Om gek van te worden!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallie, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    O? :eek: Dat wist ik niet! Dat is misschien een id!
    DANK JE!
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nog even over het klussen na de eisprong.
    De calculator is een hulpmiddel om dit te berekenen, maar het wil niet zeggen dat dat dan ook persé je vruchtbare dagen waren. Ik gebruik sinds deze maand ovulatietesten en kwam erachter dat mijn eisprong veel later ligt dan alle berekeningen aangeven.
    Je kunt er dus niet zeker vanuit gaan dat je niet geklusd hebt tijdens je vruchtbare dagen.

    Groetjes Noralien
     
  3. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Er is een aantal jaren terug nog een onderzoek geweest (een gedegen onderzoek ook nog) naar de vruchtbare dagen. Het bleek dat een vrouw vruchtbaar kan zijn van dag 6 tot dag 21!!! Dus de speling is er wel degelijk.
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    hé Tallie,
    Als je een onregelmatige cyclus hebt dan weet je nooit precies wanneer je eisprong is geweest.
    Je kunt wel gokken maar zeker weten doe je nooit.
    Dus misschien heb je je wel vergist en was je eisprong later en heb je wel op tijd geklust.
    Gewoon goede hoop houden en wachten tot je NOD.

    Succes.

    Silly
     
  5. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
    Ik ben zoals ik al verwacht had vanmorgen ongie geworden
    ik vind het niet zo erg want ik wist bijna wel zeker dat het niet kon
    op naar de volgende ronde maar omdat ik zo onregelmatig ben ben ik nu wel bang dat ik niet zo vruchtbaar ben!!! Is het ook zo dat als je een onregelmatige cyclus heb minder snel zwanger kan raken.



    Groetjes Tallie
     
  6. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Gelukkig maar dat er een eind aan de spanning is gekomen! Je kunt met teunisbloem je cyclus beïnvloeden, ik heb het zelf nooit gebruikt maar er wel veel van gehoord, vraag het eens na bij een natuurwinkel zoals de Tuinen of zo die weten dat wel.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina