat afgeklust hier in huis, het einde is in zicht! Volgende week alleen nog wat muren schilderen en dan is het klaar! Cathie: die Kyra! Heerlijk zo'n meid met temperament. Tuurlijk is dat niet erg, is gewoon een dame met pit en daar is zeker niks mis mee! Die laat gewoon van zich horen! Daar heeft ze later alleen maar profijt van! Hoe was het bij de HA? LJ: spannend meis. ik denk aan je! Tuurlijk mag je nu wel ongeduldig worden, nu duren de dagen wel erg lang hè! Sjaan: wauw! Gaaf zeg dat het allemaal zo goed gaat! Lekker hè! Ook jij kunt u er nu ook veel meer van genieten.. En fijn dat Jade zo goed groeit zeg, dat zegt ook genoeg hè! Ze komt helemaal niets te kort, zowel liefde als drinken! Maaike: wat een klotehommels daar in dat ZKH! En lekker van je VK dat ze je die verwijsbrief niet heeft meegegeven! Maar gelukkig kan je volgende week alweer terecht.. Debsel: hoe is het met Nils? Inkie, Miesje, Marleen, Debbedebs.. Hoe is het met jullie??? Iemand vergeten? Zo ja, sorry hoor, mijn geheugen laat me echt in de steek nu.. Ik ben ff container binnenhalen, stofzuigen en dan maar 's aan het eten beginnen. Het wordt lasagne dit keer, mjum! XxX
Hey meiden! Ff snel EGO berichtje en dan ga ik eten Alles was goed met mij bij de dokter. Ze vond me er heel goed uitzien M'n gezicht is al slanker en mijn taille komt ook weer een beetje terug Medicijnen blijven nu voorlopig op deze dosis (zit er nu 3 weken aan) en over 3 weken gaan ze weer bloed prikken om te kijken of mijn schildklier zich nu goed houdt. Ik heb ook Kyra's hoofdje weer laten opmeten, maar dat is toch weer gegroeid. Ik heb nu een verwijsbrief meegekregen voor een kinderarts in het ziekenhuis. We verwachten nog altijd geen rare dingen, maar laten we toch maar even een kinderarts ernaar laten kijken, dan kunnen er ook eventueel dingen uitgesloten worden. Dus morgen ga ik even bellen voor een afspraak. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte
Ooooh wat fijn dat de medicijnen hun werk doen! En dat jij je stukken beter voelt.. Waarom naar een kinderarts? Wat zou er dan kunnen zijn met Kyra?
Hey meis, Nou, bij het CB meten ze niet alleen de lengte van je baby en het gewicht, maar ook de hoofdomtrek. Dit ivm eventueel een waterhoofd. Normaal gesproken is een waterhoofd op de echo al zichtbaar, maar niet altijd. Vandaar dat ze opmeten. Nu wijkt Kyra's groei dus af van de "gemiddelden" en is deze volgens het CB nogal groot. Ik moest daarom ook voor controle met haar naar de huisarts. Het CB denkt niet dat het een waterhoofd is, en dat denkt mijn huisarts ook niet, maar om het zeker te weten moeten we toch even naar de kinderarts. Gewoon om het uit te sluiten. Ook om te kijken of ze geen andere abnormale vergroeiingen heeft. Maar....grote hoofden heersen in de familie Ik zelf heb een lang hoofd, mijn zusje heeft een lange schedel en Björn had als baby ook een groot hoofd, dus we denken dat zij dit ook heeft. Dit zal dan ook wel bijtrekken naarmate ze groter wordt en dus lichamelijk ook groter wordt. Maar we horen/zien het dus binnenkort wel
Aah ok.. dus het zekere voor het onzekere! Waarschijnlijk heeft ze het gewoon ge-orven.. Van jullie dus. Maar beter dat je er ff naar laat kijken. Fijne avond! X
goeiemorgen meiden!! alles goed?? gister hebben we geprobeerd de laatste fles eraf te houden maar mevr werdt om 3 uur wakker en wou niet meer slapen dus dr maar een flesje gegeven dus ze is er gwoon nog niet aan toe!!maar als je het niet probeerdt weet je het ook niet he!! ze ligt nu weer heelijk in bed ik sta er nog steeds zo versteld van he we leggen ze in bed en ze moppert niet eens ze gaat gwoon gelijk slapen!!! vamiddag gaan we lekker naar de ouders van roy zuurkool eten jummie!!(roy zit thuis ivm het weer)MAZZELPIK al moet ik zeggen dat ik het heerlijk vindt!!en baal dat ik morgen weer moet werken vandaag nog maar even lekker genieten!! kussie!!
lekker zuurkool !!!! hier een heel klein beginnetje gemaakt met het uitruimen van de as kinderkamer . FF een kast voor dvds enz in onze slaapkamer gezet en al wat dingen in gezet nu moet de rest vd zooi nog naar zolder. En een aqaurium leegmaken en alle meubels uitelkaar.
Hoi hoi, pffff ben een beetje brakjes. Mevrouwtje werd om half 4 wakker en was aan het jammeren. Heb haar een uurtje laten liggen maar toen pikte ze het helemaal niet meer. Dus dan maar even aan de borst en weer te slapen gelegd, maar mevrouwtje bleef onrustig. ik beetje sjagie, ga ik haar temp op meten heeft ze 38,9 graden koorst. Arm meisje! Voelt ze zich dus niet lekker en dan negeerd mams haar ook nog! Nou ik heb het net even goed gemaakt, een zetpilletje en ze heeft nog even heerlijk op schoot gezeten. en nu ligt ze in de box even flink te poepen hahaha, Ze is aan het drukken en hoor steeds scheetjes hihih, nu mag het nog he! Hoe gaat het hier met jullie allemaal? @cath Al een afspraak gemaakt bij de kinderarts? En niet vergeten je briefje mee te nemen he! Tjonge jonge arme maaike, sta je daar met je goed gedrag. pffffff wat een systeem ook he xxx Marleen
Hoi meiden, wat een rust weer hier... @Marleen: arme Joanneke...weer ziekjes Hopelijk is ze nu sneller van de koorts af als de vorige keer. Vanaf hoe hoog moet je eigenlijk naar de HA met haar? Hier is het geloof ik vanaf 38.5, maar dat verschilt weer overal. Hoe gaat het nu verder met haar? @Sjaan: wat een leuk filmpje van Jade! Echt schattig! Ze wordt nu groot he? @Ikheid: hoest met jou vandaag meid? @Anderen: alles goed? Nou, ik mag op sollicitatiegesprek komen!! Joepie!! Een baan voor 16 uur per week, maar beter iets dan niets, ja toch? Het is voor een functie van afdelingssecretaresse op een polikliniek in een ziekenhuis in Den Haag Dus duimen maar! 27 januari mag ik komen! Net ook gebeld voor een afspraak bij de kinderarts, maar jeetje wat een wachttijden. Kan pas 2 februari terecht Nou ja, tis niet anders. Hij staat in ieder geval.
aaah marleen die kleine mop van jou lekker vertroetelen dan maar he!! cath meis spannend zou wel leuk zijn en 16u is op zich wel lekker toch!!en ja jade wordt idd groot t gaat zo snel ineens!! mel lekker joh beetje kruimelen in t kamertje altijd leuk!! hoest met de rest? nou jade wil vandaag niet echt slapen maar ze is super vrolijk dus dan maar lekker dr bij he!!no problem haha!! xxx
Hey hey, Ik was gister geweest en moet vandaag weer terug... ze houden het nu goed in de gaten, dus houd jullie op de hoogte~! Kus