raar ik voel me raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel0508, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel0508

    angel0508 Nieuw lid

    27 dec 2005
    1
    0
    0
    net klaar met school huisvrouw
    groningen
    ik heb een vraag ik heb al meer dan een week last van mijn borsten gewoon een maat meer nog nooit eerder gehad ook niet met de ongstelheid dus heel raar ik hoef pas over zes het te worden dus ik weet het even niet meer en ik verlies ook best veel wit slijm ik begrijp niets van mijn lichaam ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen is mijn derde ronde
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er zit niets anders op dan te wachten tot je kan testen.

    Succes!
     
  3. Niet meer actief

    gewoon even afwachten en anders een test doen als je niet ongi wordt
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    :(: :(: :(: :(: :(: :(:
    Als je symptomen krijgt dan zit er toch Hcg in je bloed of heb ik dit helemaal verkeerd????

    Ik zou allang getest hebben ;) .

    succes
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee hoor, je kunt ook gelijkwaardige PMS symptomen hebben Natas.....
    Testen gaat met sommige testen vanaf 4 dagen voor NOD (bij 6 dagen voor NOD zoals wordt aangegegeven, kan er al wel HCH zijn, maar onvoldoende percentage om te kunnen meten met een test) Sommige testen kun je pas gebruiken vanaf je NOD.

    De aangegeven symptomen zouden kunnen duiden op zwangerschap, ff een testje afwachten. Er zijn nl genoeg dames hier die ook symptomen hadden, waarbij het niks is geworden. Maar...ik duim! ;)
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zoals Elvira ook zegt, we hebben allemaal symptonen, maar het blijkt dan toch nog vals alarm.
    Ik merk zelf aan mij dat ik extra op mijn lichaam let, en het is om gek van te worden en helemaal als het gewoon vals alarm is!
    Zou gewoon je NOD afwachten en je niet al te gek laten maken door kwaaltjes en natuurlijk hoop ik voor je dat je positef mag testen.
    Veel succes!
    Maar verwacht er eerst nog niet te veel van ook om teleurstelling te laten verkomen.
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Klopt Anna.
    Je gaat zo op alles letten dat je denkt dat je van alles ziet en voelt.
    En ik denk dat je lichaam daar op reageert.
    Maar achteraf is het toch vals alarm terwijl je er zo zeker van was.
    En dan is de teleurstelling nog groter.

    Dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en test wanneer je pas echt overtijd bent.

    Succes.

    Silly
     

Deel Deze Pagina