Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

@Samen2005 wat goed dat je de afspraak gemaakt hebt! Nog even doorbijten dan weet je meer. Begrijp wel dat je nog geen gat in de lucht springt maar de kans is 90% dat het dit keer wel goed is... hoop dat de tijd snel voorbij gaat en dat je 12 oktober een kloppend hartje te zien krijgt.

@MicroRNA ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt of tempratuur gemeten maar zoals ik het gelezen heb op dit forum heeft het dalen van de tempratuur ermee te maken! Goed dat jullie dus op het juiste moment een poging gewaagd hebben hopelijk is het raak! Spannend ik ga voor je duimen!

Omdat ik dacht dat ik elk moment ongesteld kon worden heb ik me even afzijdig gehouden van het forum... even te confroterend dacht ik. Nu is mijn menstruatie nog steeds niet begonnen maar zw test was negatief!? Snap er niks van! Ik ga morgen naar de gyn omdat ik heel veel pijn heb in mijn lies met uitraling naar mijn benen en rug :( word er helemaal gek van...

2. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 Ik zal zo even een foto plaatsen van mijn ovulatietesten. Mijn god wat heb ik het de afgelopen dagen druk gehad. Ben bijna geen avond thuis geweest :eek: en dan ook nog de drukte op het werk.. Bleh ik ben toe aan weekend! :D Hoe voel je je?
    En ja, die boeken zijn prachtig! Aankomend weekend is vriendlief weg met vrienden, doen ze elk jaar een keer.. Dus dan kan ik lekker gaan lezen :roflmao:

@Libra89 Ik snap dat je je even afzijdig hebt gehouden, de weg er naar toe moet leuk en spannend zijn, zodra het zoveel stress gaat geven gaat het niet goed.. Maar.. Nog steeds geen menstruatie? :( Ik ben benieuwd wat de gyn zegt! Laat je het ons even weten als je terug bent? Zal voor je duimen dat er niks ergs aan de hand is! Dikke knuffel voor jou!

Libra89 vindt dit leuk.
  3. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    En hierbij dan de foto...

Bijgevoegde bestanden:

Libra89 vindt dit leuk.
  4. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo @MicroRNA en @Samen2005 heb inmiddels een nieuw topic gestart want ik ben zwanger!?!? Nu kan ik mee zenuwachtig doen @Samen2005.

Had dit echt totaal niet meer verwacht na een negatieve test vorige week. Pff kan echt nog niet blij zijn helaas ben er echt van geschrokken. Hoop zo dat het deze keer wel goed blijft gaan...

Nu jij nog @MicroRNA hopelijk is het voor jou deze ronde ook raak je hebt in ieder geval goed bijgehouden wanneer je eisprong was (daar baal ik nu van dat ik dat niet weet).

5. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Zo hee Libra89 van harte gefeliciteerd!! Fijn dat het toch een positieve test is geworden! Die spanning is echt niet fijn hè pff.. moeten er toch doorheen vrees ik...

MicroRna testen zien er goed uit hoor ik denk echt wat ik zei die ena laatste was bijna positief en de laatste al weer minder in de tussen tijd heb je die piek gehad!! Pff spannend ook dat weer... wachten wachten wachten.. ik zo voor je duimen hee ook jij moet bij de club nu hoor!!

Libra89 vindt dit leuk.
  6. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemiddag dames,

Het is rustig hier haha... benieuwd hoe het met jullie gaat...

Hoe is het met je MicroRna?? Hoe voel je je deze week? Ben heel benieuwd of je al symptomen voelt of iets dergelijks.. de dagen kunnen al bijna afgeteld worden...

Libra89 bij jou ook alles goed met je zwangerschap?

Hier is het nog steeds hetzelfde, wel vreselijk last van mn borsten weer, totaal geen eetlust en moe moe moe... nog steeds niet echt blij met de zwangerschap, kan niet geloven dat het goed zal gaan, heel gek maar ben er zo down over hopelijk veranderd dat na 12 oktober.. gister mn overleden dochtertje herdacht met mn jongens, gister was haar sterfdatum en ook na 7 jaar blijft dat echt een rotdag.. we hebben een wensballon opgelaten en stilgestaan bij hoe mooi en lief ze was, dat we haar niet vergeten en veel aan haar denken nog elke dag...

De jongste zei, mam jammer hè dat we niet nog een baby'tje hebben, stiekem moest ik wel even lachen hij moest es weten haha...

Verder nog druk met de laatste verf dingen in het huis, eerste weekend van november overhuizen het eind komt in zicht pff blij als dit achter de rug is.. op nu naar 12 oktober hopend op een keer goed nieuws..

MicroRNA en Libra89 vinden dit leuk.
  7. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hallo lieve meiden!

@Libra89 Gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Gaat alles goed?

@Samen2005 En hoe gaat het bij jou? Wat moet dinsdag een zware dag zijn geweest :( dikke knuffel!
    Nog een paar nachtjes slapen en dan eindelijk naar de gyn! Ben zo benieuwd!!

Sorry voor mijn stilte o_O ik zat niet zo lekker in mn vel.. afgelopen week met buikpijn op bed gelegen..
    Gisterenavond zag ik ineens een plaatje van een kat die in bed lag.. ik heb een half uur de slappe lach gehad, tranen over mn gezicht.. ik kon niet meer stoppen met lachen. Vanmorgen zag ik een filmpje op Facebook en ik ging weer stuk.. toen begon ik te denken.. dit klopt niet.. test gedaan.. en Jahoor, binnen een paar seconden een dikke vette streep! Wauuuuw..

Bijgevoegde bestanden:

Libra89 vindt dit leuk.
  8. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd :D zo leuk allemaal weer zwanger! Kunnen we samen stressen. Hoe gaat het met je heb je al andere symptomen behalve lachbuien? :roflmao:

Ik voel me prima, soms denk ik klopt het wel zo weinig symptomen maar probeer mezelf er niet gek mee te maken... kan niks anders doen dan afwachten tot de echo. Hoop gewoon zo erg dat het deze keer wel goed is.

@Samen2005 voor jou is het bijna zo ver... hoe gaat het met je?

MicroRNA vindt dit leuk.
  9. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik ben boven alles heel erg blij, heel raar maar heb een soort “geluksding” als in; lachen om alles, en gewoon kei vrolijk. Ik ben ook wel snel moe en wat me ook op valt is dat ik het koud heb. Echt KOUD! Kachel op 22,5 dikke trui, dekentje, kruik en een bakje thee en ik heb het nog koud o_O ook een kwaaltje.

Ik ben ook ergens wel bang dat het niet goed is. Ben pas zeker na de eerste echo.. heb jij die al gepland staan? :) En die symptomen zeggen weinig denk ik.. bij mijn miskraam had ik echt hele andere symptomen zoals misselijkheid en ik was hyperactief, nu is het weer heel anders..

Libra89 vindt dit leuk.
  10. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Super fijn toch dat je zo blij bent, hopen op net zo'n blije baby over 8 maanden ;). Haha ja ik heb het ook koud de laatste dagen maar voor mijn gevoel is het nu ook gewoon kouder aan het worden (lang leven de herfst). Denk ook wel dat het een kwaaltje is.

Mijn eerste echo staat gepland op 23-10, heb jij ook al een echo gepland? Ik ben de dagen echt aan het aftellen wil zo graag weten of het nu wel goed is en hoop het zo. Mijn kwaaltjes zijn eigenlijk precies hetzelfde als de vorige keer toen had ik ook nergens last van.

Nogmaals gefeliciteerd meid geniet ervan het is zo speciaal dat het uberhaubt weer gelukt is!

MicroRNA vindt dit leuk.
  11. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi MicroRna,
    Ik dacht ze heeft opgeven hier ;) en dacht ik vanochtend ga es even kijken hier of er toch nog gereageerd is...

OMG WAUWWWWWWW!!! Wat fijn voor je hee van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, mn hele dag is weer goed joh! Haha wie had dat gedacht alle drie weer zwanger, het moest zo wezen denk ik en wat fijn dat je je zo goed voelt... al een afspraak voor de echo gemaakt inmiddels???

Libra89,
    Nog een week tandenknarsen voor jou, de dagen duren heel lang maar ik weet zeker dat je een goede echo gaat krijgen want we moeten nu wel met zn drieeen door natuurlijk anders klopt het niet meer haha..

Hier gaat het wel redelijk, die vermoeidheid die nekt me wel hoor pff... zo moe de hele dag, komt weinig tot niks uit me handen en doe pas iets als het echt moet, meestal al voor tienen op bed en met opstaan nog het gevoel dak niet geslapen heb, zal wel met mn leeftijd te maken hebben denk ik hihi...
    verder nog steeds weinig tot geen trek, ik eet omdat het moet maar anders.. geen laat van misselijkheid ofzo dat is wel fijn.. heeeeel veeel haaruitval en nog steeds borsten die uit hun vel kijken te willen springen, maar ik ga niet klagen hoor nou ja klein beetje dan haha...

Donderdag is het zover, gelukkig al lekker vroeg, kan ik nadat ik de kids naar school heb gebracht gelijk door en dan weten ik meer.. de angst is nog steeds heel erg aanwezig en zelfs al zou de echo goed eruit zien dan zou ik nog tot dertien weken in de zenuwe zitten...

Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  12. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik heb me vandaag pas aangemeld bij de verloskundige. Natuurlijk ben ik ook wat later dan jullie :roflmao: Dus dat is spannend.
    Elke dag heb ik wel moeite met opstaan, toen het mis ging in juli stond ik op, ging naar het toilet en ik begon te bloedden :( Ik wil zo graag zekerheid dat het nu wel goed is..

Hoe gaat het bij jou? En het zwangerschapsdieet? Ik ben een echte koffieleut, dus dat is lastig te laten staan.. Maar het lukt wel, toen las ik ergens wat ik dan op een dag allemaal moet eten :eek: Echt veel haha, ben niet zo'n grote eter. Hoe gaat dat bij jullie?

Liefs!

Libra89 vindt dit leuk.
  13. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    DAAR BEN JE :D:D
    Heb me vanmorgen aangemeld bij de verloskundige, die nemen dan binnen 1 werkdag contact op voor een afspraak dus dat is spannend! We weten het pas sinds zaterdag.

Zat van het weekend e.e.a. te lezen en er stond dat je vooral toe moet geven aan vermoeidheid dus lekker relaxen :roflmao::roflmao:.Zelf ben ik ook echt snel moe en ik slaap ook slecht.

Ik ga zo hard duimen voor jou donderdag! Ben zo benieuwd. :D

Libra89 vindt dit leuk.
  14. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Ik ben ook zon koffieleut en zit nu aan de decaf koffie, daar mag je er wel een paar van hebben op een dag.. ik heb die van de Perla Albert Heijn die is wel lekker hoor..

Haha en wat je moet eten op een dag nou dat red ik bij lange na niet jeetje ontbijt is al lastig, heb nu een ontbijtdrank.. avond eten gaat wel goed hoor kan een behoorlijk bordje weg krijgen en tussen de middag een broodje en verder bijna niks geen behoefte ook aan bepaald eten of zin in..

Ik ben denk ik ook zo ontzettend zenuwachtig voor donderdag dat dat een hoop remt...

Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  15. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Heb jij van die capsules voor in een nespresso apparaat?

Normaal ben ik niet zo'n grote eter, maar nu lust ik alles :D echt van die foodcravings. Gisteren om half 12 zat ik al aan een broodje frikandel met mayo :oops: echt slecht.
    Nu heb ik e.e.a. in beeld hoe en wat, ik wil ook niet te veel aankomen,.dus daar ga ik me dan aan houden (hoop ik :p) en dan in het weekend mag ik wat "ongezondere" dingen, zoals een beetje chips ofzo.

Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook problemen met nummer 2 op de wc? o_O

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Ik heb koffiepads maar die zullen ze vast wel in capsules hebben hoor..

Het lijkt me wel fijn hoor als je vanalles wilt eten, hopelijk komt dat nog.. ik was voor de zwangerschap 65 kilo en nu met 8 weken 66.. bij de eerste was ik 35 kilo aangekomen, de tweede 32 en de derde 33 kilo, best veel maar ja ik at ook alles was los en vast zat en was na de bevallingen met een paar weken de kilo's weer kwijt, nu let ik er wel op want dat eraf krijgen gaat wat lastiger als je ouder bent haha..

Nummer 2 op de wc haha nou dat gebeurt om de twee a drie dagen loopt niet op rolletjes zeg maar haha maar ook dat hoort erbij...

Gebruik wel elke dag een multivitamine voor zwangere vrouwen en drink melk, thee en vers fruit drank met extra vitamines en verder groenten enz dus wel gezond en snoep bijna niet..

Mij is altijd verteld eten waar je zin in hebt beter eten dan helemaal niet eten, opletten hoeveel je eet en dat het niet alleen maar vet is.. ik denk ook dat het na je eerste bezoek en echo allemaal pas echt word en je er meer mee bezig zal zijn en opletten

Libra89 vindt dit leuk.
  17. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Haha ik vind jullie reacties zoooo leuk!

Hier koffieleut nummer 3, ook ik ben een enorme koffieliefhebber maar probeer al een tijdje te minderen drink er nu 1 a 2 per dag. Krijg nu alweer zin in koffie nu ik erover praat, hoezo verslaafd :rolleyes:...

@MicroRNA ja zeker met naar de wc gaan lukt plassen extra goed en dat andere inderdaad een stuk minder als anders. Wat moet je allemaal eten dan? Waar heb je dat gelezen? Spannend hoor voor jou ook de eerdte afspraak! Heb je al gekeken welke datum je ongeveer uitgerekend bent?

@Samen2005 ben zo benieuwd voor jou donderdag hoop echt dat je een hele mooie echo hebt en alles goed is! Helaas voor mij nog iets langer als een week wachten ik hou het nu al echt niet meer! Het is zo zenuwslopend allemaal. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we binnenkort allemaal gerustgestelder zijn. Gewoon lekker klagen hoor als je daar behoefte aan hebt... het valt ook niet mee om vrouw te zijn met al die hormonen enzo.

Ik heb een soort van paniekaanvallen een aantal keer per dag juist omdat ik nauwelijks er wat van merk dat ik zwanger ben. Denk dat ik er wat heb over gehouden van de vorige keer. Word de hele tijd overspoeld met angst dat het niet goed is. Voel vandaag mijn borsten veel minder en dan kan ik wel janken :cry: ik zou gewoon willen dat ik de hele dag moest kotsen dan wist ik teminste van oja je bent echt zwanger... spoor ik wel? Het enige waar ik nu wel last van heb en de vorige keer niet is haaruitval, heel veel haaruitval! En inderdaad ook zin in ongezond eten, verander in een soort monster ook als ik dat eten dan even niet heb of niet kan krijgen :evil:. Normaal nogal van het gezonde eten dus ja :roflmao: toch hormonen?

MicroRNA vindt dit leuk.
  18. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Haha Libra89 wat een ellende is het ook hè ;) dat haaruitval is een ramp hè pff ben de hele dag aan het rapen hele plukken na het douchen, heb voorheen altijd juist geen haaruitval gehad, las ook een topic of dat het geslacht bepaalde, nog niet eerder gehad en twee zonen en een dochter gekregen dus die gaat niet op... het haar bij mij word ook heel gauw vet en krijg roos echt geen pretje dus!

Dat eten vind ik geen ding hoor, als je gewoon gezonde dingen eet en soms wat ongezonde dingen is dat gewoon goed hoor! Alleen oppassen met bepaalde dingen die je niet mag hebben...

Ik herken je angst wel hoor, heb er ook totaal nog geen vertrouwen in, ondanks de kwaaltjes raak ik ook in paniek als ik wakker word en denk dat de borsten minder gevoelig zijn die dag en ben ook zeker nog niet echt blij, die ma hiervoor heeft diepe sporen nagelaten helaas, maar nog 3 nachtjes slapen en dan hopelijk iets meer gerust...

Voor jou iets meer dan een week ook al zo spannend maar ik ga er wel vanuit dat van ons allemaal het goed moet gaan hoor, mogen wij ook een keer geluk hebben na wat we hebben doorstaan, verdient hebben we het zeker!!

MicroRNA en Libra89 vinden dit leuk.
  19. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Helemaal met je eens @Samen2005 , wij hebben best wat geluk verdiend. Ik heb ook echt waanideeën, of het wel goed is, en durf in de ochtend niet m'n bed uit zonder mijn vriend.. Bang dat 't weer mis is. Nu kom ik er eigenlijk pas achter hoe heftig het is geweest.

Ik ga zo hard duimen dat het bij jullie allebei goed is! Jullie hebben het verdiend!! :D

@Libra89 Betreft het eten las ik iets op de website van de verloskundigenpraktijk. Het is gewoon simpel; gevarieerd, aardappels/pasta/rijst, groentes, vlees, vis, melkproducten, etc. Dus als je al een gevarieerd eter bent (zoals ik) valt het aanpassen wel mee. Ik heb alleen de neiging om er in door te slaan, mijn groentes af te wegen etc. o_O

Vandaag heb ik het trouwens aan mijn ouders verteld. Ze waren echt heel blij, mijn pa kreeg zelfs tranen in zijn ogen van blijdschap. Had ik niet verwacht, bleef toch een beetje spannend voor mij! Woensdag gaan we eten bij de ouders van mijn vriend en dan gaan we het hun ook vertellen. Verder willen we het nog stil houden, mocht het toch niet goed zijn hebben we iig mensen om ons heen voor steun. Hoe doen jullie dit? Wachten jullie ook tot 12+ weken?

Ik vind het zo bijzonder! Dat we nu alle 3 zwanger zijn. We kwamen hier met een triest verhaal en voor steun en kijk nou eens... :eek:

Libra89 vindt dit leuk.
  20. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Bijzonder hè MicroRna.. met zn drieën zon verlies gedeeld en doorgemaakt en nu alledrie weer zwanger en zo vlak bij elkaar ook... ik gun het ons alledrie zo dat we onze zorgen los kunnen laten en mogen genieten van een hele dikke buik, kwalen en plezier in de echo's, baby kleertjes en spulletjes... ik hoop ook dat we dit de aankomende maanden samen kunnen blijven delen!!

Toevallig zat ik er vanavond aan te denken aan het vertellen.. ik wacht zoiezo donderdag af en we wilden het de kinderen vertellen in het nieuwe huis en onze ouders tijdens een bedank etentje voor alle hulp met het huis, maar die planning ga ik niet halen dus ik ga met manlief overleggen hoe dit te gaan doen, zijn kids zijn er aankomend weekend voor het laatst in dit huis en die zien we pas weer nadat de verhuizing al is geweest, mn vriend heeft het heel erg druk met zn werk de aankomende weken ivm een feestdag in Italië waar hij de bloemen voor verzorgd voor zijn klanten en is daar in het weekend ipv doordeweeks dus zn kids kunnen dan niet komen en die zien we pas het tweede weekend van november weer.. tja een heel gedoe is het maar zolang kan ik het niet rekken, mn vermoeidheid begint op te vallen, mijn jongste zegt steeds mama je hebt een dikke buik ik denk dat er een baby inzit :) dus ik denk dat we de kids aankomend weekend het nieuws moeten brengen en onze ouders dat weet ik niet, omdat zijn ouders ook niet in de buurt wonen dus het word even puzzelen..

Voor jullie heel fijn dat ze het weten, wat lief dat je vader zo ontroert was ahhh.. altijd fijn steun achter je te hebben vooral bij alle leuke dingen in het leven.. ik ben heel benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren haha, al 2 kids en 4 in totaal en dan op mijn leeftijd nog 1 erbij Hmm hopelijk word er positief op gereageerd mn schoonouders zijn heel blij dat weet ik al op voorhand!

Wat vervelend dat het opstaan zon stress geeft, ik hoop echt dat voor jou heel gauw je dit kan loslaten en mag gaan genieten je verdient het joh!!

MicroRNA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina