Ja denk ook aan een griepje, net wat gegeten maar t smaakt me ook niet! Vroeg onder de wol vanavond, dan nog 1 dagje werken en dan gelukkig weer weekend! Liefs Maaike
Pfff... het hangt wel in de lucht dus zou goed kunnen hoor meis... Maar effe lekker laten verwennen door je ventje Voel mezelf ook niet echt toppie... Pijn in m'n kaken en moe en ook dan weer heel warm en dan weer heel koud... Liefste kroop ik onder de wol, maar moeten vanavond nog bij een vriend langs (klinkt niet echt alsof ik er zin in heb he?! Ik wil slapen!)... Xx
Haha nou ik doe echt niks meer vanaaf Mijn lief heeft al gekookt dus super! Hihih jij moet ook onder de wol debsel Liefs maaike
Hmmm... dan moeten we toch maar even afbellen he Maaike Geintje... we gaan maar gewoon en blijven dan niet te lang! Fijne avond allemaal en slaap lekker Maaike!
he meid, vind het echt balen voor je hoor. hoopte echt voor je dat het zo zou zijn. dan weer op naar ronde 5 meid. als de duivels erweer vandoor zijn weer fris tegenaan meid. ik denk aan je hoor. liefs mies
He meiden, ik kruip ook onder de wol. Ben in een keer zo ontzettend moe! Morgen nog een dagje werken en dan lekker een weekendje weg. We gaan met vrienden en hun 2 kindjes naar Center Parcs. Lekker kneuterig, maar super gezellig! Iedereen alvast een fijn weekend (leuk om te zeggen op woensdag, hihi). Veel beterschap voor Maaike en Debsel! Nog een knuffel voor Cathie en Inki en Miesje jullie lekker genieten van de zwangerschap! Ik kom maandag weer bijlezen en bijkletsen! Liefs
Hoi meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes...alleen ik ben nu echt de kluts kwijt hoor. Ik snap er niks meer van. Gisteren ongi geworden....althans, dat dacht ik dus, want na nog geen half uur was het weer weg. Vannacht niks en vanmorgen ook helemaal niks. Is mijn cyclus nu dus wel of niet begonnen? Ik ga toch maar naar de HA toe straks, want vind het maar vreemd....ik heb ook totaal niet het gevoel dat ik ongi ben. Niet opgezet, geen buikkrampen..niks.......raar hoor...
Hallo allemaal! Allereerst; debbedebs, welkom bij hét forum van deze site.. Opgericht door onze eigen tante debsel. @cathie: misschien innestel? Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Update: Ben naar de HA geweest. Was leuk! Veel info gekregen over zwangerschap en vandaag afspraak gemaakt voor gynaecoloog. Omdat ik een darmziekte heb (wist debsel al) houden ze me onder controle in het ZH. Prima, hoe meer controle, hoe beter... Krijg nu 29 sept 1e echo. Spannend! zondag ben ik naar alle waarschijnlijkheid 6 weken. @mies: en.. wanneer HA? @maaike: misschien toch...... even afwachten en dan hup.. testen! @debsel: lucky round 2 en geniet van het lekkere klussen. Ik durf dat nu niet, das ook balen @sjaantje, duim voor je voor de volgende ronde. Ik hoop niet dat ik sommige dingen door elkaar heb gehaald maar het gaat me toch snel op dit forum meiden dat ik soms even vergeet wie nou wat zei. Oja, ik hoop niet dat sommige problemen hebben dat ik met jullie blijf kletsen omdat ik wel in verwachting ben maar kan jullie niet missen. Anders hoor ik het wel. (debsel, jij had jou toestemming al gegeven he.. ) Tot snel allen! xxx Inkie
hoi allemaal, @cathie: wat gek ja, ik zal idd maar ff naar de ha gaan. dat is echt raar ja. zal zo ook niet weten wat het dan zal zijn. sterkte meid, laat nog ff weten. @inkie: he meid. fijn dat het allemaal goed ging bij de ha. ben vanmorgen maar even geweest en heb ook een fijn gesprek gehad. wilde net de verloskundige bellen, maar niemand aanwezig, nou fijn, haha. en meid weet je al dat je het aan je baas gaat vertellen? ik toch maar niet. zeg het pas bij de 12 weken.! fijne dag verder allemaal meiden. ga nu werken. groetjes mies
Ik heb het gisteren verteld. Reageerde super leuk. En zei dat mei een prima maand is om met verlof te zijn want dan beginnen in onze branche sowieso de vakanties. Hij was blij voor ons. Ik ben blij dat ik naar m'n gevoel geluisterd heb. Als ik dalijk ziek wordt ofzo weet hij waarom ik er niet ben, zonder dat hij denkt dat ik er mogelijk met de pet naar gooi snappie. Ben benieuwd wanneer jij 1e echo krijgt! x
Hey meiden, nou ik ben net bij de dokter geweest. Ff mijn verhaal verteld. Ik moest natuurlijk meteen in een potje plassen toen ze hoorde dat ik sinds maandag niet meer had getest Dus daar ook ff testje gedaan...weer nega Ik zit volgens haar gewoon nog altijd in mijn oude cyclus, dus er is nu geen nieuwe cyclus gestart omdat de ongi niet heeft doorgezet. Ik verlies wat bruine afscheiding, maar niet dat je zegt ik ben ongi. Dit ook haar verteld en dat beaamde ze ook. Ze verwacht dat dit wel nog komt, maar mocht het na het weekend nog niet zijn, dan gaat ze bloed prikken. In feite kan het van alles zijn; cyclus die nu even de kluts kwijt is, toch een soort afstoting of het is nog heel pril en kan het een innesteling geweest zijn. Als het nog pril is, dan klopt het dat ik nog nega test... In ieder geval..we moeten het dus maar even afwachten nu.. P.S. ik heb mijn oude banner maar weer even teruggezet...
Goh Cathie, Balen van je negatieve test. Ben benieuwd hoe of wat. Kan natuurlijk dat je ongi doorzet. Houd ons op de hoogte.
ik heb nu alweer 3 dagen positief lh getest dus hoop dat ik over een week ook mag mededelen dat ik zwanger ben gr isabel
Hallo Dames, Je bent natuurlijk nog welkom! Kunnen we straks vast advies aan jou vragen Ik had vandaag iets raars... Sorry beetje onsmakelijk! Had vandaag afscheiding waar ik draadjes van kon trekken Bovendien had ik ook bruine afscheiding, dat was heel elastisch :s Iemand hier bekend mee of weet wat dit zou kunne zijn? Liefs Maaike
Voor m'n test had ik dat ook, draderig (doorzichtig, niet bruin).. toen dacht ik nog... hoe kan dat? Das toch slijm rond je ei, dat vruchtbare slijm.. Huh!? Bij mij was dat op NOD volgens mij.. Ik wil je geen valse hoop geven meis maar.. misschien ben je toch zwanger? Moet je vaak plassen? (ieder lichaam is wel anders maar toch.. dat was bij mij een heel duidelijk teken..)
Moet altijd vaak plassen eigenlijk haha Maar ging vandaag aan de grote schoonmaak op mijn werk, al mijn naaste collega's: he zwanger ofzo Hahaha! Nou ja ga in het weekend weer testen... Ben benieuwd Liefs maaike
Hey ladies! Pfff.... heb het effe nogal druk, dus niet veel tijd om bij te kletsen. Maar hier ben ik dan toch eindelijk nog effe! @ Mies: verloskundige al te pakken gekregen ofnie? Jij en Ink zijn ons grote voorbeeld nu he.... @ Inkie: ow... spannend om toe te leven naar die eerste echo! Wow... Dat zal wel effe een bijzonder moment zijn hoor enne.... tears ARE allowed in dat soort situaties! Jeetje man, ik leef zo met je mee dat het net is alsof ik je al jaren ken! Haha! En ik weet alleen maar wat kleine dingetjes van je... Bizar he! En zeker als je bedenkt dat ondanks dat alles ik tóch tante Debsel voor je hummeltje ben Hihi! Gaaf dat je baas zo reageerde trouwens... Opluchting! Leuke banner! @ Cathie: Balen zoiets... Waarom niet óf gewoon , óf een posi test... Weer afwachten maar, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ik hoop ook dat iedereen (en dan inclusief mezelf natuurlijk) snel zwanger is! En dan kletsen we hier gewoon verder @ Isabel: we duimen! @ Maaike: ow meis! Je gaat me toch niet in de steek laten in de 2e ronde he (haha! grapje hoor!) Spannend.... ERRUG benieuwd naar je test dan... Pfff... Zo krijg je toch weer hoop he!