Zo hee, dat wordt idd eventjes puzzelen bij jou maar dat komt vast allemaal goed. Bijzonder dat je jongste het al ziet.. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren wanneer ze het nieuws horen Van mijn schoonouders weet ik ook zeker dat ze blij zijn, maar die hebben al 4 kleinkindjes in de leeftijd van 3 tot 6 Voor mijn ouders is dit de allereerste keer, daarom vond ik het spannend. Vanmorgen ben ik voor het eerst uit bed gestapt zonder vriendlief wakker te maken en alles was nog goed. Vind het nog steeds doodeng en de verloskundige belt ook maar niet terug
Ik heb normaal een platte buik en nu heel opgezet dus dat viel hem wel op haha.. ik denk dat die twee van mij een gat in de lucht springen want die hebben het er al vaker wel over gehad dat ze dat zo leuk zouden vinden.. of die andere twee van mn vriend het heel leuk gaan vinden weet ik niet, het zal voor hun wel lastig zijn misschien omdat ze maar zo weinig hier zijn dus ben heel benieuwd.. Wat goed dat je zelf bent opgestaan hee, ik begrijp dat t lastig is en blijft en wat een ander ook zegt het is een angst die niemand je kan wegnemen.. Bel zelf de vk want dat wachten word je ook wijzer van natuurlijk hihi gewoon doen hoor!!
Goedemorgen meiden, @Samen2005 haha ja het is zeker ellende voor jou is het bijna zo ver ben gewoon zenuwachtig voor jou. Heel bijzonder dat jouw jongste het al doorheeft snap wel dat je het wil gaan vertellen nu lijkt me ook wel heftig met de verhuizing en alles erbij. En ja die haaruitval... ben benieuwd wanneer het ophoud. Wel heerlijk dat je dadelijk een nieuwe start hebt in een nieuw huis en ook meteen een mooie babykamer kan inrichten. @MicroRNA zooo leuk dat je het je ouders hebt verteld en dat je vader zo blij en emotioneel was! Ik ben echt heel zenuwachtig om het tegen mijn ouders te vertellen (vooral mijn vader) ze zijn nu nog op vakantie maar ik ga het vertellen wanneer ze terug zijn. Mijn schoonmoeder weet het al wel want die zij een paar dagen ervoor dat ze het gedroomd had (hoe dan?) toen wist ik het zelf nog niet eens dus ze heeft het echt aangevoeld haha. Ze zegt zelf dat ze een heks is . Voor onze ouders is het allemaal hun eerste kleinkind, ik ben de oudste thuis en mijn vriend is enigs kind... dus extra bijzonder wel heel leuk. Vind het ook super dat wij allemaal weer zwanger zijn en dit gevoel van onzekerheid helemaal kunnen delen. Ben blij dat jullie het begrijpen en hoop inderdaad dat we de komende maanden nog door dezelfde fases gaan en dit kunnen delen. Hopelijk allemaal een goede zwangerschap, het blijft zo spannend!
@Libra89 Dat is spannend voor zowel jullie als jullie ouders dan Leuk hoor! De vk heeft me net gebeld, kei leuke en lieve dame was het aan de telefoon. Heb verteld over m'n mk en mijn zorgen nu, ze nam echt uitgebreid de tijd om me te woord te staan. Dus een goed eerste gevoel! Mijn eerste echo is inmiddels ook bekend... 30 Oktober. Wauw... Het lijkt nog zo ver weg Nog 20 dagen wachten
Zo dat is fijn en best snel toch nog?? Ben je dan 8 weken MicroRna?? Wat fijn dat je er zon goed gevoel bij hebt, je moet t er toch de aankomende maanden mee doen haha.. Ik zit op t puntje van de bank bij het voetbal, nog meer spanning haha... ik een voetbal freak, kijk bijna alles en leef zo mee met het Nederlands elftal en hoop zo dat ze toch met 7 doelpunten winnen en nog een hele kleine kans is op het wk!! Erg hè ben echt een sport kijker, darten en voetbal, wielrennen haha... Vandaag weer zo vreselijk moe geweest, echt niet normaal meer.. alsof mn hoofd los op mn romp zat en mn hoofd ook niet meer meewerkte... maar ja zal de spanning ook wel zijn denk ik... nog 2 nachten en dan is het weer zover pff poep echt in mn broek voor die echo!! Gaat met jullie verder alles goed??
Ja ben dan 7 weken geloof ik.. Of net wat meer, of minder. Ik kijk ook graag sport Zeker voetbal vind ik leuk om te zien. Gisterenavond heb ik niet gekeken, was zo moe, lag al erg vroeg in m'n bed Ik ben sinds 2 dagen ook echt vreselijk moe.. Op mijn werk kan ik om 11.00 uur in de ochtend m'n ogen niet meer open houden Moet echt mezelf een schop onder m'n kont geven dan. Het liefst zou ik naar huis gaan en heel de dag slapen Morgen is voor jou een kei spannende dag! Ik ga voor je duimen meid! Alles komt goed!
Hoi MicroRna, Heb gister wel ff een traantje gelaten gezien de laatste wedstrijd van Arjen Robben, wat hebben ze gevochten zeg helaas te laat! Weer een toernooi missen pff... Die vermoeidheid is echt een ramp hè??! Vandaag gaat het gelukkig beter dan gister toen was ik de hele dag zo moe als wat! Vanmiddag met de kids en mn moeder naar de kermis hier haha gezellig en daarna bij mn ouders lekker eten!! Morgen is de grote dag ja.. ik ben echt op van de zenuwe hoor, last van mn maag, koppijn heel slecht geslapen afgelopen nacht, de angst is zo gigantisch groot op teleurstellend nieuws weer, denk als ze zegt het hartje klopt ik de hele praktijk bij mekaar schreeuw van geluk haha.. mn voorgevoel zegt dat ik weer huilend de deur uitga daar en dat gevoel is zo ontzettend rot!! Maar ja morgen om 10:00 weet ik hoe en wat ben 9:45 aan de beurt.. ben ook wel blij dat niemand het verder nog weet en ik morgen alleen ga want ik ben niet zon verdriet deler en zadel ook niet graag andere op met mijn dingen.. ik denk ook dat ik vanacht elk uur ga meemaken want slapen zal wel niet lukken helaas... wie weet helpt een warme melk met honig een beetje.. Hoe ging het met opstaan vandaag??
Ah meis! Ik ga er op hopen dat je idd morgen huilend buiten komt, maar dan met tranen van blijdschap! Bij mij valt het tot nu toe *klopt af* ook wel mee met de vermoeidheid. Gelukkig voor jou dat het bij jou ook meevalt vandaag met een drukke middag/ avond! Heel veel plezier op de kermis (niet te wild he ) Fijn dat je morgen vroeg terecht kunt, dan zit je niet heel de dag in spanning... Zoals ik, ik moet pas half 2 in de middag . Vind het knap van je dat je helemaal alleen gaat. Ik ben ook geen prater hoor, maar zou toch wel graag iemand er bij willen hebben. Dus mijn lief heeft voor die dag al vrij gevraagd haha Over warme melk gesproken.. Ik heb sinds een paar dagen dat ik in de ochtend wakker word met ontzettende maagpijn.. Ergens logisch want er gebeurd natuurlijk veel, dus ik neem elke avond voor ik ga slapen een kop warme melk en het gaat veel beter. Wel word ik nu standaard elke nacht wakker voor het toilet haha. Hopelijk gaat t jou vanavond ook helpen! Ga gewoon een leuke film kijken voor afleiding ofzo Opstaan vandaag ging goed, ben gewoon alleen opgestaan. Dus dat is een hele overwinning haha
Goedemorgen samen2005 en microRNA, Zelf ben ik geen sport kijker dus daar kan ik niet over meepraten. Wel ben ik ook niet zo'n prater en begrijp ik dat je alleen naar de echo gaat @Samen2005. Mijn eerste echo ben ik ook alleen gegaan omdat mijn vriend toen aan het werk was, deze keer gaat hij gelukkig wel mee. Heb ook dat gevoel dat ik weer slecht nieuws ga krijgen het is echt vreselijk om je de hele dag zo te voelen. Ik hoop gewoon voor jou dat het hartje klopt en dat je negatieve gevoelens zelfbescherming zijn door de vorige keer. Hoop dat dat bij ons allemaal het geval is trouwens. Mijn collega heeft onlangs verteld tegen al onze collega's dat ze zwanger is... ook echt nog maar super kort net wat langer als mij en werd door iedereen luidruchtig gefeliciteerd... kon wel door de grond zakken op dat moment voelde me zo vreselijk dat ik nog steeds met dit geheim loop en niemand op werk weet ook van mijn miskraam. Een andere vriendin van me heeft onlangs ook een miskraam gehad en dit met al onze gezamenlijke vriendinnen gedeeld... ze kreeg zoveel medeleven en begrip en weer voelde ik me zo alleen in hetgene wat ik heb doorgemaakt/nu doormaak. Het word me echt even teveel en te confronterend nu. Mijn vriend zal dit niet begrijpen. Dat is het nadeel van geen prater zijn . Gelukkig heb ik jullie voelt toch alsof ik nog een beetje steun heb van meiden die het begrijpen. Sorry voor dit emo bericht heb mijn dag niet. Ik ga heel hard voor jou duimen morgen @Samen2005 fijn dat je zo vroeg terecht kunt. En @MicroRNA jouw positiviteit is inspirerend, goed om te horen dat je vandaag in 1x bent opgestaan. Fijne dag vandaag meiden
Haha ook al aan de warme melk!! Ja melk drink ik al best veel en voor de nacht is het wel lekker vind ik, het plassen in de nacht heb ik 1x en dan met wakker worden ook direct, verder vind ik het overdag wel meevallen hoef niet elk uur.. ook gek eigenlijk want ze zeggen en had ik de vorige keer wel dat ik elke 10 min wel moest... Als je het fijn vind om van je naaste en collega's steun te krijgen zou ik wel wat zeggen hoor, maar ik zit nooit te wachten op reakties van andere, ben een rare war dat betreft, heb het toen met het overlijden van mn dochter meegemaakt en denk dan toch "ze snappen toch niet wat je doormaakt" en in mn uppie verwerk ik de dingen het liefst... alleen hier met jullie is het fijn omdat jullie het wel snappen en dan is het fijn om te delen... ook raar haha we kennen mekaar niet maar toch delen we een heel verdrietig iets en nu hopelijk voor alle het mooiste wat er is en begrijp je mekaar heel goed! MicroRna wat goed dat je vandaag weer alleen bent opgestaan zeg is een compliment waard hoor, een overwinning weer!!
Lieve lieve @Libra89 wat naar om te horen dat je je zo voelt Mensen zijn soms pannenkoeken. Je moet vertellen wat je wilt vertellen.. En ik begrijp het ergens wel hoor, ik ben ook geen prater en wil het liefste alles zelf oplossen en zelf verwerken. Ook ik zeg op mijn werk nog helemaal niks. Eerst wil ik wachten of alles goed is.. En daar zit bij ons alle 3 waarschijnlijk het issue; eerst zekerheid, dan pas vertellen. Gewoon omdat we alle 3 een mk hebben gehad, we kennen de duistere kant van zwanger zijn, daarom zijn we voorzichtig. En daar is niks mis mee vind ik! Dikke knuffel voor jou!! Zelf vertel ik het tegen mijn naasten (als in ouders), zo kan ik mijn zorgen van nu delen, en als het eventueel mis gaat wil ik hun ook om me heen voor steun. Klinkt raar maar de meeste steun ervaar ik echt van jullie hoor! Jullie weten hoe het was en hoe het nu is. @Samen2005 Nou ik plas echt veel meer Ik hoef maar aan water te denken en ik moet al.. Normaal slaap ik altijd door, nu moet ik er uit om te plassen en in de ochtend weet ik niet hoe snel m'n bed uit om weer naar het toilet te gaan haha Nummer 2 gaat nu wel weer wat beter Sorry voor m'n onsmakelijke praat haha Liefs!!!
Het enigste dat ik nog kan doen is morgenvroeg afwachten... ik zal ook zeker met een goed echo wel aangeven dat ik me heel veel zorgen maak en de blijdschap van dit wat mooi en fijn moet zijn totaal nog niet voel... als het hartje klopt mag ik wel een opname maken op me gsm daarvan voor mn vriend, die zegt alleen maar geen zorgen alles komt goed maar ja de miskraam was zijn eerste en mijn 4de in totaal dus hij wist ook niet dat het zovaak voorkomt, is wel erg geschrokken ervan maar hij is altijd positief ik zeg altijd dat hij een broer is van Emile Ratelband haha... ik kan er met hem wel over praten hoor maar je houd het gevoel dat hij als man dat niet begrijpt al doet ie zo zn best.. Dit hier met zn drieën is voor mij wel waardevol ook doordat alle drie door hetzelfde heen gaan, ik wens voor jullie beide alleen maar alle goeds en heel veel blijdschap voor de aankomende maanden, na 8 maanden een traan nadat je je kleine mensje dichtbij je mag houden en het gezond is.. een nieuwe toekomst begint met heel veel vreugde, korte nachten en heeeeel veel poepluiers haha...
Goedemorgen, @Samen2005 heel heel heel veel succes bij de echo ik hoop dat je een mooi hartje ziet en zometeen heel blij bent. @MicroRNA dankjewel voor de knuffel en het lieve bericht heeft me goed gedaan. Vandaag voel ik me weer een stuk rustiger, ik ga nu lekker een gezonde maaltijd nuttigen. @Samen2005 hoop snel goed nieuws van je te horen! Denk aan je!
Fijn @Libra89 dat je je wat beter voelt vandaag! Ik zat gisterenavond helemaal in de rats. Als ik iets voelde (buikpijntje, steekje, krampje..) was ik bang dat het niet goed ging, en als ik niks voelde was ik ook bang dat het mis ging.. Had nieuwe zwangerschapstesten besteld en die waren gisteren binnengekomen. Had dus al sinds zondag niet meer getest. Was 6.00 uur wakker en ben gelijk gaan testen. Nou ik had me toch een knaller dus de hcg is goed opgelopen! Maar toch, ben zo onzeker
Goeiemorgen dames!! Ik ben net thuis en 100 kilo lichter haha, heb een goede echo gehad met een goed kloppend hartje en ben nu 8.1 weken, uitgerekend op 24 mei... ik heb zo zitten snotteren toen dat knipperlichtje in beeld kwam en het klopte al zo snel.. manlief ook in de wolken en ik een stuk geruster, ik mag dag en nacht bellen als ik stress krijg of me niet lekker voel en dan word er weer gekeken.. 31 oktober nieuwe afspraak en weer een echo dan ben ik 11 weken!! En nu jullie hee!! Als het bij mij is gelukt dan bij jullie ook hoor!! Heb gelijk trek gekregen haha!
Ben zo blij voor jou wat een heerlijk nieuws!!!! hopelijk kun je nu wat meer gaan genieten! Hoe voel je je verder al wat meer/andere symptomen?
Vreselijk he die onzekerheid ik herken het helemaal zelf durf ik niet eens meer te testen. Wel super fijn voor jou toch even die bevestiging! Wat kunnen wij vrouwen onszelf hier toch gek mee maken. Ik ben d dagen aan het aftellen na de eerste echo.
Hallo meiden, Na het fijne nieuws vanochtend heel verdrietig nieuws vanmiddag gekregen.. mijn lieve schoonmoeder heeft 3 jaar geleden acute leukemie gekregen, sinds anderhalf jaar ging het weer goed, bloeduitslagen bleven goed en ze voelde zich weer goed.. nu had ze de laatste dagen weer vreselijk last van moeheid en de spieren en moest vanochtend bij de oncoloog komen, vanmiddag belde mn schoonvader om te zeggen dat ze al aan het infuus lag voor 3 zakken bloed en dat haar waardes gezakt waren, morgen krijgen we de uitslag of de leukemie terug is en als dat het geval is dan werd al medegedeeld dat ze uitbehandeld is... Pfff wat een verdriet weer, ik blijf hopen dat morgen toch het bloeduitslag goed is want wat zou het erg zijn als ze haar nieuwe kleinzoon/dochter niet zou kunnen ontmoeten...