Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ah wat een verschrikkelijk nieuws! Ik denk aan jullie vandaag! Ik hoop dat het goed nieuws wordt!! :(

Ik zit ook in de stress want mijn vader is gisteren opgenomen op de IC. Bloedprop in zijn lies, zijn rechterbeen zit helemaal verstopt. Hij wordt vandaag geopereerd. :(

Nou zeg, hebben we geen stress met onszelf gebeuren er weer dit soort dingen :confused:

2. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een heftig nieuws allemaal echt vreselijk wat is het leven toch hard soms!

Wil jullie heel veel sterkte toewensen en hoop op een goede afloop.

3. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goedemiddag....helaas zeer slecht nieuws hier gehad, de leukemie is weer terug bij mn schoonmoeder, pff wat een verdriet zeg echt wat zo mooi had moeten worden is zo donker geworden! We hebben ook besloten het hun morgen al te vertellen van ons nieuws elke dag er is 1 vanaf nu... we weten vanavond pas of er echt geen behandeling meer mogelijk is.. ze hadden het al over navelstreng bloed dat dat een redding zou kunnen zijn, we moeten er nog induiken maar wie weer kan ons kindje zijn/haar oma redden als de tijd er nog is daarvoor.. het is nog afwachten nu maar de prognose is zeer slecht...

Godsamme MircoRna bij jou ook al zo slecht nieuws, jeetje wat een stress zeg, ik hoop dat het voor je paps mee gaat vallen hee, wat een ellende weer zeg!! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou zeg pfff

4. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Nou dames, hier toch nog een lichtpuntje gehad, de arts heeft verteld dat er een aantal leukemie cellen zijn aangetroffen maar dat het wel een behandeling waard is! We houden hoop aan deze kant en gaan er volle bak tegenaan!! Morgen komen mijn ouders en mn schoonouders eten en dan gaan we het gelijk maar aan iedereen vertellen!!

Hoe is het aan jullie kant??

MicroRNA vindt dit leuk.
  5. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 wat ben ik blij dat er toch nog een lichtje is!! :eek::eek:
    Hoe reageerde iedereen bij het etentje?

Mijn paps is inmiddels geopereerd, het had zo anders af kunnen lopen met 'm!! :( Als zijn bloedwaarden weer goed zijn mag ie naar huis.

Verder is hier alles rustig, ben echt zoooooooo moe :( bleh.
    Hoe gaat het met jullie?

En thnx @Libra89 gelukkig is het hier allemaal goedgekomen..

6. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi MicroRna!

Wat fijn dat het met je vader de goede kant op gaat en dat hij weer bijna naar huis mag, dat was schrikken zeg...

Het was zaterdag een zeer emotionele dag hoor pff... mn schoonmoeder heeft nog een kans tenminste ze gaan het proberen met chemo's weer en er is nu een donor gelukkig, garantie heb ze niet want als het niet aanslaat dan is het alsnog einde behandeling, we kunnen alleen hopen en er voor haar en mn schoonvader zijn!

Mn vriend heeft het aan iedereen tegelijk verteld, de kinderen gingen helemaal door het dak haha, vier kids aan mn buik te luisteren en zoveel vragen en wensen heel leuk dat zo enthousiast zijn! Mijn ouders hadden dit niet meer zien aankomen en waren heel erg verrast haha maar vinden het heel leuk, mijn moeder maakt zich wel zorgen omdat mn vorige twee zwangerschappen niet zo goed gingen en daarom neem ik haar de 31ste mee naar de controle echo...

Mijn schoonmoeder begon direct te huilen en zei alleen maar ik hoop dat ik het mee mag maken, ze was zo blij maar ook zo bang dat ze er niet bij kan zijn als de baby geboren word, mn schoonvader ook huilen vind het zo erg allemaal en we gaan echt vechten dat ze haar nieuwe kleinkind mag ontmoeten...

Heftig weekend dus en heel erg moe ook haha.. de verbouwing van het huis loopt ook in de soep dus de verhuizing gaat ook langer duren ben ik bang voor...

Het gaat allemaal niet zoals ik gehoopt had maar heb wel minder tijd gehad om me zorgen over de zwangerschap te maken, iets dat nu weer op komt nu de rust weer terug keert..

Hoe is het met jouw angsten en het opstaan? Is er al iets in de symptomen veranderd??

MicroRNA en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen wat een heftige verhalen allemaal.

Gelukkig @MicroRNA dat het goed is afgelopen met je vader, wat een nachtmerrie lijkt me dat zeg!

@Samen2005 wat super heftig van je schoonmoeder hopelijk kunnen ze haar helpen en kan ze jullie kindje nog zien, wat een dubbel gevoel en een emotionele achtbaan. Wel super leuk dat jullie kinderen zo blij zijn!

Mijn geduld is echt op, kan niet meer wachten tot de echo ben elke minuut, elk uur aan het aftellen tot maandag. Denk er de hele dag aan. Heb op werk twee collega's die al bekend hebben gemaakt dat ze zwanger zijn en ze hebben het er de hele dag over... pff vind het zo moeilijk. Ze krijgen zoveel begrip en medeleven en felicitaties van iedereen en dan zit ik hier met mijn geheim... o_O weet echt even niet wat ik ermee aan moet. Hoop zo erg dat het hartje van onze baby klopt en dat ik er binnenkort ook gewoon open en eerlijk over kan zijn. Het nadeel van als niemand het weet is dat niemand er rekening mee houd hoe je je voelt :cry:.

8. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Jeetje meid, wat naar dat het zo in je hoofd zit.. Ergens logisch natuurlijk, het is ook allemaal kei spannend! Heb je wel wat afleiding aankomend weekend? En mag je maandag gelijk in de ochtend? Of moet je nog wat uren door zien te komen?
    Wanneer ga je het op werk vertellen? Na de eerste echo of na 12 weken?

Liefs!

Libra89 vindt dit leuk.
  9. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Dankjewel lieve @MicroRNA, ja wel genoeg afleiding elke dag werken tot maandag dus blijf wel bezig... alleen lastig dat ik dan net nu tussen de zwangere collega's zit. Maandag gelukkig wel in de ochtend om 11 uur. Ik ga het pas na 12 weken vertellen na de termijnecho als dan alles goed is.

Weet jij al wanneer je het op werk etc. wil gaan vertellen?

MicroRNA vindt dit leuk.
  10. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Da's gewoon hartstikke confronterend.. Al die blije en zwangere dames, terwijl je zelf zo in twijfel zit! Gelukkig is het bijna weekend en hopelijk heb jij ook 2 dagen vrij? (Kan zijn dat je wellicht onregelmatig werkt natuurlijk).

Fijn dat je de echo in de ochtend hebt! Ben je die dag ook vrij? Spannend hoor! Hopelijk kom je het weekend een beetje door!

@Samen2005 Hoe gaat het daar?

11. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ja precies is heel confronterend voelt echt of mijn geduld op de proef word gesteld. Nee ik ben niet vrij het weekend elke dag werken maar maandag gelukkig wel vrij en mijn liefde gaat ook mee gelukkig.

Dankjewel in ieder geval! Hoe gaat het met jou @MicroRNA?

12. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Gelukkig dat je niet alleen hoeft!

Hier gaat ie wel goed, lief dat je 't vraagt.
    Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben.. Dus heb vanmorgen nog maar een test gedaan.. :oops:

Libra89 vindt dit leuk.
  13. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goedemorgen dames!!

Hoe gaat het met jullie?? Het is bijna zover Libra89.. spannend hoor ik zal duimen dat je een mooie echo krijgt en laat je ons even weten hoe het gegaan is?? Het is slopend die dagen wachten en denken, maar na je eerste echo krijg je wel wat meer rust denk ik...

Hoe gaat het met jou MircroRna?? Nog een week hee hou je het vol?? Ik moet ook nog een week, ruim dan volgende week dinsdag word het weer spannend met de tweede echo, nu gaat het nog wel maar als het weekend aanbreekt begint het denken enz ook weer hoor...

Hoe gaat het met je vader? Al thuis weer?

Libra89 vindt dit leuk.
  14. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemorgen @Samen2005

Zeg dat wel vind het zo spannend heb er de hele nacht van wakker gelegen echt vreselijk!

Heb nu zoiets van wat voor nieuws ik ook krijg dan heb ik in ieder geval duidelijkheid. Ik ga uit van het ergste voel me totaal niet zwanger en dan kan het alleen maar meevallen. Mijn moeder zegt blijf positief denken maar dat kan ik op dit moment echt niet, zit zo in de stress! :cry:

Hoe gaat het met jou? Wat fijn dat je tweede echo al in het zicht komt!

15. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Nou hee het is dat mn borsten nog steeds zeer doen anders had ik ook niet gedacht zwanger te zijn hoor, heb echt op dat na nergens last van!! Wat iemand ook zegt het helpt toch niet, het is je eigen gevoel en je bevestiging krijg je met de echo pas..

Ik heb alleen wel een flinke buik al en ben het weekend al twee keer aangesproken door kennissen met de vraag “ben je zwanger” haha dus ik kan het niet meer ontkennen ook..

Nog even volhouden Meis en je zult zien dat alles ok is na de echo en dan pas duurt het nog uren staren naar de echo foto voor je het gelooft maar echt het komt goed!

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat je gelijk hebt. Zelfs een buik en pijnlijke borsten heb ik niet meer dus dat maakt me er niet geruster op.

Haha, dus je hebt het al tegen meer mensen verteld! Hoe reageerde ze?

17. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    De mensen die het weten zijn allemaal verbaast haha, omdat we samen al 4 kids hebben en ik al 38 (bijna 39) ben verwachten ze dat niet meer.. ze vinden het wel allemaal heel leuk hoor.. ik zelf begin ook weer kriebels te krijgen voor de volgende echo volgende week pas pff..

Je bent bijna aan de beurt heeeel even geduld nog ;) komt echt goed je zult zien ik duim heeeeeeel hard voor je hoor en na de echo valt er zoveel van je af en kan ook jij op je werk het goede nieuws vertellen hoor!!

18. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

@Libra89 Heeeeeeel veeeeeel succes vandaag!! Ik zit hier kei hard duimen te draaien op het werk voor je!! Hou je ons op de hoogte?

@Samen2005 Spannend hoor! Bijna 2e echo! Pffff ik mag pas over een week :eek::eek:
    Ik krijg serieus ook al een buik.. Ik pas bijna geen broek meer.. Kan dat, al zo vroeg? Heb gehoord dat je bij je 2e kindje wel eerder dingen ziet. Maar dit is de eerste.. :confused:

19. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Het kan zeker hoor MicroRna, het is dan nog niet zozeer van de baby maar echt het opgeblazen van de darmen en het verplaatsen van de darmen die komen hoger te liggen.. ik heb afgelopen zaterdag een positie legging gekocht en wat een verademing zeg haha, als volgende week de echo nog goed is dan ga ik een rok en een broek erbij halen want mn eigen broeken zitten ech niet lekker meer hoor.. moeten we allebei nog een hele week wachten zeg pff duurt dat weer lang!! Ben nog wel heel moe hoor, kan echt niet doen wat ik gewend ben, steeds ff pauze en in de avond is het voor tien uur al mn bed in! Gaat het met opstaan nog goed met je?? Heb je verder nog extra symptomen gehad de afgelopen tijd?

Libra89 hoe is de echo gegaan?? Ben zo benieuwd...

MicroRNA vindt dit leuk.
  20. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ja ik voel me ook wel opgeblazen hahaha.. Ehm symptomen genoeg.. Ik heb last van nachtelijke misselijkheid.. Bijna iedereen heeft dat in de ochtend en ik.. Ik moet het weer midden in de nacht hebben. Verder lust ik ineens geen frambozen meer (is m'n lievelingsfruit :() en verder de dingetjes die ik eerst ook had. Ben blij wanneer ik ook wat meer zekerheid heb, dan kan ik ook grotere broeken kopen :D Verder ben ik gewoon kapot moe.

Dus jij hebt dinsdag alweer je echo :eek::eek: En ik maandag.. En nu nog wachten op @Libra89 hoe het is gegaan! Spannend allemaal!!

Deel Deze Pagina