Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meiden

thom brengt sennah tegenwoordig naar de opvang en dan ga ik daarna met de fiets dus heb s'morgens nog ff een uurtje om rustig aan te doen ;)

@LJ, wat spannend meis, was er volgens hun al iets aan het rommelen? ik ben zo benieuwd! Hou ons op ons hoogte!

@Cath, wauw super nieuws meis! hopelijk wordt je aangenomen! Nou en wat je zegt het is iig iets, kan je altijd nog op zoek naar iets anders! Spannend!

@sjaan, wat gaat het goed met Jade zo te lezen! echt super! Kom je jezelf ook wel van bij denk ik?!

@Mel, heerlijk he alvast een begin maken aan de babykamer! Lekker rustig aan doen en van genieten!

@Marleen, ach gossie dat arme droppie!! Hoe gaat het nu met haar?

@Ikheid, meis wanneer ging je nou ook alweer trouwen? en hoe staat het met de voorbereidingen?

@debb... he meis las dat je een extra dagje moest werken? belgh... maar goed dat moet af en toe he? hoe ging het logeren van Tijn?

@miesje, he meissie, hoe gaat het met jou en Stijn? hij word groot he?

@debs, lekker een midweekje (?) weg? lekker van genieten he meis!

@Ink, he meis, wat horen we weinig van je? ;) Hoe gaat het met jullie en Elin?

heb ik iedereen? zo niet,sorry hoor, tis nog vroeg :p

Kussies

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaik dat is lekker joh!!!hoe bevalt t werken je?

lj spannend meis de kleine mag nu wel komen he!!

hier gaat t idd heel erg goed!!en daardoor voel ik mezelf ook echt een stuk beter!!kvindt t nu ook veel moelijker om te gaan werken eerder was dat juist wel lekker even weg van t huilen maar nu het zo'n tevreden meisje is wil ik niks anders als bij dr zijn.......hihi erg he kwist niet dat je zoveel kon houden van zo'n klein frummeltjes....***zucht***

nog even een vraagje jade wordt snacht nog best vaak wakker....ze hult dan niet maar ligt beetje te jammeren ik laat dr dan vaak even liggen maar ze valt dan niet weer uit dr zelf in slaap dus moet ik dr toch weer ff instoppen en speentje geven meestal is t rond 3u 5u en dan vanaf 6u om t half uur....hebben jullie dit ook gehad is het een fase?ik vindt t niet heel erg hoor!!maar opzich zou t best lekker zijn als ze gewoon doorslaapt haha!!
    verder heb ik ze 7u fles gegeven en ligt nu weer te slapen nu moet ik ze zo wakker maken voor de opvang dat is altijd zo jammer!!en dat moet je die kop zien helemaal beledigd dat ik ze wakker maak haha!!
    nou werkse voor degene die moeten en de rest geniet lekker van je vrije dag xxx!!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaik: ja we zien het wel meis. Ben benieuwd! Wel lekker dat Thom haar wegbrengt. Als het straks weer warmer wordt en ze in een fietsstoeltje kan, dan is het wel leuk om haar zo mee te nemen, maar met dit weer geef ik je geen ongelijk.

@Sjaan: hey meis, Kyra wordt soms wel wakker, kletst/jammert dan even en valt dan zelf weer in slaap. Maar goed, zij heeft ook nooit een speen gehad 's nachts, dus die pakt haar eigen duim ;) Jade zal toch zoals ik het zo lees haar speen nodig hebben om in slaap te vallen. Daarom ben ik niet aan speentjes begonnen 's nachts :) Je zou eens kunnen kijken of ze toch zelf weg gaat vallen zonder dat je haar "stoort". Ik heb hier geen dekentjes meer, alleen een winterslaapzak, dus ik hoef Kyra ook niet in te stoppen. Probeer haar eens te laten en dan kijken wat ze doet. Als ze gaat huilen is het natuurlijk een ander verhaal, maar ik weet dat Kyra soms echt een half uur kon kletsen voor ze weer ging slapen ;)

@LJ: pfff, wat spannend. Hopelijk komt die uk nu echt snel hoor! Succes met de laatste loodjes meis en zet hem op! Je kan het echt!!

@Anderen: alles goed?

Gister is een vriendin van mij bevallen van haar 2e dochtertje! Onwijs leuk, dus we kunnen weer op kraamvisite :D Dan zal Kyra ineens wel heel groot lijken :$

Ff een vraagje aan de werkende moeders! Wat doen jullie met jullie kleintjes op de dagen dat jullie werken?? En hoeveel betalen jullie voor opvang?

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    cath!!jade gaat 3 dagen naar een gastouder ik vindt dat persoonlijk heerlijk...niet teveel kindjes lekker in een huiselijke omgeving en het gaat ook super goed!!
    wij betalen 6euro per uur...waarvan we best veel terug krijgen maar dat wordt van jullie loon gemeten!wij hebben alletwee niet super veel dus dat is behoorlijk wat!!!
    gewoon even uitzoeken dus!!!

nou hier gaat ie weer super jade slaapt echt heel erg veel!denk dat ze de schade aan t inhalen is haha!!
    de hapjes gaan ook goed heb dr ook al paar keer bruine boontjes gegeven en dat vindt ze yummie!!komt ook wel omdat t warm is denk ik....fruit vindt ze nog een beetje gek en ze kijkt me dan ook heel vies aan haha!!

hoe is het met de rest van de lady's tis zo rustig hier!!!

xxx

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Sjaan: ok meis thanks ;) Ik heb hier in de buurt een nieuwe kinderopvang gevonden die nog plek heeft en die sprak me wel aan. Voor Kyra zou het dan om 1 dag in de week gaan, want de andere dag gaat ze dan naar m'n moeder. En op zich is het voor Kyra dan niet verkeerd om dan ook meerdere kindjes om zich heen te hebben denk ik... Maar ik ben nog aan het informeren ;) Ik moet het sowieso nog afwachten met het sollicitatiegesprek. Ik ben toch gebonden aan sowieso 1 dag, dus we zien het wel :D

Wat goed dat Jade zo goed haar groente eet. Heeft ze geen last gehad van de bruine boontjes? Kyra heeft daar af en toe wat kramp op en wat dikkere poep. Ze vindt het wel erg lekker (komt denk ik ook door de appel die erdoorheen zit ;))
    Heb je van de fruitsmaak al banaan geprobeerd? Meestal vinden ze die echt YUMMIE!!

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!!

We're BACK!!! :D Ons kleine mannetje is nog t/m dinsdag ziek geweest... Erg sneu!! En heeft fijn ook z'n papa aangestoken dus die is maandag t/m woensdag aan de buikgriep geweest. Bweeeeeeh!!! Niet handig als je een midweekje weg bent... ;) Met Nils gaat het nu weer goed, maar z'n flessen duiken nu écht vaak onder de 500. Ik stop met me er (al te) druk om te maken en ga gewoon vitamine d geven. Op het CB zeiden ze dat ik in elk geval geen ander drinken aan moet bieden (doe ik ook niet; een paar slokjes water bij het eten - that's it) maar niet z'n vast voeding moet minderen. Prima dan!!! Hij doet het prima en is levendig enzo dus.... En hij is nu ook nog een beetje aan het opkrabbelen van het ziek zijn denk ik!!!

Het zwemmen was hartstikke leuk!!! We zijn elke dag een uurtje met Nils geweest (tussen slaapjes en voedingen in; z'n fruit gaven we dan gewoon daar ;) ) en kwamen er al snel achter dat het grote bad véééél leuker voor 'm was (lekker chillen in z'n zwemband) dan het kinderbadje. De temperatuur vond ik wel tegenvallen; het water was toch vaak maar net 30 graden. Gelukkig 'pikte' hij het wel. Ik heb wel nog erg gelachen: toen Cath daarheen ging, had ze Kyra op zo'n beest in het kinderbadje gezet en dat vond ze NIET leuk. Nouw.... Onze vent was het er net zo min mee eens hoor!!! :D Hahahaha!! Foto volgt!!!

Het bedje viel reuze mee, maar waren wel blij dat we een matrasje bij hadden hoor. Hij heeft de eerste avond flink gebruld, maar toen was hij ook nog ziek. En hij is ook een beetje aan het testen geweest deze week ;) Meneer kan nu ook uit het niks heel hard brullen zonder tranen en dan weer stil zijn... Vooral als je 'm net in bed ligt. Ga je onverstoorbaar door en doe je tóch z'n deur dicht, dan is het direct stil. Een beetje beduusd ofzo!! Haha!! Soms gaat hij daarna nog eens 'open', maar meestal gaat hij wel slapen. Het zwemmen was wel supervermoeiend en dan huilt Nils ook wel wat meer bij het slapen gaan. Al met al zijn we supertrots op 'm!!! Wel t*ringkoud in het huisje zeg!!! Ik ben 's nachts gewoon uit bed gegaan om de verwarming terug aan te zetten (die slaat af als er geen beweging is), want de babyfoon gaf nl halverwege de nacht aan dat het nog maar 14 graden was :( Belachelijk!!!

Ik heb heel wat voorbij zien komen, maar ik hou het effe kort:
    @ Cath: gefeliciteerd met je solli!!! Ik ga duimen!!! En goed om het effe te checken bij Kyra, dan ben je ook meteen van het gezeur af elke keer ;)
    @ Maaike: GRMBLLL!!! %#$%^!!!
    @ Ikheid: gaat goed he met jullie menneke?! Nog effies... Mevrouw Duffy ;)
    @ Joey: spannend meiske!! Natuurlijk mag je 't zat zijn!!!
    @ Marleen: hoe gaat het met Joanneke? Is ze alweer van de koorts af???
    @ Sjaan: geweldig dat ze 't zo goed doet!!! Jeetje... Cath en ik hebben écht wel kleintjes he... (kijk voor de gein maar eens in de groeigrafiek op de beebiesites)
    @ Mies: thanks voor je berichtje!! Hoe gaat het met Stijn? Gaat het slapen weer wat beter??
    @ de rest: hoe gaat het lieffies???? Hebben jullie me gemist???? ;) Hahahahaha!!

Dikke kusssss Xx

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LJ en Wesley: gefeliciteerd met jullie zoon!!! Mooie naam hoor!!!

XxX

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey mop! Ben je er weer? Dacht dat je morgen terug zou komen!

Hahaha, ben benieuwd naar die foto van Nils op dat beest. En ja, zwemwater in dat babybadje viel wat tegen he? Gelukkig is de omgevingstemp daar wel heel warm ;) Hoe heb je het verder gehad? Wel genoten ondanks alle griepjes? Koud he die huisjes?? Hadden wij ook zo'n last van. Kyra sliep wel, maar wij niet :$

Jammer dat hij met z'n flesjes wat minder is, maar goed, je kan het er moeilijk instampen. Eet hij verder wel weer goed?? Niet meer spugen?

HIer alles goed. Zoals je al las moeten we naar de kinderarts vanwege Kyra's hoofdomtrek. Vandaag weer fysio gehad en Kyra heeft nog altijd een achterstand t.o.v. andere kindjes van haar leeftijd. Niet raar ook als je een hoofd moet dragen wat bijna 2x zo zwaar is :( Verder is ze wel heel goed vooruit gegaan en ze ziet ook wel dat ze verder goede stappen maakt en toch ook wel verder flink ontwikkeld is, maar toch blijft ze net wat achter. Nou..groot hoofd of niet, maar mijn poppie zou ik toch echt voor geen miljoen anders willen ;)

Dit jaar willen we in ieder geval weer naar Centerparcs, maar denk dat ik dan eens het Heijderbos probeer. Die heeft ook best een leuk zwembad volgens mij ;)

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat???????? LJ BEVALLEN?? WANNEER???

Gefeliciteerd meissie!!!!!!!!!!!!!!!!

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Quote sms Joey:

"Hi, wij zijn de trotse ouders van een gezonde en prachtige zoon, genaamd Ayronn. Hij weegt 3995 gram."

GEFELICITEERD JOH!!! GEWELDIG!!! Benieuwd naar alle verhalen, maar ga eerst maar lekker van elkaar genieten... Liefs en kus!! Xx

We zijn idd iets eerder terug. We wilden morgen toch niet meer gaan zwemmen en hadden erg veel zin in ons eigen warme (!) bedje!!! :D

Nils spuugt niet meer nee, gelukkig maar!! Van de week z'n warme eten was echt heel eng. Hij lag op z'n rugje en het was één grote modderstroom uit dat mondje. Hapte ook echt naar lucht, maar dat ging natuurlijk niet :( Hij drinkt de ene fles goed, en de andere echt niet. Hij heeft nu al een paar dagen geen brood gehad (wilde dat maagje niet teveel forceren), maar wel elke dag tussen de 100 en de 150 gram fruit en tussen de 60 en de 90 gram groente mét een danoontje achteraan. Dus de rest gaan gewoon goed.

Joh, ieder kindje ontwikkelt zich in zijn/haar eigen tempo en het komt helemaal goed met d'r. Wat je zegt: als dat hoofdje zwaarder is, dan is het gewoon veel moeilijker voor d'r. Logisch toch?! Nils heeft ook geen klein koppie hoor, maar hier hebben ze er nog nooit wat van gezegd. En het is gewoon een scheetje!!! Effe checken is prima, maar er is gewoon helemaal niks aan de hand met d'r!! ;) I'm sure!!!

Liefs en een dikke kussss

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    brrrrrrrrrr ik krijg helemaal kippenvel van lj dr berichtje

MEIS VAN HARTE GEFELICITEERD!!!MET JULLIE ZOON GENIET ERVAN!!!

enne de mannen gaan weer overhand nemen hier haha!!

cath o mooi meis!!dat je al wat gevonden hebt voor die kleine mop!!en nee ze heeft er niet echt last van maar ze krijgt natuurlijk maar een paar hapjes!!ze gaat er iig wel goed van stinken haha en banaan nee daar gruwelt ze van dr voorkeur gaat naar peer of banaan sinaasappel en appel??geloof ik.....achja t gaat bij haar nog meer om de smaak he en t lepeltje vindt ze ook nog maar gek ze zit er eerder op te zuigen haha!!

deb......al met al toch een leuke vakantie gehad dus en wat een super kanppe nils!!voorbeeldig en dat mopperen das alleen maar goed toch beetje eigen willetje mag best!!en jaaaaaaaaaaaaah hoor we hebben je gemist!!kzal zo s ff de groeigrafiek bekijken!!maar jade zit ook boven t gemiddelde hoor!!maargoed ze noemen mij ook gvr!! de grote vriendelijke reus hahaha!!

nou khad jade dr om half 8 uitgehaald ik dacht hou ik ze ff wakker nou krijsen krijsen snel dr flesje gegeven ik leg ze in bed speentje en weg.....kleine mol is het haha!!

nu ga ik lekker zo naar bed roy doet de late fles dus das heerlijk!!

knuffie voor jullie xxx

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he meis,

wat fijn dat je op solli. mag komen, spannend he. leuke functie ook , denk ik tenminste;)
    enne ja niet normaal he hoe lang je moet wachten voor afpraak bij de kinderarts.
    had ook al gebeld voor stijn z'n heupjes en kan pas in maart, maar is kijken dat de huisarts iets kan vinden dan als nog naar de kinderarts..pff.(ben er gewoon niet zeker van, die foto's die zijn gemaakt, omdat z'n beenstand appart is!!)

verder alles goed meis, gaat het goed met de medicijnen?
    en met de kleine meis ja daar gaat het verder ook allemaal goed mee he. heerlijke meid heb je hoor, vind het leuk om iedereen in dit nieuwe jaar weer te zien en de kids ook. kunnen ze straks echt met elkaar spelen:)
    kus mies

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meis,

achgerm meisje, koorts. ja meid kan je niks aan doen hoor je kan niet overal aan denken. en je hebt weer goed gemaakt met je meisje;)
    gaat het alweer wat beter met de koorts, gezakt? tandjes misschien?
    en lekkere poepbroek, haha ja leuk he die geluidjes. en dan zitten ze te persen en dan helemaal rood haha lief
    verder met mama alles goed??
    hier alles oke, stijneman wil allemaal graag kruipen maar het lukt nog niet!! pff frustrerend hoor.
    kus mies

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    LJ : GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon. oh meis heerlijk geniet lekker en laat je lekker verwennen en wat een mooie naam hebben jullie gekozen (ben al aan het oefenen met uitspreken hihi) hoop snel een fotootje te zien.
    kus mies en een high five van Stijn

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meiden!

Lekker weekend!

@LJ,van harte meis, ben erg benieuwd naar je verhaal! Mooie naam!

@iedereen, hoe issie? thomas is lekker chinees halen...mmmmm... lekker!

Beterschap met de zieke kindjes!!!

Kussies

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    LJ van Harte meis met jullie zoon

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi Meiden!

Alles goed hier? Heerlijk weekend!
    Wij gaan nu ff ontbijten, lekkere warme broodjes.. Mjam!

Fijne weekend allemaal!

XxX

Ps. leuke nieuwe foto's weer op Hyves!

Nog maar 11 weken! :$

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!!!

Mama Deb is ziekjes :( Had gisteren bijna 39 graden koorts en dat zakte weer naar 37 na een flink warm bad en veel zweten. Nu zit ik wéér in de 38 graden en voel me echt %#$!@.

Nils gaat het hartstikke goed mee!!! Ligt lekker in z'n bedje. En papa Hans verwent mij hartstikke goed. Bofkont ben ik!!! :D

How's everybody doing???

Liefs Xx

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Beterschap meis! XxX

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Beterschap debsel
    Hier last van me banden denk ik
    dus ff rustig weekje gepland haha lekker me wii uit het stof gehaald

Deel Deze Pagina