Ik krijg een extra controle echo, termijn heb ik al gehad helaas hihi... dit is om te kijken of alles er goed uitziet en ze kunnen als het meezit al zien of het een jongen of meisje word... nu is het in het ziekenhuis en 4 dec weer controle bij de vk.. en jullie? Dankjewel ik hoop dat het gauw weer normaal werkt in mn darmen zeg...
Tot nu toe heb ik alleen de termijn echo gepland aankomende maandag verder nog geen afspraken staan, denk dat we die dan meteen gaan maken. Wil als alles goed is maandag ook zo snel mogelijk de NIPT test inplannen.
@Libra89 Heel veel succes vandaag met de echo!! Ben benieuwd naar de foto Wij hebben inmiddels besloten dat we ook voor de NIPT test gaan, 4 december hebben wij hierover een consult bij de vk. @Samen2005 Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?
Libra89 veel succes met de echo vandaag!! Ben heel benieuwd naar de foto.. MicroRna, was jij morgen aan de beurt weer?? Spannende week weer voor ons, ben al zenuwachtig voor donderdag en het is pas maandag zeg! Een bewogen weekend weer achter de rug zeg, met mij zelf gaat het wel weer hoor, kan nog steeds niet goed naar t toilet maar heb geen pijn meer gelukkig.. de vermoeidheid neemt iets af gelukkig en verder op nog steeds gevoelige borsten na geen klachten, eten word iets beter nu... Mijn schoonmoeder is in het ziekenhuis opgenomen afgelopen donderdagnacht ivm hoge koorts, ze ligt in een afgesloten kamer en bezoek moet mondkapjes op enz, ze is heel zwak en de chemo is een week uitgesteld, ze kunnen niet vinden waar de koorts vandaan komt helaas.. gister zijn we naar het ziekenhuis geweest, is anderhalf uur rijden dus kan ik helaas niet elke dag even gaan.. hoop dat ze gauw weer wat opknapt! Verder was de kat van mn oom niet lekker (hij heeft 2 Noorse boskatten en de zieke is de kat van mn tante, ze is 2 jaar geleden overleden dus voor mn oom is dit behoorlijk verdrietig) gister kreeg ze zon aanval dat ze haar naar een kliniek hebben gebracht waar ze in een zuurstof tent ligt en ook daar weten ze nog niet wat er aan de hand is, hopelijk horen we dat vandaag! Hoe was jullie weekend??
@Samen2005 Jeetje meid, dat was wel weer een bewogen weekend voor jou Hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar de koorts vandaan komt bij je schoonmoeder, jammer dat het op anderhalf uur rijden is, dat moet helemaal ingepland worden om er langs te kunnen, is ze wel goed aanspreekbaar enzo? En ook zo verdrietig voor je oom, is ze al erg oud? En heeft ze dit voor het eerst? Hopelijk knapt ook de kat gauw op! Mijn weekend was goed, ik heb zondag gewoon uitgeslapen tot half 12 (!!!!!!!!!!!!!!!) Ik ben dus sinds 2 maanden standaard elke dag om 6.00 uur wakker, dus ik was zeer verbaasd! Gisteren was de Sint aangekomen, even naar de optocht geweest en daarna cadeautjes voor m'n minineefjes en mininichtjes kids waren helemaal hyper haha geweldig! Morgen echo inderdaad, ik ben KEI zenuwachtig. Dit zou dan de eerste termijnecho zijn op 10+1 weken. Ik denk dat ik tussendoor nog een pretecho wil waarbij we het geslacht kunnen zien En jullie?
Hey meiden dankjewel voor het succes wensen het was allemaal goed !!! Paar dagen vooruit gezet. Uitgerekend datum is 7 juni.
Reageer later even op jullie verhalen want ben een beetje druk. Alvast heel veel succes morgen @MicroRNA hopelijk ga je net zo blij gemaakt worden!!! @Samen2005 veel sterkte wat heftig toch allemaal wat je meemaakt momenteel!
@Libra89 Waaaaauwww wat een knappe foto!! Dus nu 7 juni, ik sta vooralsnog op 18 juni! Da’s vlak na elkaar!! @Samen2005 wanneer ben jij eiglk uitgerekend? Fijne avond allebei! X
Wat een mooie echo Libra89 gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal goed gaat... De toestand hier is nog niet veranderd helaas.. mn schoonmoeder nog steeds koorts en ze ook na vandaag nog niet waar het nu vandaan komt.. De kat van mn oom is net de uitslag gekomen, longontsteking en bronchitis dus wel heftig, medicatie aangepast en morgen horen we hoe het verder moet en hoelang ze daar nog moet blijven, ze is nu 10 jaar dus nog niet zo heel oud.. hopelijk komt ze erbovenop!! Een pretecho ga ik zeker nog wel doen, maar donderdag kunnen ze als het goed is al zien wat het word ik zit op 14 weken dan, ben uitgerekend op 24 mei.. vandaag wel ineens heel vaak plassen heb ik eerder niet gehad.. MicroRna heel veel plezier en succes morgen met je echo wel ff showen hè??!
Ah wat balen @Samen2005 dat er nog niks bekend is over je schoonmoeder Ik hoop echt dat ze gauw iets vinden zodat ze de behandeling kunnen starten. Gelukkig weten ze al wel wat meer over de kat.. En hopelijk slaat ook voor haar de behandeling aan! Ik ben benieuwd wat je donderdag te horen krijgt en of het geslacht is wat je denkt dat het is hihihi. Ik las laatst dat ze met de nipt test ook kunnen achterhalen wat het geslacht is. Ik wil het zo graag weten Zal vanmiddag foto showen als alles goed is Ik moet weer ff aan de gang! Tot later
Ik mag om 14.00 uur. Ben echt zenuwachtig hahaha gelukkig heb ik nog wat laptops in de wacht staan ter reparatie dus heb het druk genoeg vandaag
Nou ons minimensje gaf echt een showtje weg, alles bewoog; de armpjes en beentjes! Ook deed ie zich uitrekken! Echt zo schattig!!!!!! Ben ook 4 dagen eerder gezet, zou nu 10+5 weken zijn, nieuwe uitgerekende datum is dan 14-6-2017
Ahhh wat een schatje zeg... mooie echo zeg!! Gefeliciteerd hee, ook al vooruit gezet die van jullie groeien als kool haha.. Ben je nu een beetje geruster dan?? Hoe voel je je??
Pfff nog iets meer dan een week en dan ben ik voorbij de “magische” 12 weken. Zegt natuurlijk niet alles, maar t is meer een gevoelskwestie. Ben weer wat geruster.. en nu helemaal in de wolken! Echt geweldig! Nu op naar donderdag! Dan kunnen we jouw kleintje bewonderen @Samen2005
Heel wat weggeschreven hier! Wat een prachtige echo @MicroRNA heerlijk gevoel he weer even die bevestiging!? Wat leuk dat hij/zij een showtje weggaf! Ook een paar dagen eerder yay! Ga je het nu ook tegen meer mensen vertellen? Wanneer is je volgende echo? Weet je al wanneer je de NIPT gaat doen? @Samen2005 weet niet zo goed wat ik moet zeggen vind het heel erg voor je dat het minder gaat met je schoonmoeder. Hopelijk voelt ze zich snel beter. Wat een achtbaan zo al die gebeurtenissen. Hoe voel je je in je nieuwe huis? Al een beetje gewend? Gelukkig mag je ook bijna weer voor de echo! Heb je er zin in? Ik heb vandaag bloed laten prikken voor de NIPT test dus dat is ook weer even spannend . Ben wel van plan om nu ook tegen mijn directe omgeving en op mijn werk te gaan vertellen dat ik zwanger ben want vind het niet meer fijn om het geheim te houden. Donderdag ben ik bij de magische 12 weken! Voelt inderdaad echt als een mijlpaal! @MicroRNA We hebben gister een filmpje gemaakt van de echo en ik kan er niet genoeg van krijgen! Als ik me weer onzeker ga voelen pak ik dat filmpje erbij begin er spontaan van te glimlachen. Bijzonder he dat dat nu al in onze buik gebeurd zonder dat we het voelen? @Samen2005 denk je op basis van mijn echo foto nog steeds een jongen? @MicroRNA ga je ook een geslachtsbepaling pretecho doen? De nieuwe echo duurt nog zoooo lang. Wij hebben wel alvast een pretecho voor de geslachtsbepaling ingeplanned halverwege december ben zo benieuwd! Dan weten we het mooi voor de feestdagen perfecte timing!
Jouw foto staat er niet meer op Libra89! Dus ik kan niet ff voor je kijken of ik bij mn jongens mening blijf haha... kun je die nog even plaatsen?? MircoRna ik blijf voor jou bij een meisje.. Gister was ik voor het eerst in mn eentje in het huis, kon maar slecht slapen hoor.. gelukkig zijn mn kids er weer verder moeten er nog wel dingen gedaan worden maar dat heeft geen haast.. Ik zie best wel op tegen de echo donderdag, blijf met die angst zitten of het hartje nog wel klopt, met die doptone is soms toch wel een dingetje want er zit veel ruis op en dan zoekt dat heel moeilijk, baal ervan dat ik geen nieuwe heb gekocht maar ja, gebruik dat ding dus helemaal niet heb het 2x gedaan en toen was ik dat lawaai van dat ruizen zat hihi... ik ben heel zenuwachtig en als die echo goed is dan koop ik een nieuwe doptone bij de kijkshop die zijn wel goed!! Ik laat het maar gewoon op me af komen, mn moeder gaat mee want die wil als eerste weten wat het word haha maar ik wil nu eerst alleen maar weten of er nog leven in zit en alles goed gaat..
Hihi Dankje ik blijf bij een jongen hoor.. wat een mooie foto heb jij ook hee, zo duidelijk al met dat handje en dat voetje leuk!! Hopelijk kan ik hier donderdag weer een mooie plaatsen...