cathie, ik weet het eigenlijk nog niet echt. ik denk dat ik nu in de 6e week zit!(ohh zo onzeker) zal het vrijdag laten weten. graag gedaan meid. het is fijn dat er op deze manier er over gepraat kan worden. ik kom morgen weer hier kijken hoe het er met iedereen gaat. sterkte meid. jij ook bedankt he. liefs mies
Volgens mij zijn we even ver: mijn eerste dag laatste menstruatie was zondag 10 augustus en cyclus 28 dagen. Tenminste, nog maar 1 keer na pilstop ongesteld geworden en dat was na 28 dagen. Dan zou zondag week 6 beginnen.. klopt dat?
Ik vind het ook supergezellig met jullie! @ Ink: gelukkig maar... En blijven bewegen is erg goed schijnt (weet niet meer waarom en waar ik het heb gelezen, maar goed....)
@ Cathy & Missy: balen meiden... Maar zolang er geen zijn, is er hoop! En bij te erge twijfel kan je altijd langs de HA gaan... We hebben hier in deze topic al behoorlijk wat lucky mammies-to-be, dus wie weet horen jullie er ook bij! En ik doe gewoon de volgende ronde mee Heb ik mies & inky beloofd dus ja Haha! Ow trouwens... hebben jullie normaal (eerdere keren) wel een regelmatige cyclus of niet? Als het veel wisselt dan is het gewoon nog erg afwachten... Lees hier wel dat veel meiden soms bizar lange cyclussen hebben door 't ontpillen. Maarrrr... hoop dat het zo lang duurt omdat er iets anders aan de hand is
Hai Debsel! Ik zat tot nu toe op 34-33-33. Nu alweer op bijna 38 dagen Ik heb wel een wat gespannen onderbuik en raar gevoel al een paar dagen, maar mijn testen blijven nega. Ik word er gek van. Hopelijk weet de HA wat meer. Ik hoop echt dat ik ook snel een posi test heb...
@Cathie... Hmm! Dat is op zich wel opvallend dan ja.. Heb je ook al de test van de kruidvat gedaan (met dat pipetje)? Daar hoor ik alleen maar goede verhalen over en die schijnt ook al vrij snel 'goed' te zijn. Misschien kan je HA je meer vertellen of eventueel een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent. Hoop voor je dat er een hele goede reden is voor het wegblijven van je ongi!
Meiden ik ga jullie verlaten hihi! We zijn een beetje moe van de reis, en we moesten vanmorgen vroeg opstaan! Nog even lekker tv kijken en dan kruipen we lekker tegen elkaar aan in bed! Des te eerder is het morgenochtend en kan ik jullie hopelijk goed nieuws brengen Tot morgen en alvast weltrusten allemaal! Liefs maaike (K)
Nope weer niks Maar ja zal gewoon moeten wachten tot ik ongi word, dat word ik volgens mij ook wel deze week! Nieuwe ronde nieuwe kansen Liefs maaike
Misschien over paar dagen weer een test. Moed houden he.. Hopelijk zijn we gezellig samen zwanger, zou leuk zijn! x
Nou ja heb zoiets van laat die ongi maar komen want voel me helemaal niet lekker en deze onzekerheid is ook 10x niks... Ik wacht t nog gewoon eventjes af! Liefs Maaike
Hey Maaike! Ik snap er echt niks van hoor... Dacht écht dat je positief zou testen... Misschien tóch nog te vroeg en laat anders inderdaad maar snel die komen... Snap wel wat je bedoelt! Maarrrrr... Zolang er geen zijn, is er nog hoop Liefs!
Hey Debsel. Ik heb nog geen kruidvat test gedaan nee. 1x eigen merk van de drogist en 1x de CB (normale niet de digitale). Allebei nega. Ondertussen nog altijd niet ongi en alweer 5 dagen overtijd. Donderdag naar HA en hopelijk weten we dan meer. Ik durf nu niet meer te testen..iedere keer die teleurstelling. Ik wacht het tot donderdag wel even af....
Hey meiden, Zouden jullie me kunnen adviseren. Ik heb dit bij een ander forum geplaatst, hoort hier niet maar omdat we zo'n vast clubje zijn wil ik graag jullie mening hierin. Wetende dat m'n baas zelf heeft gezegd na een heel goed gesprek omdat hij vaak zo snauwt; "ga maar een babytje maken hoor meis " Ik ben nu zo'n 9 dagen over tijd. Zie de mooie testen in m'n album. Morgen ga ik naar de huisarts. Volgens eigen telling ben ik denk ik 6 weken en 2 dagen (laatste menstruatie begonnen op 10 aug). Nu bezorgt m'n baas me een hoop stress. Het is sowieso een heel moeilijk iemand die vaak stress heeft en dingen daardoor bot brengt. Ik lijdt hier nu zeer zeker onder. Kan voor m'n gevoel minder hebben en ben emotioneler dan anders. En ik moet nu juist stress zien te voorkomen heb ik me zo laten vertellen. Zit te denken dat als ik morgen bij de HA ben geweest, het ook aan hem te vertellen. Dan kan hij er rekening mee houden enzo. En omdat ik colitis ulcerosa heb, zal ik misschien meer controle krijgen. Dan hoef ik niets steeds iets te verzinnen toch? Ik heb onlangs een heel goed gesprek met hem gehad en uitgesproken dat ik me zorgen maak over contract dat in mrt verloopt en hoe hij af en toe kan doen. Hij vindt het heel erg dat hij zo overkomt en heeft ook gezegd dat hij er aan zal werken. Dus hij kan ook erg begripvol zijn.. Hij heeft me ook verzekerd dat ik me geen zorgen om m'n contract hoef te maken en dat ik moet luisteren naar m'n kinderwens! (wist ik toch toen ik je aannam dat je een grote kinderwens hebt en de kans er is zei hij). Ik ben overigens de enige medewerker (piepklein bedrijf) dus het zou hem meer kosten iemand weer helemaal opnieuw in te werken. (ook dat zei hij zelf al) Wat zouden jullie doen.. morgen alvast vertellen? Ondanks de prille 6 weken... Knuffel van Ink PS:morgen naar de huisarts; spannend!
hoi dames, @debsel: m'n test staat in m'n album!toch echt positief. we geloven het nu wel, en gaan het van het weekend aan m'n ouders/schoonouders vertellen. spannend. kan het eigenlijk nog niet geloven! @inkie: het is wel lastig ja op je werk. op eerlijk te zijn zou ik het niet weten. zit zelf nu ook met hetzelfde dilemma. ik denk er nog goed overna. @maaike: meid gewoon over paar dagen weer proberen.komt echt wel goed. liefs mies
hoi hoi dames ik dacht kom ook ff kijken hier bij dit gezellige clubje, voor iedereen die zwanger is proficiat voor iedereen waar het nog niet bij is gebeurd ik leef met jullie mee bij mij lukt het ook nog niet ben nu in ronde 5 ik zou het toch vertellen aan je baas juist omdat het de prille weken zijn gr
hoi inkie mij lijkt t verstandig dat je het tegen je baas vertelt..zodat hij rekening met je kan houden want dat kleine wondertje in jou buik is toch veel belanrijker!geniet je er al een beetje van! en de rest van de dames natuurlijk ook die zwanger zijn! Ik ben zondag op een paravieuw geweest erg bijzonder zijn er meer dames die hier in geloven? liefs sjaantje!
@ Cathy: misschien inderdaad effe de HA afwachten dan. Moet je wel een potje ochtendurine meenemen of niet? @ Inkie: hij is op de hoogte van je kinderwens en is het type grote bek maar een klein hartje (als ik het zo hoor). Ik zou het 'm gewoon vertellen dan, ook al is het nog pril. Zeker als je denkt dat het kan helpen voor z'n gedrag. Succes meissie! (en ook bij de HA!) @ Mies: jaaaaaaaaaaaa! Super! Twijfelde er niet aan, maar bevestiging op dit punt is toch wel erg fijn Laat je weten hoe iedereen reageerde? @ Isabel: hoi meid! We hebben hier aardig wat zwangeren, maar iedereen die niet zwanger is hier, die wordt het in de volgende ronde Hebben we zo afgesproken.... Dus ik zou zeker even blijven hangen hier @ Sjaantje: ik ben daar eerlijk gezegd niet zo mee bezig, maar ik ben niet iemand die heel sterk zegt dat ze er níet in gelooft. @ Maaike: gaat het een beetje met je? Liefs en een dikke kuss! Deb
Halllo Allemaal.... Het gaat goed met me hoor Debsel Ahum hihih nee tis pas de eerste ronde wil hier echt nog niet in blijven hangen! @Inkie, ik zou t ook vertellen hoor, die kleine in je buik is echt zo belangrijk dus je moet heel goed aam jezelf denken meid! Liefs maaike xxx