om gek van te worden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patriciaax3, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    argh! hoe ik ook zit, ik heb zooo'n last van mn ribben. (niks ernstigs denk ik hoor, gewoon de baby die er tegenaan drukt)
    iemand tips? behalve om te gaan liggen, want dan kan ik de hele dag wel gaan liggen :p

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik lees ff mee, heb het al vanaf een week of 18 heel erg vervelend.

3. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    het blijft jammer genoeg verdacht stil :D

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    terugduwen? hihi

5. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Haha ja als dat zou kunnen.. ;) dan had ik hm er nu al wel helemaal uitgeduwd want ben het spuugzat :D

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    hoi hoi,

Denk dat het kindje tegen je ribben aanduwt of het komt omdat je houding nu natuurlijk anders is. waardoor je last van je spieren die daar lopen last krijgt.

Bij mij was het laatste het geval en heb vanaf week 18 last gehad van mijn ribben. Ik ben toen ook sport bh's gaan dragen (want beugels kon ik helemaal niet meer verdragen)

Ik deed veel rek oefeningen. Dus als je zit helemaal naar achteren leunen zodat je spieren over je ribben een beetje rust krijgen en moet zeggen dat in combinatie met sport bh's ik er bijna geen last meer van heb :)

ms heb je hier iets aan ;)

7. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    beugels draag ik sowieso niet meer, heb al vanaf 10 weken zwangerschapsbeha's.

& naar achter leunen probeer ik ook wel, maar als ik ergens op visite ben dan ziet dat er een beetje debiel uit :p en sommige banken zak je zo diep in weg, dan word je echt zo'n propje en dan weet ik helemaal niet meer waar ik het zoeken moet :$

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hahaha :D ja hier roept manlief dan ook elke keer he teletubbie ;)

Sterkte er mee meid!! Gelukkig is het einde in zicht ;)

9. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Haha nou dat is wel de perfecte omschrijving ja :p
    ook zo lomp en dik met die buik :p alleen ik lach niet 24 u per dag zoals zij, integendeel :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

Heb ik dus ook nu last van...mijn dochter ligt net met haar kontje onder mijn ribben....erg vervelend. Ik probeer altijd wat met mijn hand haar te leiden, maar echt erin trappen doet ze niet hahaha

Helaas kun je niet zoveel doen hiertegen...

11. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik heb er ook erg last van!! kreeg op zwangerschapsgym de tip om goed op hoduing te gaan letten. ik ging bij zitten juist de kant die zeer deed ontlasten. maar je moet dus met een rechte rug met goed ondersteuning gaan zitten, rechtop op beide billen evenveel gewicht. Ook niet hangen op in arm ofzo. Te ver achter over in zachte bank is niet goed kreeg ik te horen. Kan dan beter een stevige stoel, keukenstoel of verstelbare tuinstoel nemen.

Deel Deze Pagina