argh! hoe ik ook zit, ik heb zooo'n last van mn ribben. (niks ernstigs denk ik hoor, gewoon de baby die er tegenaan drukt) iemand tips? behalve om te gaan liggen, want dan kan ik de hele dag wel gaan liggen
hoi hoi, Denk dat het kindje tegen je ribben aanduwt of het komt omdat je houding nu natuurlijk anders is. waardoor je last van je spieren die daar lopen last krijgt. Bij mij was het laatste het geval en heb vanaf week 18 last gehad van mijn ribben. Ik ben toen ook sport bh's gaan dragen (want beugels kon ik helemaal niet meer verdragen) Ik deed veel rek oefeningen. Dus als je zit helemaal naar achteren leunen zodat je spieren over je ribben een beetje rust krijgen en moet zeggen dat in combinatie met sport bh's ik er bijna geen last meer van heb ms heb je hier iets aan
beugels draag ik sowieso niet meer, heb al vanaf 10 weken zwangerschapsbeha's. & naar achter leunen probeer ik ook wel, maar als ik ergens op visite ben dan ziet dat er een beetje debiel uit en sommige banken zak je zo diep in weg, dan word je echt zo'n propje en dan weet ik helemaal niet meer waar ik het zoeken moet
Hahaha ja hier roept manlief dan ook elke keer he teletubbie Sterkte er mee meid!! Gelukkig is het einde in zicht
Haha nou dat is wel de perfecte omschrijving ja ook zo lomp en dik met die buik alleen ik lach niet 24 u per dag zoals zij, integendeel
Heb ik dus ook nu last van...mijn dochter ligt net met haar kontje onder mijn ribben....erg vervelend. Ik probeer altijd wat met mijn hand haar te leiden, maar echt erin trappen doet ze niet hahaha Helaas kun je niet zoveel doen hiertegen...
ik heb er ook erg last van!! kreeg op zwangerschapsgym de tip om goed op hoduing te gaan letten. ik ging bij zitten juist de kant die zeer deed ontlasten. maar je moet dus met een rechte rug met goed ondersteuning gaan zitten, rechtop op beide billen evenveel gewicht. Ook niet hangen op in arm ofzo. Te ver achter over in zachte bank is niet goed kreeg ik te horen. Kan dan beter een stevige stoel, keukenstoel of verstelbare tuinstoel nemen.