Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    deb meis ook gevelt dus..beterschap!!
    ik zit te wachten op jade die ligt op bed maar ze moet half 12 dr fles dus ze zal zo wel wakker worden denk ik!!
    dan ga ik ff met mams naar de ikea vanaaf ga ik met vriendinnetjes chocolade fondeuen filmje kijken en een borreltje drinken gezellie gezellie dus!!
    nou hier gaat t nog steeds perfect jade geeft aan wanneer ze moe wordt en dan wil ze ook echt naar bed waar ze dan ook zonder mopperen lekker gaat slapen heerlijk dus!!
    nou meiden allemaal een fijn weekend liefs jeanne

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lady's..............even een vraagje hebben jullie beebs ook een fase gehad dat t in de auto zitten een crime was..........jade was heel lief vandaag behalve in de auto daar schreeuwde ze alles bij elkaar:(:(
    kussie!!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow meiden, we stonden op pagina 3 :$ Wat een rust hier! Iemand nog wat van LJ gehoord over hoe het gaat?

@SJaan: Kyra heeft fases gehad waarin ze het soms minder leuk vond in de auto. Zeker als ze dan wakker werd na een lange rit of juist heel moe was. Nu gaat het weer goed. Heb je een speeltje aan de maxicosi hangen (aan de beugel)? Ik heb zo'n ding van woezel en pip die je met klittenband bevestigd en dan kan ze de hele tijd spelen. Dan leidt je ze ook wat af.

@Anderen: alles goed meiden? Druk met de kleintjes?

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meisjes!

Zo tis weer een beetje stilletjes hier he?
    Idd iemand nog wat van LJ gehoord? Wie had ze eigenlijk gesmst?
    Ben benieuwd naar d'r verhaal en evt even een kleine update ;) Maar eerst even bijkomen :D

Nou gister hadden we een verjaardag van een collega van thom, sennah was ook mee en was echt heel lief... ze heeft lekker in de wagen liggen spelen... En ook nog even geslapen, om half 00.30 waren we thuis, nog even de fles... daarna heeft ze geslapen tot 9.30 en daarna hebben we allemaal nog tot 14.00 geslapen :O Erg he.... maar ja blijkbaar hadden we het nodig haha....

@Cath, hoe issie meis? leuke foto's weer!
    @sjaan, Sennah vind het zowieso niks in de maxi cosi, maar als we eenmaal rijden is het goed... ook wij hebben een speeltje aan de maxi cosi hangen... maar over het algemeen doet ze niet moeilijk... miss toch een fase? en anders gewoon wat los speelgoed aan d'r geven?

@de rest, hoe issie?

Kussies

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Haai ladies!!

@ Sjaan: Nils heeft ook een hekel aan de maxi cosi. Nu gaat het wel weer, maar toen hij jonger was, was het echt DRAMA!! En ook rijden was niet altijd een garantie voor slapen... :( Vanaf het moment dat hij wat rechter erin kwam te zitten (wij hebben geen mc maar een takata), was het ook meteen stúkken beter.
    @ Maaike: knap van d'r zeg... En wát een stelletje slaapkoppen zijn jullie!!! ;) Heerlijk dat ze dan gewoon lekker uitslaapt hoor. Ow enne... Ik had in elk geval een sms van Joey. Ik weet niet wie nog meer.
    @ de rest: alles goed???

Hier gaat het alweer beter. De koorts is weg, maar heb wel wat last van m'n buik nu. Heb ook al een paar keer op de wc gezeten *shame*; hopelijk zet dat niet door!!

Nils heeft vandaag de minimale 500cc ruim gehaald: 600cc :D Jeujjjj!!! Hij krijgt nu 's avonds ook geen bijzondere papjes meer, maar gewone melk. Anders is het zo'n dure zaak elke keer. Telkens alles of meer dan de helft weggooien... Hij ligt nu lekker in z'n bedje in elk geval!!!

Dikke kussss Xx

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nieuwe foto's van Kyra en foto's van haar tandje staan op mijn hyves :D

@Maaik: jij ook weer schattige foto's van die kleine meid hoor! Succes morgen!

@Debs: je bedoelt dat je Nils 's avonds ipv pap z'n eigen opvolgmelk geeft nu? Dan heeft ie toch weer wat meer melk binnen op die manier ja! Inderdaad zonde om telkens van alles weg te gooien.

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ja precies, niet meer z'n drinkpapje (das natuurlijk ook gewoon opvolgmelk). Die pakjes zijn toch best duur en hij drinkt er soms helemaal niks van :S Dus dan maar gewone opvolgmelk. Ik bedoel; het is niet dat hij pap nodig heeft om door te slapen ;)

Xx

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee precies! Je zou die pap wel 's ochtends kunnen geven. Kyra krijgt ook 's ochtends haar papfles en niet 's avonds. 's Ochtends heeft ze de meeste honger, dus dan gaat die papfles wel leeg. Dat zou je wel kunnen proberen eventueel als je toch pap zou willen geven ;)

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou eerlijk gezegd... Interesseert heel die pap me geen h*l. Ik vind dat helemaal niet belangrijk. Hij doet het prima op melk, dus zie de toegevoegde waarde niet. Hij lijkt het namelijk ook niet lekkerder te vinden. En qua vullen... Ach, hij krijgt 's ochtends een uurtje na z'n fles alweer wat fruit. Gaat prima zo ;) Dus f*ck de pap!!! :D

Maar lief dat je weer meedenkt!! Haha!!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha tja... het is ff zoeken met die kleintjes he... wss word sennah d'r schema zoals op het KDV... thuis een fles, tegen half 7 dus, daar om 9.30 fruithap (als ze nog maar een paar hapjes eet nog een fles...) tegen half 12 broodje... of fles! Dan s'middags zowieso een fles... 15.30 koekje en sap en thuis groentehap en voor het slapen gaan fles! zoiets, maar ja weet je eerst maar eens met de tijd beginnen met een fruithap... kan niet wachten om er mee te beginnen... lijkt me zo ontzettend leuk!

Hoe gaat ie hier?

haha die debs, lekker makkelijk ben je toch, fijn hoor als je er niet zo moeilijk over doet, hij krijgt genoeg binnen toch? doen waar je jezelf goed bij voelt!

Kussies

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

@LJ, gefeliciteerd met je zoon meis!!! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker met z'n drietjes aan het genieten. Ben erg benieuwd naar je verhaal!

@Debs, ziekjes meis? Wat vervelend, hopelijk ben je vandaag weer wat meer opgeknapt! Hebben jullie nog een lekker weekend gehad? Zal wel wennen zijn dat Hans vandaag weer is werken denk ik! Zeker na zo'n weekje met z'n drietjes. Hoe gaat het verder met Nils? Hij eet goed zo te lezen, super fijn hoor!

@Cath, Kyra d'r 2e tandje is door, wauw wat gaat dat snel! Ben benieuwd naar de foto's! Ik kan nu niet op hyves, dus dat moet helaas nog even wachten. Hoe gaat het verder met jou en de kleine meid? Ik las dat je naar de kinderarts moet voor haar hoofdje. Goed dat je er niet zo druk om maakt, even na laten kijken is altijd goed toch! Hou ons wel op de hoogte he! Wanneer heb je je sollicitatiegesprek? Spannend hoor, want het klinkt wel super! Oh ja, je vroeg iets over de opvang. Tijn gaat 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn ouders. Voor 2 dagen kdv betalen wij € 490,- per maand. Hiervan krijgen we ong. € 300,- terug van de belastingdienst. Deze teruggave is afhankelijk van je inkomen zoals Sjaan al zei. Als je het uurtarief van het kdv weet, dan kun je op de website van de belastingdienst een berekening laten maken wat je terugkrijgt. Is misschien wel makkelijk.

@Maaike, ben je alweer een beetje gewend aan het werken? En gaat het met Sennah ook goed op het kdv? Zeker leuk als ze straks meer gaat eten, toch weer een nieuwe fase he.

@Sjaan, hoe is het meis? Gaat het met Jade nog steeds zo goed? En vind ze het fruit lekker? Moet je nog een keer terug naar de kinderarts? Tijn heeft nooit probelemen gehad als hij in de maxi-cosi in de auto zat. Hij is dan eigenlijk altijd heel stil en slaapt vaak. We hebben wel z'n eigen kermisatractie aan de mc hangen (mobiel), deze vind hij helemaal geweldig. Ook hebben we een kikkerspiegel aan de achterbank hangen zodat wij Tijn in de achteruitkijkspiegel kunnen zien. Maar hij kan zichzelf hierin ook zien en dit vind hij ook erg interessant.

@Mies, Ink, Ikheid, Marleen en Mel, alles goed met jullie?

Hier verder alles prima! Weekend is helaas weer achter de rug, maar we hebben er weer van genoten! vrijdag en zaterdag bij vrienden geweest, zaterdagavond feestje gehad (m'n ouders hebben op Tijn gepast) en gister lekker in huis aangerommeld.

Met Tijn gaat alles ook super goed. Hij eet, slaapt en poept nog steeds prima! Het is wel een slaapkopje, na 1,5 uur wakker te zijn geweest is hij echt weer moe en gaat ie weer lekker in z'n bedje slapen. Tussendoor is ons Tijntje volop aan het lachen, met z'n voetjes aan het spelen die hij deze week ontdekt heeft en druk bezig om te proberen om te rollen. Ook vindt hij het heerlijk om op z'n buik om het speelkleed te spelen. Dit kan hij nu echt al een heel stuk langer volhouden.

Vrijdag merkte ik wel dat hij een drukke week achter de rug had en mij minder had gezien. Hij was erg aanhankelijk en ook met spelen hield hij met 1 handje mij vast. Hij hield me ook constant in de gaten en als hij mij niet zag, dan was het soms echt huilen. Germ manneke, we hebben dus lekker veel geknuffeld dit weekend!

Woensdag moet ik weer naar het bureau. Ben erg benieuwd hoeveel hij gegroeid is!

Dikke kus

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden hoe gaat ie hier?

Hier gaat alles z'n gangetje.

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey schatjes!!!

@deb hey meis alles goed?het gaat dus super met tijn!!ik herken je slaapkop verhaal jade is ook niet langer als 1.5 uur op en dan wil ze toch ook echt weer naar dr bedje toe!!hoe gaat t nu emt tijn zn fruitje???heb je t alweer geprobeerd?jade kan t goed hebben ze krijgt natuurlijk maar een paar hapjes voor de smaak en t gaat er redelijk in kheb ze ook al paar keer boontjes gegeven maar dat vidnt ze nog lekkerder komt denk ik dat t warm is!!aaah en wat lief dat ie je ook echt gemist heeft!!

@maaik ik las op je hyves dat de heupjes van sennah goed zijn heel fijn meis!!tis echt een plaatje hoor die foto's allemaal smelt smelt!!

@mies meis hoe is t met stijntje....beetje onrustig die rot tandjes toch ook ik hoop dat ie vanacht lekker slapen gaat.....

@ink meis daar was je weer dus t gaat lekker bij jullie doet de kleine elin het goed??ik wil wel weer een foto update hoor!!!!

@deb hoe is het met nilsje!!nog steeds niet weg van de melk!!kan goed zijn dat ie gwoon echt geen melk en pap mens is en dat ie snel met de pot mee eet!!lekker toch hoe is het met jou alweer beetje opgeknapt??

@cath aaaaaaaaah dat tandje van kyra sow sweet!!heeft ze er nu erg veel last van gehad??hoe is het mdet haar ontwikkeling....wil ze al beetje zitten.....

@ikheid hoe is t met de frummel in je buik en hoe voel jij je....khad je laatst gevraagd wanneer jullie nou precies gaan trouwen??ben je dr al klaar voor??ik ga eind van de maand naar een trouwbeurs en dan gaan we hard opzoek naar een jurk oewww lijkt me zo leuk!!

@mel hoest meis nog paar weekjes en dan weet je wat er in je buikje groeit spannend!!!!

@lj meissssss ik las dat je heerlijk thuis bent geniet ervan en laat je lekker verwennen je hebt een hele prestatie geleverd haha!!

iemand vergeten OEPS sorey niet bewust hoor!!maar kben beetje drukjes met van alles en eigenlijk ook niks haha!!

nou hier gaat t super goed!!jade zit nu ook op de 4 flesje want ze dronk dr flssen niet meer en t gaat goed!!
    ennuh cath je had gelijk hoor ze is de hele dag/nacht?????????aan t kletsen haha gek kind maar wel super schattig om naar te luisteren!!!
    morgen ga ik lekker met mn moeder dagje naar de sauna eventjes tijd voor MIJ haha heb er echt zin in!!

fijne aaf xxxsie

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #10074 Kolibrie, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
    Hey meiden, hoest hier?

@Debbs: die lieve Tijntje, wat een prachtig manneke is het toch! Hij doet het supergoed he? Lekker hoor dat ie graag op z'n buik speelt, is alleen maar goed ;) Hoe is het met jou verder?

@Sjaan: hey meis, ja als ze dat kletsen eenmaal gevonden hebben ;) Maar zodra ze eraan gewend is word het ook wel weer wat minder hoor. Kyra had periodes dat ze haar mondje niet meer hield, maar nu zijn het momenten op de dag dat ze lekker druk is en verder (vooral 's nachts) is ze redelijk kalm! Fijn dat Jade het zo goed doet op de potjes! Lekker hoor! En ja, ze kan al heel goed zitten hoor, alleen nog niet los ;)

@Ink: hey meis, hier alles goed en met jou? Wil ook weleens weer een fotootje zien van Elin ;)

@Mies: wat vervelend van Stijn :( Last van tanden of wat anders? Of gewoon weer een fase? Hopelijk doet ie het vannacht weer beter. Gefeliciteerd met je mannetje trouwens :D

@Maaik: fijn dat Sennah's heupjes goed waren! Toch een geruststelling he? Met jou verder ook alles goed?

@Anderen: alles goed?

Hier wel! Net voor het eerst Kyra's tandje(s) gepoetst en ze vond het prachtig :D Snavel ging wijd open en ik heb het idee dat ze het nog prettig vind ook ;) We hebben foto's en een filmpje, dus die komen nog op hyves.. Donderdag moeten we weer naar het CB, dus ben benieuwd.

Met mij ook alles goed. De Thyrax doet z'n werk perfect en ik moet volgende week weer bloedprikken en dan zien hoe m'n schildklier het doet, maar ik denk goed want ik ben nu 2 kilo afgevallen, waarvan de laatste kilo in 1 week tijd :D Ik voel me ook toppie en ben ook weer aan het inslanken. M'n gezicht is weer een stuk smaller en m'n taille komt ook weer terug.

En woensdag heb ik nog een sollicitatie! Joehoe! Werd vanmiddag gebeld. Gaat om een baan van 16 uur hier in Zoetermeer bij een Makelaardij, dus ben benieuwd! Zou wel leuk zijn! Flink duimen dus!

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies..

Effe een ego-vraagje!!

Ik lees dat jullie kids allemaal graag op hun buik spelen en eigenlijk doet Nils dat niet vaak. We hebben dat een hele tijd laten rusten omdat hij wat meer spuugde en ik 'm dan dus liever niet op z'n buik legde omdat hij dan makkelijker spuugt. Nu heb ik toch het idee (en Hans ook) dat hij daar wat meer mee moet oefenen. Mijn vraag aan jullie: hoe lang wachten jullie met op de buik leggen na het eten? Want ik heb geen zin in spuugdrama's natuurlijk ;)

Thanks!!! Xx

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meis, ja hij heeft denken we last van z'n tandjes!!pff z'n temp net opgemeten en hij heeft koorts. net een zetpil gezet en hopelijk gaat ie een beetje slapen vannacht. ppfff vermoeiend:(

he maar weer een solli. nou dat gaat goed he. wanneer moest nou je nou naar het zh voor solli?? ook woensdag? spannend allemaal meis. heel erg veel succes als ik je niet meer spreek (hihi krabbel etc)
    en fijn dat het met je zelf ook beter en lekkerder gaat meis. tenslotte is dat voor kyra natuurlijk ook heel fijn he een moeder die beter in d'r vel zit. hier gaat dat ook wel steeds beter. maar goed dat komt allemaal wel goed.
    dus kyra vind poetsen leuk hihi:) stijn doet stijf z'n mondje dicht haha word leuk dadelijk als z'n bekkie vol staat.pff hihi
    fijne avond nog meis. liefs mies

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey deb jade ligt ook niet veel op dr buik want ze spuugt dan ook gelijk ze vindt t ook niet prettig volgens het cb omdat ze dan op dr maagje ligt ons hebben ze het advies te geven een rolletje onder dr armpjes te leggen zodat t gewicht iets meer verdeeld is en dus niet als teveel druk op dr maagje zit mss iets voor de kleine nils?ik moet zeggen dat we t nog niet geprobeerd hebben jade vindt het geweldig in de wipstoel of box....maar idd mss wel iets beter oefenen....liefs jeanne

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Thanx Sjaantje!! Tja... Ik hoor van allemaal mensen om ons heen dat de kleintjes beginnen te kruipen, maar als Nils 2 minuten op z'n buik ligt, begint hij al te miepen. Dus ik denk dat hij toch wat meer moet trainen om dat koppie langer overeind te houden ;) Heb nu ook z'n babygym op de ligstand gezet, dus niet meer boven 'm, maar op de grond zodat hij met z'n handjes voor 'm kan spelen. Misschien helpt het!! Lief dat je meedenkt in elk geval!!!

@ Mies: zo zielig voor Stijntje.... Die rottandjes ook!!! Hopelijk slaapt hij wel goed....

Liefs Xx

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier alles goed!

Sjaan: wij trouwen 26 januari.. over 1 weekje dus! :D

Iedereen succes met de tandjes!

Cath: succes met je sollicitaties!

XxX

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @debs, he meissie, je zou Nils op zijn buik kunnen leggen naar het verschonen en als ie uit bad komt, zijn korte momenten maar toch weer wat, en voordat ie gaat eten kan je em naturlijk op zijn buik leggen, niet als ie al honger heeft want dan heeft ie er wss geen zin in, maar als ie net wakker is ofzo... en rustig aan opbouwen, dan ligt ie "maar" 2min maar ja t zijn er toch 2, en daarna weer wat langer... en genoeg speelgoed erbij... lekker op een kleed! Hopelijk heb je er wat aan meid!

Kussies

Deel Deze Pagina