k zal me even voorstellen. ik ben daniella 20 jaar en heb nu 8 maanden een relatie met ruud 22jaar. we wonen al 4 maanden samen in een eengezinswoning (deed een mooi aanbod voor)en weten zeker dat we samen kinderen willen...ook al ben ik bang voor de reacties van omstanders. mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg (Grapje/Razz) ja ook vroeg en mijn oma was 17 bij mijn moeder........hihi ben student: activiteitenbegeleiding (3e jaars heb al 2 diploma's) maar hier stop ik waarschijnlijk binnenkort mee daar ik ben aangenomen bij een kinderdagverblijf voor 4 uurtjes per dag opbouwend naar 10uur per dag 3 dagen in de week! ben nu 6 maanden gestopt met de pil en slik foliumzuur. ik ben donderdagavond ongi geworden wel raar want ik had de 19e en de 20e een positieve ovulatie test.....de 21e dus mijn eisprong (wel de 20e en de 21e steken in mijn lies) dat zou dus betekenen dat ik pas 14 dagen later opngi word dat zou dus zondag zijn! ik had deze ronde ook al getempratuurt, denk dat ik het volgende ronde niet doe zodat ik er niet teveel mee bezig ben. en ja we hebben het deze maand ok om de dag gedaan, zou het uit maken als ik het iedere dag zou doen? denk dat we dan vanaf de 12e tot de 23e sex hebben ruim genoen daar ik mijn cyclus schijnbaar nog niet regelmatig heb! vind het wel balen hoor! we gaan nu door naar ronde nummer 7! dit was het wel zo een beetje over mij! groetjes xxxxxx
en daarbij jullie kennen elkaar toevallig al 3 jaar...en zijn van de 6 mnd samen al 4 mnd gestopt met de pil....ik kon Ed 2 mnd toen zijn we samen gaan schrijven op woningen, 3 mnd toen we 5 aanbiedingen kregen (hij had de perfecte leeftijd toen dus keuze genoeg) en we waren 2 mnd verder toen we besloten de pil aan de kant te gooien.... we zaten toen 5 mnd bij elkaar t was direct raak (zowel het verliefd zijn als het zwanger worden) en nu 11 jaar later (waarvan 6 getr.) zijn we nog bij elkaar en willen we graag een 3e.... de tijd dat je bij elkaar zit zegt helemaal niks...zo zit je 3 jr met elkaar en ga je uit elkaar zo zit je 3 mnd bij elkaar en wordt je samen oud...niemand die het vantevoren weet....en waarom wachten als het goed voelt? succes meid
Ik ben er ook mee bezig. Ik ben pas net gestopt met de pil (nov 2006) En werd de eerste keer na 26 dagen ongi.. Ik d8 hmm okeej En ben nu ongi geworden na 43 dagen! Pffff...
Hoi, Wij zijn ook bezig met zwanger worden. In december stopt met de pil, daarna normaal ongsteld geworden. Vandaag ovu test gedaan, vermoedelijk morgen of overmorgen mijn eisprong... Succes allemaal.
ik wens ook iedereen succes, maar het leek me leuk om hier verhalen met elkaat te wisselen die bezig zijn met zwanger worden. dan kun je hier je hart luchten zeg maar. @smoekie het heeft inderdaad weinig te zeggen hoe lang je bij elkaar bent maar het gevoel wat er bij zit is veel belangrijker! xxxxx
Veel succes hoor meid. Ik ging ook net ongeveer 3 maanden met mijn vriend toen ik bij hem inging, en ik was net 19 toen, nu bijna 2 jaar geleden. Als je er zeker van bent, gewoon doen. Veel liefs Marieke
Daar zijn verschillende topics voor.. de NOD topics om af te tellen naar de dag dat je ongesteld moet worden. We hebben zoveel meiden die zwanger willen worden dat we daar plekjes voor in hebben gericht.
Ben ik hellemaal met je eens! Huwelijken van 35 jaar lopen net zo vlot stuk als een relatie van 6 maanden. Maar dames allemaal veel suc6, ik hoop op een vruchtbaar 2007 voor jullie allemaal!