Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Maaike, ik ben nu 5 dagen overtijd en durf even niet meer te testen ;) Donderdag ga ik naar de huisarts, want dan zit ik op 40 dagen! Hiervoor was het 34-33-33....snap er in ieder geval even niks meer van..

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is jammer Sjaantje...op naar de volgende ronde. Jij gaat nu ronde 3 in lees ik? Ik zit nu in ronde 4...

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @sjaantje, pff das ook rot, eerst posi en dan wel ongi worden... Niet leuk nee :(
    Ik heb nu ook zoiets van, laat maar komen hoor, weer een nieuwe ronde, en dat klussen is stiekem ook wel leuk :p

@Cathie... Hmzz raar he ons lichaam :p
    Nou ik hoop voor je dat er wat uitkomt of dat ze er iets aan kunnen gaan doen...

Nou succes meiden....

Liefs Maaike

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Maaike: ja, ons lichaam is zeker raar...voorheen met pil hoefde je nergens aan te denken, maar nu is het toch een hele leerweg...Dank je wel en ik zal zeker laten weten hoe het afloopt....

Liefs

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He lieve meiden,

net al jullie berichtjes gelezen! Gezellig clubje, vinden jullie het goed als ik me erbij aansluit?

Zal me even voorstellen, ik denk dat ik een naamgenoot van Debsel ben :) , 28 en sinds 2 maanden getrouwd met m'n manneke! We zitten nu in ronde 2 dus erg spannend! Maar ik lees dat hier goede vibes aanwezig zijn, dus dat moet goed komen!

Meiden die zwanger zijn, ontzettend gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van, al zal het in het begin inderdaad erg onwennig zijn. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en hoe jullie alles beleven!

Meiden die nog aan het klussen zijn, we gaan ervoor!

Liefs Debbedebs

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He debbedes! Welkom, gezellig hoor :p
    Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk!
    Ik ga waarscghijnlijk ook ronde 2 in dus ff afwachten nog!
    whaaaa word gek van die onzekerheid hihi!
    Succes jij ook met klussen en ik zou zeggen hou ons op de hoogte meid!

Liefs maaike

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he inkie,

mijn eerste dag van van mijn laatste mentruatie was 14 augustus. (4 dagen later, hihi)dan zit ik in de 5e week, maar wanneer is dan de 6e week.snap er helemaal niks van.
    ik heb al de hele dag last van brandend maagzuur en mijn tepels doen zeer.af en toe buikpijn. maar niet die pijn bij menstruatie.
    spannend morgen bij de ha. ik ga een vrijdag even naar de ha en daarna bel ik de verloskundige.
    weet je al wat je doet meid op je werk.
    is moeilijk he. succes morgen en ik lees het morgen wel.
    alsnog van harte meid. echt leuk dat we samen zwanger zijn. en dat de rest hier ons de volgende keer allemaal volgen. spannend allemaal.
    liefs mies

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej Maaike, thanx voor je felicitatie!
    Ik zie dat je vandaag 5 dagen overtijd bent. Denk je dat het raak is of heb je toch het gevoel dat je ongi gaat worden? Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid! Dat wachten is zoooo erg!

@ Cathie. Voor jou ook nog steeds die onzekerheid?

@ Inki en Miesje. Spannend naar de HA. Laten jullie weten hoe het was?

Had vorige cylcus echt het gevoel dat ik zwanger was. Al heel snel krampjes in m'n buik, erg moe en veel misselijk. Maar helaas, op m'n verjaardag negatief getest. Vond ik toch wel erg moeilijk hoor! je gaat er niet vanuit dat het in 1 keer lukt, maar die hoop..... En je bent er ook zoooooo mee bezig!

Maar nu op naar de volgende ronde! Begin deze week maar met ovutesten, vorige maand m'n ei niet kunnen vinden. Maar hij zal toch wel ergens verstopt zitten, hihi.

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey!

Bij HA was het leuk. Veel info meegekregen. Hoor alleen nog of ik naar verloskundige ga of naar gyn. Belt ze me straks over. Bloeddruk was ook goed.
    Ik ben waarschijnlijk 5 weken en 3 dagen. PRIL!
    Het is ook heel eng hoor, soms kleine krampjes. Hoop zo dat het niet mis gaat bah.. onzekerheid is niet fijn!

x

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he inkie,

wat fijn dat het goed is gegaan bij de dokter. toch fijn denk ik he om even bij ha er over te praten.
    nou snap ik er niks meer van hoe ver ik ben, haha.
    het is in iedergeval pirl ja, maar eens moet je beginnen. ik snap wat je bedoeld met die onzekerheid. hopen maar dat alles goed zal gaan he meid. af en toe word ik er echt gek van!
    succes verder meid. keep touch. liefs mies

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo Debbedebs! Allereerst welkom in het clubje. Altijd gezellig meer dames erbij. Helaas zit ik nog altijd in onzekerheid. Nu alweer 6 dagen overtijd. Morgen naar de HA toe. En ja, ik weet ook hoe moeilijk het is...iedere keer hopen en dan toch niet...nu voor het eerst wel echte hoop, maar durf nog altijd niet zeker te zijn na 2 nega testen op zaterdag en maandag. Nu durf ik niet meer te testen..ik wacht het morgen maar even af...

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Cathie, wat onzettend vervelend zeg die onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je nu wel echt hoop hebt. Heb je ook zwangerschapsverschijnselen of nergens last van? Morgen even je bezoek aan de HA afwachten.

Inkie, fijn om te horen dat alles bij de HA goed was! Nu alle info doorlezen, wel erg leuk om mee bezig te zijn. Wel eng natuurlijk, maar het gaat vast helemaal goed komen. En dat geldt ook voor jou hoor Miesje!

Ik was vorige week donderdag ongi geworden. Na 3 dagen was het al helemaal over, maar nu begin ik vandaag weer te bloeden. Geen idee wat het is, nog nooit meegemaakt. Hoop maar gewoon dat alles goed is.

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Nou de druk is van de ketel hoor...ik ben zojuist ongi geworden :cry: .... ik kan wel janken nu. Weg laatste beetje hoop. Nu maar op naar de volgende ronde....ronde nr. 5...

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @cathie...jammer meis ik had t zondag teleurstelling he...maarja ook dat komt goed!gewoon volgende ronde!liefs sjaantje

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meis, wat onzettend vervelend..... :(
    Laat die tranen maar lekker gaan, het is gewoon ontzettend klote! Die hoop die je dan toch had is nu in een keer weg....

Hopelijk helpt het een beetje om hier van je af te schrijven!

Knuffel

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    O my god.... Heel even ben ik er niet en moet je kijken wat ik allemaal gemist heb! Pffff.... Nou effe proberen weer 'bij te zijn' hoor ;)

@ Ink: Héél pril, maar 't is wel echt zo! En nu maar lekker inlezen en binnenkort een echo. Spannend! Heb je 't nog aan je baas verteld of nie?

@ Debbedebs: welkom naamgenootje ;) Tenminste... ik ga ervan uit dat je ook Debbie heet. Leuk leuk! En hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen! Ik snap trouwens wat je bedoelt... je voelt rare dingen en dan denk je dat je misschien toch wel eens zwanger zou kunnen zijn... en dan valt het zóóó ontzettend tegen als het niet zo is :( Er zijn hier meerdere mensen in ronde 2, dus we lopen lekker gelijk!

@ Cathy: een dikke vind-het-zo-***-voor-jullie-knuffel! Je weet nu wel waar je aan toe bent, maar dit is niet wat je wilde... Gooi het er lekker even uit! En als je even wilt mopperen, verdrietig wilt zijn of wat dan ook... Gooi het er (hier) maar uit!

@ Mies: spannend... nog effe en dan ook naar de HA! Kan jij je ook gaan inlezen ;)

Met mij alles prima! Had vandaag ineens bloed bij het afvegen :confused: terwijl toch écht sinds maandagavond de :evil: weg waren, maar zal wel een nawee zijn geweest.... Vol goede moede in deze 2e ronde in elk geval. M'n ventje en ik hebben d'r weer zin in ;)

Dikke kussss Deb

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Goedeavond dames ;)

Bij mij nog steeds nix :(
    Wel ontzettend verkouden hoofdpijn en opgezette klieren :(
    Voel me beroerd ma ja....
    wel steeds heftigere krampen...

@inkie, fijn dat het goed is gegaan!
    @Cathie.... Oh wat vervelend voor je! Echt niet leuk! Schrijf hier maar lekker alles van je af meid als je dat goed doet!

Liefs Maaike

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Maaike! Ik hoop nog steeds voor je hoor ;) Als er niks gebeurt voor die tijd, wanneer ga je dan weer testen? Xx

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ga van het weekend dan weer testen debsel, als er dan nog steeds niks is of hij is nega dan laat ik het voor wat het is...

Liefs Maaike

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Beetje zekerheid zou lekker zijn he? Ik hoor er wel weer van... enne... niet ziek worden jij he?! Want naast de mogelijke zwangerschaps- en ongi-klachten, klinkt het ook als een griepje... :S Not nice! Xx

Deel Deze Pagina