Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Inclusief foto :D (gemaakt vanaf scherm).

Bijgevoegde bestanden:

MicroRNA vindt dit leuk.
  2. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi Libra89,

Wat een mooie echo!! Fijn dat je ook je kleine hebt zien bewegen hee, heb je de hartslag ook gehoord?? Het geeft zon heerlijk gevoel als je het met eigen ogen ziet hè hihi.. (als ik een gokje mag doen de echo zo te zien zeg ik dat het een jongetje is).. geniet er maar lekker van hoor!!

Met de doppler heb ik het hartje gevonden heel geruststellend, doe het niet elke dag hoor, eens in de week. Afgelopen vrijdag was ik proefpersoon voor een meisje dat echo moest leren maken (wat een geluk dat ik dit mocht zijn) en kon een half uur naar mn druk bewegend kindje kijken haha, zo fijn om te zien ook, de volgende keer mag ik weer komen, ben er zo blij mee!

Verder gaat het goed, de verhuizing is naar aankomend weekend verplaatst we gingen het dit weekend niet redden helaas, dus ik moet nog ff geduld hebben..

Ik heb wel al de afspraak gekregen voor de gynaecoloog in het radboud voor 23 november, intake, echo en gesprek nav de echo, ze kunnen dan het geslacht hopelijk zien, mn vermoeden na de echo van vrijdag heb ik wel maar dan weet ik of het klopt haha.. ik word gelukkig aan alle kanten goed bijgestaan en er word vanuit de vk en het ziekenhuis meegekeken omdat ik al zoveel heb meegemaakt in mn zwangerschappen, erg fijn allemaal!

Wanneer is jouw volgende afspraak??

En hoe gaat het met jou MicroRna??

Libra89 vindt dit leuk.
  3. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hey samen2005 super leuk bericht weer!

Wij hebben het hartje nog niet gehoord dat doen ze bij ons nu nog niet maar volgende keer wel :D de 20ste mag ik weer!

Lijkt me wel heel bijzonder om te horen wat super voor je dat je het zelf al hebt gehoord!

Hahahaha ik vind het zo grappig echt IEDEREEN denkt bij ons een jongen. Wij denken het zelf, onze ouders en de vk zei vandaag ook al "hij". Ben wel benieuwd waarom jij dat denkt? Hoe kun je dat herkennen? Het is beide welkom hoor alleen het zou voor ons wel wennen zijn als het opeens een meisje is omdat we zo overtuigd zijn van een jongen.

Wat denk je bij jezelf? Heb je een voorgevoel of zie je het al ergens aan?

Heerlijk van die oefenecho wat fijn dat je mocht komen. Begrijpelijk dat je veel hulp krijgt na wat je hebt meegemaakt hopelijk verloopt alles deze zwangerschap voorspoedig.

Achja wat is 1 weekje op een verhuizing, gelukkig heb je genoeg hulp hopelijk verloopt volgend weekend alles naar wens ;).

4. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Oh @Libra89 wat een mooie echo!!! Ik dacht dat je 'm vandaag had :oops::oops: dus heb je geen succes meer gewenst. MAAAAAR dat was toch niet nodig :roflmao::roflmao:

Lijkt me zo bijzonder, het is al een heel compleet mensje zo! Echt ontzettend fijn voor jullie!
    Betreft geslacht zien ben ik echt een leek, ik zou het echt niet weten hahahaha.

Wat denk jij dat het gaat worden bij jou dan @Samen2005 ?
    Voor ons heb ik ook wel een vermoeden..
    Als jullie het weten.... Gaan jullie het dan ook delen met de wereld? of houden jullie het voor jezelf?

Wij kregen vorige week de vraag over de combinatietest en de nipt test. Wat doen jullie? Laten jullie je kindje testen? En zo ja, voor welke test gaan jullie dan? En waarom die test?

Sorry voor mijn overload aan vragen, maar ik ben gewoon benieuwd. Wij willen het wel laten onderzoeken, maar weten nog niet welke test we willen. :o:

Libra89 vindt dit leuk.
  5. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Haha maakt niet uit hoor ben super blij dat alles goed was helemaal verliefd! Ja leuk he je kan het echt al goed zien. De vk lijkt erg ervaren met het goed vastleggen van ons kindje zo fijn :D.

Wij willen alles weten (ben zo nieuwsgierig). Het geslacht gaan we ook wel vertellen hoeft van ons niet geheim te blijven, alleen de naam blijft een verrassing tot de geboorte. Wil het denk ik wel op een leuke manier aan onze ouders vertellen met een ballon ofzoiets waar dan de kleur van het geslacht in zit :roflmao:.

Ik weet ook niet hoe je het kan zien op een echo hoor, wat zegt je voorgevoel bij jou zelf jongen of meisje?

Wij willen de NIPT test laten doen omdat dit niet gevaarlijk is voor ons kindje (combinatietest kan dat wel zijn). Met bloed prikken kunnen we dan al vroegtijdig weten of er iets is met ons kindje en als dat zo is dan willen wij het liever vroeger weten dan later. Behalve de syndromen waar ze op testen kunnen ze nog meer andere afwijkingen zien in het DNA (die niets hoeven te betekeken). Ook daarbij hebben we gekozen dat we het willen weten. Voor ons was dat helemaal geen discussie daar waren we het eigenlijk meteen over eens gelukkig :rolleyes:.

Vind je vragen wel leuk hoor vraag maar raak zou ik zeggen! :D

MicroRNA vindt dit leuk.
  6. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Wij zijn ook te nieuwsgierig om het niet te willen weten. Mijn schoonouders wilde het niet weten (ze hebben 3 kids) ik vind dat zo knap :eek: wij gaan het ook wel delen met de rest en idd willen we de naam ook geheim houden :D Zit er toch nog iets van een verrassingseffect bij haha :roflmao:

Vandaag te horen gekregen dat mijn verzoek om tijdelijk 4 uur minder te gaan werken is goedgekeurd. Echt ontzettend fijn, ik voel me namelijk echt alles behalve een mens :(

Ik denk dat we een meisje krijgen. Allebei is hartstikke welkom hoor, het maakt ons echt niet uit welk geslacht, maar het is gewoon een gevoel, waarschijnlijk niets zeggend :D:D

Hoezo is de combinatietest gevaarlijk dan? Dat is toch alleen bloedprikken en een echo? :eek::eek: Een evt. vruchtwaterpunctie (die wellicht daarna nodig is) is volgens mij gevaarlijk, of deze kan iig zorgen voor een miskraam. Het is zo lastig allemaal, ik had wel in de folder gelezen dat er idd bij de nipt nog nevenindicaties opgespoord kunnen worden, ik wil eigenlijk alles weten, dus dan denk ik dat de nipt wel meer voor de hand ligt.

Ik heb trouwens 21 november de eerste termijn echo met 10 weken! Kei spannend weer, kan niet wachten. Soms hoor ik van die horror verhalen en dan lig ik weer een nacht wakker :(

Libra89 vindt dit leuk.
  7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Haha ja vroeger was dat wel vaker dat het geslacht niet bekend werd gemaakt tot de geboorte, toen waren de technieken ook anders en kon je het nog niet zo vroeg weten. Tegenwoordig delen wel meer mensen het heb ik het idee. Sommigen geven zelfs een hele gender-reveal party. Dat gaan wij denk ik niet doen.

Ben benieuwd of je voorgevoel gelijk gaat hebben! Een meisje is ook super leuk zoveel leuke kleertjes en lekker tutten! Het maakt ons ook niet uit hoor maar voor nu denken we toch eerst een jongen :p. Uiteindelijk zou ik beide heel graag willen als het ons gegunt is meerdere kinderen te krijgen juist om het beide een keer mee te maken (Ik droom al vooruit over een happy family).

Weet het ook niet zeker hoor wanneer zo'n test schadelijk kan zijn weet alleen dat de NIPT alleen maar bloed afnemen is en dat vond ik zelf wel een fijn idee.

Wat fijn dat je minder uren mag gaan werken, ben je zo ziek dan of vooral moe? Hopelijk voel je je snel beter!

Ik lust niks bij alles wat mensen aan mij vragen om te eten trek ik een vies gezicht :confused::roflmao: het enige wat ik echt lekker vind op dit moment is fruit. Verder niks, ook koffie lust ik momenteel niet meer wat heel raar is aangezien dit normaal levensbehoefte nr. 1 is voor mij.

Vreselijk spannend he! Dat is toevallig een dag na mij de termijnecho 20 november dan weten we het bijna tegelijk :D. Ik kan ook wakker liggen van de horrorverhalen en blijf het eng vinden als ik even niets voel maargoed dan kijk ik even naar de foto's van gisteren en krijg ik weer een lach op mijn gezicht :).

Mijn moeder vond het niet eerlijk voor mijn baby dat ik zo negatief zat te doen en ik ben het eigenlijk wel met haar eens dus ik ga nu vertrouwen hebben in die kleine want gister was die zo goed zn best aan het doen en goed gegroeid. Ik ga proberen er meer van te genieten! :) Hoop dat jullie dat ook kunnen!

MicroRNA vindt dit leuk.
  8. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi dames!

Ondanks mijn voorgeschiedenis hebben wij ervoor gekozen om geen extra onderzoeken te doen, bij de 20 wk echo kunnen ze de ergste dingen al zien en als die niet goed is heb je altijd de keuze de zwangerschap af te breken als het niet levensvatbaar is.. alles is welkom en ik heb al een meisje gehad met zoveel beperkingen en afwijkingen en ondanks haar korte leven heb ik haar met hart en ziel verzorgd. Ik weet uit ervaring dat al die testen risico met zich meebrengen en nooit iets 100% kunnen uitsluiten, bij mij kwam het na de geboorte pas aan het licht dus ik loop geen risico meer.. ik begrijp dat andere dat wel willen en doen en sta daar helemaal achter alleen ik kan mijn eigen ervaring niet meer vergeten en de gesprekken met de klinisch genetisch arts over al die testen dat al die afwijkingen die ernstig zijn met de 20 wk echo gezien kan worden heeft mij doen beslissen geen testen vooraf te doen.

Libra89 mijn vermoeden komt vanuit de echo foto, aan het eind van het kontje loopt het in een punt omhoog en dat wijst op een jongen, loopt het recht dan is het een meisje hihi.. vandaar mijn gokje ;) mijn eigen vermoeden voor mij is dat een meisje word en dat vind ik heel eng, omdat ik mijn eerste dochter ben verloren na 2,5 maand..

Ik ben zoiezo nog behoorlijk gestresst en dat blijft ook zo tot na de 20 wk echo en daar moeten we nog 8 weken op wachten pff... ik moet 23 november naar het ziekenhuis voor een medische met 14 wk en die vind ik ook al heel spannend weer..

Het eten is wel een ding hoor, heb zo geen trek en eet ook echt te weinig en niet in de ochtend en als ik wel eet smaakt het me niet en de koffie ook niet meer haha nu is het allemaal melk en thee en soms een blikje fanta.. ben ook echt moe van alles en het geren heen en weer ben echt toe aan wat rust want dat heb ik totaal nu niet..

Wat fijn MircoRna dat je minder mag werken dat zal heel veel schelen joh! We zijn wel allemaal in dezelfde week aan de beurt voor de echo haha leuk zeg wel allemaal even de echo showen hè?!!

MicroRNA en Libra89 vinden dit leuk.
  9. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Dus jullie hebben ook zoveel problemen met eten? :eek: Ik dacht dat ik alleen apart was haha, ik lust net als @Libra89 ook ineens geen koffie meer, terwijl ik voorheen gewoon niet kon functioneren zonder. Nu ben ik een theeleut geworden, spa rood vind ik ook wel te doen en uiteraard gewoon water, en heel soms zo'n klein blikje cola :D

Ik ben minder gaan werken omdat ik elke x twee weken werk, me ziek moet melden, een week bij moet komen, dan weer twee weken werken en dan klap ik weer om. Ik ben zo ontzettend moe heel de dag en misselijk. Zo'n minimensje kost zo ongelooflijk veel energie. Daarbij zijn alle prikkels die ik dan nog krijg vanuit m'n lijf ook weer een extraatje. Dus ik hoop dat het nu weer wat beter gaat :D Moet vandaag en morgen volle dagen werken en dan heb ik lekker vrijdag om half 1 weekend.

@Samen2005 ik begrijp jouw verhaal helemaal, ik begrijp dat je niet op die testen zit te wachten. Ik ben me er ook van bewust dat ze nooit alles van te voren kunnen ontdekken. Dat er niks uit de test komt betekend niet automatisch dat het kindje 100% gezond is.

Ik ben benieuwd of we nou jongens of meiden gaan krijgen hahaha kei leuk! :D
    De 21ste zal ik een foto plaatsen! Spannend, allemaal in dezelfde week weer!

Aankomend weekend ga ik voor het eerst iets kopen: Een voedingskussen. Ik zag het, en ik moest het hebben.. Ik lig dus door die vermoeidheid nogal veel op de bank (hahahaha) en dan lijkt zo'n kussen erbij wel echt heel fijn :D

Libra89 vindt dit leuk.
  10. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

@Samen2005 ik snap je helemaal met jouw voorgeschiedenis. Hopelijk is deze keer alles goed met jullie kindje, zou wel leuk zijn als het een meisje is voor jullie. Want nu allemaal jongens toch? Ik ben benieuwd of je gelijk hebt over een paar weken weten we het als het goed is.

Wat grappig dat jullie ook geen koffie lusten op het moment! Gek is dat he?

@micro

11. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Mijn berichtje was nog niet af maar drukte prongelijk al op enter.

@MicroRNA wat naar dat je je zo ziek voelt. Zo'n minimensje pakt zeker een groot deel van je energie dat merk ik ook hoor.

Super leuk dat we in dezelfde week weer een echo hebben ben zo benieuwd! Kan echt niet wachten!

Hebben jullie al een buikje? Ik eigenlijk niet echt alleen af en toe opgezet door mijn darmen.

Misschien komt de eetlust nog, ik hoop het wel want dit is ook geen pretje zo alles vies vinden.

MicroRNA vindt dit leuk.
  12. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Heel vreemd dat die smaken veranderen, zo ben ik normaal gek op frambozen en ik lust ze gewoon niet meer.. en dat dus ook met koffie.

Ik heb zeker al een buikje. Ben zelfs van maatje 36 naar maat 40 gegaan :eek::eek: 36 is echt gewoon te klein en 38 zit net wat te strak op mijn buik en dat zit dus echt niet lekker. 40 is wel weer wat groot aan mijn benen, maar zit verder prima om mijn buik :D En anders loop ik heel de dag met m'n broek open, is ook geen gezicht haha (Voor schandaal).
    Op zich niet gek hoor, ik ben heel de dag aan het eten, zodra m'n maag leeg begint te raken word ik heel misselijk. De dingen die ik eet zijn wel gezond, gelukkig heb ik geen trek in chips etc. :D Voorheen at ik zo wat een zak per dag en kwam geen grammetje aan. Dus tot nu toe kan ik het allemaal wel hebben.
    Na het eten heb ik echt helemaal een plofbuik, zal eens kijken of ik een keer een foto kan maken, echt bizar joh :roflmao:

Libra89 vindt dit leuk.
  13. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hahaha ik ben wel heel benieuwd nu!
    Dat heb ik niet hoor ik kan mijn normale kleren nog aan (maat 38). Vind alleen niet alle broeken meer lekker zitten sommige drukken net op de verkeerde plaats.

Ga me dan weer afvragen of twijfelen of dat normaal is :oops:. Dan denk ik moet ik nog geen buik hebben? Heb hier gelezen dat sommigen vrouwen hier het met 6! weken al niet meer kunnen verbergen.

Dat heb ik ook dat ik van niet eten misselijk word. Ookal vind ik alles vies ik moet wel echt eten anders word ik zoooo misselijk :confused:. Chips vind ik ook niks aan inderdaad en normaal wel heel lekker. Hetzelfde met friet. Als ik alleen al frietgeur ruik draait mijn maag om haha :roflmao:. Zo gek!

Snap wel dat je niet met je broek open wil lopen :roflmao:. Volgens mij zijn er ook best wel leuke zwangerschapsbroeken te koop ben af en toe al een kijkje aan het nemen alleen heb het dus nog niet nodig.

En..... ik heb gister voor het eerst online babykleertjes zitten kijken :D. Ik durf weer een beetje vooruit te dromen en ik vind het allemaal zooooo schattig! Kan echt niet wachten tot we weten wat het geslacht is om lekker babyinkopen te gaan doen! Wilde gister al bijna op bestellen klikken het is te leuk al die kleine spulletjes! :D *in love*

Waar kijken jullie het meest naar uit?

MicroRNA vindt dit leuk.
  14. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Over spullen kopen gesproken... Ik keek gisteren op de website van Prenatal, en ik zag een knuffelkonijn... Ik vond 'm zo schattig dat ik moest huilen.. o_O
    upload_2017-11-8_13-30-55.jpeg
    Slaat nergens op hé? :roflmao::roflmao:

Wij eten op woensdag altijd friet, woensdag is gewoon frietdag. Maar ook ik kan niet meer tegen vettigheid.. Dus vriendlief eet vanavond lekker friet en ik een salade ofzo? :p

De groei van de buik is denk ik per persoon anders.. Ik vind het zelf nog zo vroeg om met 8 weken al een positiebroek aan te doen.. :confused: Ik kan het voor nu nog eventjes redden met maat 40.. Als die gaan krimpen dan moet ik er toch aan geloven denk ik..

Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je eindelijk wat kunt genieten! :D Je hebt het verdiend!

Het meeste kijk ik uit naar het inrichten van de babykamer, we hebben wel een idee hoe we het willen hebben. Dus kan eigenlijk niet wachten. In onze omgeving hebben we veel mensen met spullen, dus na de 12 weken gaan we een beetje inventariseren..
    En jij? Waar kijk jij het meest naar uit?

Libra89 vindt dit leuk.
  15. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hahhaha die is ook wel heel schattig! Niks om geven dat je moest huilen, gewoon de hormonen de schuld geven ;).

Ja is nog wel vroeg he we kunnen nog lang genoeg dik zijn :roflmao: heb je het op je werk al verteld trouwens?

Zo lief dat je blij voor me bent ik ben ook heel blij en vind het ook super leuk dat jullie ook zwanger zijn na hetzelfde mee te hebben gemaakt kort geleden!

Ja geweldig he fantaseren over de babykamer, daar kijk ik ook heel erg naar uit om het in te richten maar eigenlijk wil ik heel ons huis veranderen voor de baby komt :oops::rolleyes:.

Ik kijk er vooral heel erg naar uit dat de baby er is. Hoop zo dat alles er goed mee is en dat hij of zij gezond is. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe de kleine eruitziet haha! Een combinatie van mij en mijn grote liefde dat vind ik zo ontzettend spannend! Ik vind het op de echo nu al het knapste kind wat ik ooit gezien heb (slaat nergens op want je ziet nog zo weinig) dat zal dat moedergevoel wel zijn, volgens mij vinden moeders hun eigen kinderen altijd helemaal geweldig :roflmao:.

Oja en ik kijk er echt naar uit om onze ouders met de kleine te zien! Het is hun eerste kleinkind en ze zijn zo leuk met kinderen dus ik kan niet wachten dat ze onze baby lekker kunnen verwennen! De afgelopen twee jaar zijn al onze opa's en oma's weggevallen dus het is tijd voor een nieuwe generatie :D.

MicroRNA vindt dit leuk.
  16. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Haha wat mooi om jullie enthousiastme te lezen.. ik wou dat ik dit kon delen, maar ik heb nog geen kriebels, kijk nog nergens naar en heb nog niks gekocht, misschien de onzekerheid en misschien de stress van de afgelopen weken omtrent het nieuwe huis.. hopelijk word ik enthousiast als de echo over 2 weken goed is en we weten wat het word...

Ik heb al positie broeken aan want iets anders pas ik niet meer in, bij de vk was ik 1,1 kilo aangekomen maar ik heb een behoorlijk buik al, de meeste mensen denken dat ik al op helft zit haha.. komt omdat dit de vierde word dan gaat het wat sneller allemaal.. normaal bij de eerste is het een week of 16 dat je iets gaat zien dus Libra89 maak je geen zorgen hoor!

Ik ben zo ontzettend blij voor jullie beide, vind het zo leuk om het verschil aan jullie te lezen met een paar weken terug en nu, hihi echt heel leuk!

Eten is echt een ramp pff, heb echt ook nergens zin in, echt misselijk ben ik niet maar de trek is er gewoonweg niet, gelukkig mn vitamine totaal zwanger anders krijg ik te weinig binnen, avondeten gaat goed maar in de ochtend gaat niks erin en de avond ook niks, alleen maar melk en thee, koffie drink ik nog maar 1x per dag en soms helemaal niet..

Ik sta ook nog steeds te kijken hoeveel energie zon kleine kost hee, de ochtend gaat nog maar rond drie uur komt er weinig tot niks uit mn handen meer, maar nu moet het nog ff tot aan zaterdag overhuizen geweest is dus ik ben echt volledig op..

MicroRNA en Libra89 vinden dit leuk.
  17. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Libra89 Voor mijn ouders is het ook hun eerste kleinkind, ik ben echt zo benieuwd hoe dat gaat straks! :roflmao:
    Ook ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien, zo'n mini-us hahaha.
    Heb nog geen last van de bekende nesteldrang, maar waarschijnlijk komt dat nog wel, zodra ik wat meer zekerheid heb. Ik vind het nog steeds spannend, er zit ook gewoon teveel tijd tussen de eerste echo (van 31-10) en de termijnecho (21-11). Ik ben zooooo nieuwsgierig hoe het nu met hem/haar gaat :eek: Ben blij wanneer ik straks het kindje kan voelen en zelf kan luisteren met een doppler :D

Heb sinds vandaag ook weer wat buikpijn, in mijn linkerlies, het lijkt een soort krampige spierpijn. Kan het niet heel goed Heel apart, bij elk pijntje voel ik nog steeds een beetje angst wel. Maar aan de andere kant durf ik ook wel echt te genieten, want mijn minimensje verdiend dit nu gewoon :D

Het is wel echt heel bijzonder dat we eerst zo kort na elkaar een mk hebben gehad, en dan alle drie kort na elkaar weer zwanger, zo hebben we al best wel wat met elkaar kunnen delen.

@Samen2005 Nog even en dan ga je verhuizen! Wat spannend! :D Kijk je er naar uit? En daarna lekker genieten van de rust hoor! Dan kom je weer wat tot jezelf. Lijkt me hartstikke zwaar om tijdens het begin van een zwangerschap te gaan verhuizen! :eek:
    In tegenstelling tot jou ben ik dus heel de dag aan het eten, zodra m'n maag wat leger word moet ik weer aanvullen omdat ik dus misselijk word. Geniet zo ook niet echt van m'n eten :oops:

Libra89 vindt dit leuk.
  18. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo meiden,

Zo leuk om jullie verhalen te lezen.

@Samen2005 ik snap het wel dat je nog niet zo enthousiast bent is ook moeilijk in het begin stadium. Hoop dat je wat blijer bent als straks de verhuizing achter de rug is dat je dan tot rust komt en meer kan gaan genieten! Dankjewel voor de geruststelling ben benieuwd wanneer mijn buikje gaat groeien.

@MicroRNA ja daar zit inderdaad harstikke veel tijd tussen! Eigenlijk zou elke week een echo het fijnste zijn in het begin want wat duren die eerste weken lang he! Zo lief hoe je zegt dat je geniet omdat je mini dat verdient. Is zeker waar! Ik vind het ook eng wanneer ik buikpijn heb maar ook wanneer ik niks voel. Het hoort erbij denk ik.

Zeker heel bijzonder om de emotie te kunnen delen. Ik kijk uit naar de volgende echo's!

Vandaag heb ik gelukkig wel kunnen genieten van mijn middageten (poffertjes) zoete dingen gaan over het algemeen wel goed :D.

@MicroRNA ben nog benieuwd naar de buikfoto! Ik wil ook een buikje krijgen heb er echt zin in haha! Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen. Vooral die schopjes wanneer je het kunt voelen dat wil ik zo graag meemaken :D.

@Samen2005 niet normaal he hoeveel energie het kost maar het is het allemaal waard! Zorg goed voor jezelf meid de laatste loodjes voor het verhuizen! Succes :thumup:

MicroRNA vindt dit leuk.
  19. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi meiden!

Ik zit net pas op de bank, pff zware dag weer vandaag zeg, de hele week heb ik alles in mn uppie gedaan, ingepakt en alle dozen gelijk overgebracht. Gelukkig komt t mannetje vanacht weer thuis, morgen verhuisbus ophalen en dan in Dordrecht de opslag leeghalen van mn vriend, zijn kids gelijk ophalen want die wonen daar nog en dan morgen voor het eerst slapen in het nieuwe huis, zal wel heel wennen zijn denk ik.. zaterdag de rest vd spullen uit de flat halen en dan is alles over en kan het uitpakken beginnen, volgende week in de flat nog een boel doen want je mag tegenwoordig in een huurwoning niks meer laten zitten dus dat word ook nog een klus, dus echt rust krijg ik pas als ik de sleutel heb ingeleverd de 20ste..

Echt blij als het zover is hoor, vanochtend even gauw op de weegschaal bij mn moeder en anderhalve kilo dr af, het word echt tijd dat alles klaar is want alle stress en het gesjouw begint zn tol te eisen merk ik wel..

Vanmiddag ineens heel erg misselijk en van de hele dag 1 koek gehad meer kreeg ik er niet in, morgen kookt mn moeder gelukkig dan moet ik wel eten, denk ook echt dat ik me de rust er nu niet voor gun en teveel stress heb...

Het is wel geruster als je die kleine voelt bewegen of het hartje kan luisteren, nu ga je af op symptomen of pijntjes en dan ga je weer denken, ik snap dat wel hoor! Nog een paar weekjes en dan begint het geplop in je buik haha

20. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hey meid,

Hopelijk heb je meer rust nu je in je nieuwe huis hebt geslapen. Hoe was jullie eerste nacht daar bevallen?

Vervelend he dat het dan nog niet klaar is en je nog moet opruimen in je flat. Maar dan ben je er wel van af! Dan kan jullie nieuwe leven in jullie nieuwe huisje echt beginnen! Nog even doorzetten!

Balen dat je nog steeds niet goed kunt eten. Je kunt wel wat extra voedingstoffen en energie gebruiken met alles wat gaande is!

Ik kan niet wachten tot ik die plopjes in mijn buik ga voelen, de onzekerheid neemt vaak weer de overhand.

Maarja, hoe was jullie weekend?

Deel Deze Pagina