Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ja @MicroRNA vind het ook zo spannend ga heel hard voor je duimen heb er alle vertrouwen in!

Jeetje wat een verhaal samen2005, snap wel dat je er door gekwetst bent wat een nare opmerking terwijl je juist zoveel doet! Mannen beseffen volgens mij niet altijd hoe druk wij het hebben en hoe intensief zwanger zijn is. Zou het je niet teveel aantrekken hoor, waarschijnlijk inderdaad zijn stress en onwetendheid. Wel fijn dat je rust in het vooruitzicht hebt.

Ik heb zoveel buikpijn vandaag, herkennen jullie dit? Merk dat de bezorgheid weer super erg aan het worden is voel me echt gestresst de afgelopen dagen. Word helemaal gek van mezelf die angst dat het weer niet goed is of goed zal blijven gaan neemt het af en toe over. Ik leef naar de volgende echo toe. Gelukkig voor jullie zijn jullie bijna aan de beurt!

2. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Buikpijn niet echt, wel regelmatig darmkrampen misschien dat jij dat ook hebt, dan ook echt zeer pijnlijk hoor, komt door het groeien van de baarmoeder dan worden je darmen verplaatst en dat voel je soms wel..

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik heel erg het gevoel heb dat dinsdag slecht nieuws gaat komen, niks lijd ertoe maar das de onzekerheid gewoon en je eigen gedachten die je gek maken.. ik ben ook nog steeds niet blij met deze zwangerschap, gaat gewoon niet omdat de angst groter is en als de echo dinsdag wel goed is dan is het weer leven naar de 20 weken echo want daar heb ik er al 2 van meegemaakt die niet goed waren.. pas als dat goed is dan kan adem halen en beetje bij beetje blij worden.. we hebben teveel meegemaakt waardoor je zoveel stress ervaart en zorgen daar kom je niet meer vanaf helaas.. gelukkig hebben we mekaar ;)

Libra89 vindt dit leuk.
  3. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen ladies!

@Libra89
    Ik herken wel buikpijn maar dat zijn echt mijn darmen, die doen soms zo’n pijn dat ik huilend wakker word... soms als ik een verkeerde beweging maak voel ik de rest ook wel even, maar dat is niet super pijnlijk.
    Heb je al contact gezocht met de vk ivm je buikpijn?

En wat een vervelende opmerking @Samen2005 ik begrijp goed dat je je gekwetst voelt. Misschien heeft ie ook last van stress? Gewoon in gesprek blijven gaan met elkaar! Komt vast goed!

Vanmiddag heb ik de echo en ik ben zooo zenuwachtig :(
    Ik heb ook zoveel last van misselijkheid en dan echt heel de dag door.. soms heb ik er echt genoeg van (nu al, en ik moet nog zo lang Hahaha)

4. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoe is het gegaan MicroRna????????

MicroRNA vindt dit leuk.
  5. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Yaaaaaaaaaaay een kloppend hartje.
    Wij zijn zo verliefd!! :D:D

Libra89 vindt dit leuk.
  6. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoe laat heb je de echo? Ik ga heel hard voor je duimen!!! Als je zo misselijk bent zal het wel goed zitten denk ik zo want dat is een duidelijk zwangerschapskwaaltje. Ze zeggen dat na het eerste trimester de misselijkheid minder word. Hou dat in gedachten haha.

Vandaag weer zoveel last gehad van buikpijn, we waren aan het winkelen kon opeens niet meer lopen van de kramp dus maakte me natuurlijk weer harstikke druk. Het bleken wel mijn darmen te zijn. Sinds ik naar de wc ben geweest gaat het weer wat beter (sorry voor de details) gelukkig geen bloedverlies. Heb mijn vk er niet over gesproken.

7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ooh zie het nu pas! Yesssssss! :D Zo blij voor je! Klopte de termijn?

MicroRNA vindt dit leuk.
  8. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    De termijn klopt precies! Zo bijzonder dat kloppende hartje. Zaten allebei te huilen hahaha.

@Libra89 die buikpijn die je voelt heb ik ook! Lijkt wel een beetje op PDS, na de boodschap is het weg.. opzich logisch want alles wordt nu aan de kant gedrukt ivm plaats voor de baarmoeder. Maar ik twijfelde ook hoor waar de pijn nou vandaan kwam. Ben blij dat het niks ergs is!!!

@Samen2005 Hoe laat mag jij morgen?

Libra89 vindt dit leuk.
  9. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    JAAAAAA haha wat goed hee!! Gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Eindelijk allemaal weer op de wolk haha.. we blijven elkaar opvolgen, morgen mag ik weer en dan ben jij weer aan de beurt Libra89!! Wat fijn allemaal zeg...

Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  10. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Oja ik mag 9;45 morgen weer pff wat een spanning weer zeg...

Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  11. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    En en en en en en en? (Verder niet nieuwsgierig... :oops:)

Libra89 vindt dit leuk.
  12. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoe ging je echo @Samen2005? Het is zo spannend!

MicroRNA vindt dit leuk.
  13. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi!! Het is goed gegaan hoor haha.. sorry voor het lange wachten maar tis gekkenhuis hier zo vlak voor de overhuizing.. had niet verwacht al een echte grote baby te zien haha maar er zit veel beweging en de hartslag is goed en hebben we gehoord.. heel bijzonder! Alles doorgenomen en krijg extra controles om de twee weken en de uitgebreide 20 wk word in het radboud Nijmegen gedaan omdat ik daar al bekend ben, ze zijn zo lief en medelevend heel fijn allemaal.. vanaf nu kan ik ook zelf de hartslag luisteren ter gerustelling, ga ik ook zeker doen!!

Hoe is het met jullie????

Bijgevoegde bestanden:

MicroRNA en Libra89 vinden dit leuk.
  14. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wauw! :D Echt groot al inderdaad prachtige echo! Hoeveel weken ben je nu? Super fijn dat je extra controles krijft en dat ze zo lief en medelevend zijn! Hoe kan je de hartslag zelf luisteren dan?
    Wanneer gaan jullie overhuizen? Spannend allemaal zeg!

Met mij gaat het wisselend. Voel me nog vaak gestresst en onzeker. Heb ook veel last van buikpijn dus daar word ik niet door gerustgesteld. Vandaag totaal geen eetlust moet mezelf echt dwingen om te eten. :confused: Hoop dat dit rotgevoel niet lang meer duurt want herken mezelf niet omdat ik zoveel klaag ben normaal veel optimistischer.

15. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 Wat een prachtige echo! En wat fijn dat alles in orde is! Fijn dat je nu zelf kunt luisteren, ik neem aan met een doppler of hoe zoiets ook heet :p
    En super dat je naar het raboud mag.

@Libra89 ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen! Het zou zo fijn zijn dat we een deurtje in onze buik hadden zodat we nu en dan konden kijken.. wanneer krijg je de volgende echo?

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ja dat zou zo fijn zijn, ik hoop het ook meid. Mijn volgende echo is maandag gelukkig hoop zo dat alles goed is. Mijn buik is totaal niet dik meer, dat opgezette kwam vooral van mijn darmen.

Hoe gaat het met jou? Nog helemaal in de wolken?

17. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Oh spannend dan maandag! Ik hoor morgen wanneer de volgende is.

Vandaag heb ik echt een off-day. Bleh. Ik heb alleen nog maar op de bank gehangen en nergens zin in. Ben niet misselijk, gelukkig, maar ik voel me echt een beetje down. Waarschijnlijk gewoon “zo’n dag”. :(

Libra89 vindt dit leuk.
  18. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoop voor jou dat de volgende echo ook snel is!

Ja vreselijk is dat he :( heb dat dus al dagen achter elkaar. Hopen dat het snel overgaat!

19. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hallo dames,

Bedankt voor de lieve reakties, ben vanmiddag gebeld door de leerling echo maker (weet niet zo goed hoe dat heet hihi) dat ik vrijdag om half elf mag komen voor een echo.. ben er wel heel blij mee want ik had een filmpje gemaakt voor mn vriend afgelopen dinsdag van de echo en kom thuis zag ik dat er maar 5 seconde was opgenomen omdat mn geheugen vol was, grrr daar baalde ik zo van!! Nu kan ik het nog een keer proberen en heb mn gsm behoorlijk geleegd haha...

Verder is het vreselijk stressen hier om de verhuizing zaterdag voor elkaar te krijgen pff echt een bak ellende maar goed nu zit ik even op de bank bij te komen want alles doet zeer door al dat gesjouw..

Ik krijg morgen de doppler in de bus, ik krijg er een hoop rust door als ik af en toe het hartje kan horen.. is echt een uitkomt denk ik!

Libra89 het is heel lastig dat je zon pijn in je buik hebt, het is het je darmen dat het veroorzaakt en ook wat je eet/drinkt.. ik kreeg het met name als ik koude melk dronk dan kreeg ik er ook veel last van, het gaat echt vanzelf over hoor.. die buik die komt ook echt weer naar voren hoor haha, je hebt er van die dagen tussen zitten dat je je totaal niet zwanger voelt en dan ga je je zorgen maken.. het is de eerste maanden gewoon zwaar, de onzekerdheid is groot en je let op alles... je moet volhouden en afleiding proberen te zoeken, de weken vliegen voorbij en je zult zien dat na je echo maandag een stuk beter in je vel zit en alles weer iets makkelijker word!!

MicroRna,
    Een off day heb ik elke dag haha... lijkt me zo lekker ff een dagje op de bank hangen en gewoon lekker niks doen!! Hoe gaat het na je echo en jullie gezien hebben dat het goed gaat? Al wat geruster dan voorheen??

Libra89 vindt dit leuk.
  20. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?
    Hoe is je verhuizing gegaan @Samen2005? Heb je het hartje kunnen vinden met de doppler?

Heb me de afgelopen week zo onzeker weer gevoeld en mezelf helemaal gek gemaakt met gedachtes. Vandaag weer een echo gehad en het gaat goed met onze kleine baby! Zo zo zo opgelucht! We konden de armpjes en beentjes al zien bewegen en ik moest er echt om lachen omdat ik het zo schattig vond. Mijn man zei ook dat hij het super mooi vond! Het is echt zo bijzonder om dit mee te mogen maken. Voel op dit moment echt heel veel dankbaarheid en de gerustheid is zich langzamerhand aan het herstellen.

@MicroRNA wanneer mag jij weer? Hoop ook snel zodat je dit kan ervaren want het is prachtig!

MicroRNA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina