Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Ik heb een test gedaan toch maar maar ja net gedaan had weer geen geduld natuurlijk en heeel licht als je alle kanten op draait zie ik iets maar ja zal wel spoken zien, heb er nu nog 1 voor morgenvroeg lijkt me verstandiger pfff... dames we zitten echt met hetzelfde probleem en denk ook niet dat onze mannen echt kunnen snappen hoe het voelt en wat wij voelen en hoe gek je dr van word!

2. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Maak jezelf niet gek meid (makkelijker gezegd dan gedaan I know) in de ochtend is misschien beter voor een betrouwbaar resultaat. Welke testen gebruik je?

3. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Het is bizar als je er zo over nadenkt hoe sterk je lichaam eigenlijk is! Psychisch is het ook het zwaarste, tenminste zo heb ik het ook ervaren. Ik heb me ook echt schuldig gevoeld, ben echt gaan nadenken of ik misschien iets fout zou hebben gedaan. Nu weet ik ook wel dat dit niet aan mij lag maar het spookt toch wel door m'n hoofd in de eerste dagen.

Wat vervelend dat het gebeurde terwijl je buiten de deur was, aan de andere kant fijn dat je iig je vriendinnen bij je had voor steun! Ik was op weg naar een verjaardag en het gebeurde onderweg bij een benzinepomp op het toilet. Ik heb heel de weg zitten huilen, uiteindelijk wel naar de verjaardag geweest, mijn familie was daar ook, dus een goede afleiding.

Voor mijn zwangerschap had ik een prima cyclus van 28 dagen. Dit is de eerste ronde na mijn miskraam en heb nu werkelijk geen idee. Vandaag zou, als ik mijn oude cyclus weer op zou pakken, mijn menstruatie moeten komen. Tot nu toe niks, geen krampen, sjaggo (ik word echt een heks :D) of hoofdpijn te bekennen. Heb wel m'n ovulatie gehad op 28 juli. Dus ik wacht braaf af. Als er maandag nog niks is zal ik maar een testje wagen. T is heel spannend allemaal. Hoe heeft jouw cyclus zich hersteld?

Die app is echt van alle gemakken voor zien, zodra je invult welke symptomen je hebt krijg je gelijk te zien waar het eventueel vandaan kan komen! Ideaal! Ik kan 'm iedereen aanraden!

Libra89 vindt dit leuk.
  4. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik snap jouw ongeduld. Ik heb gisteren mijn nieuw bestelde testen binnen gekregen (6 stuks) dus ik kan weer verder. Heb afgesproken met mijn vriend om maandag pas te testen, hoe wel ik het moeilijk vind om niet alle testen gelijk te doen :( En idd.. Ondanks ik goed met hem kan praten is het voor mij gewoon anders dan voor hem. Ik ben ook wel benieuwd waarmee je hebt getest.

5. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Ik heb getest met de action testen, die heb ik eerder ook gehad en werken super goed ook de ovulatietesten! Ja of ik ben te vroeg met testen of had met ochtendurine moeten doen! Ik kreeg bij de gyn te horen dat het hartje niet klopte en ben bij thuiskomst gelijk met de pillen begonnen omdat ik het niet aan kon die gedachten dat ik nog alle symptomen had maar het kindje niet leefde, hier een topic over geplaatst en kreeg allemaal commentaar dat ik een week had moeten wachten omdat het hartje nog had kunnen kloppen die week enz ik werd er zo verdrietig van en voelde me zo schuldig!! Nu wil ik zo graag, weet ik geen eisprong en ben ik 4 weken na de mk, met weer symptomen een druppel bloed en halve druppel bruin en een test die eigenlijk wit is dus ja... wij begrijpen wel hoe slopend het is als je hetzelfde doorgaat en eigenlijk is het niet eerlijk.. mijn schoonzus hoorde vorig jaar dat ze een meisje kreeg en was zo boos want ze wilde een jongen, ik stond op knappen!! Zo boos was ik...

6. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Allereerst vind ik het echt erg dat mensen zo op jou hebben gereageerd! Je komt hier met een verhaal en bent op zoek naar steun of tips of wat dan ook en dan krijg je zulke verwijten. Niet eerlijk vind ik. Als er een kans was hadden ze dat echt wel tegen jou verteld (de gyn of vk). Ik denk dat ik het ook niet aan had gekund om zo nog te kunnen functioneren. Er zit dan iets in je buik wat niet levensvatbaar is en bij elk ongemak, elk uur, elke seconde word je er mee geconfronteerd, dat zou pas slopend zijn! Trek je er niks meer van aan hoor! Er zijn mensen die het altijd beter weten en die niet nadenken dat hun reacties en meningen kwetsend kunnen zijn voor iemand anders.

Het is lastig, zeker met je omgeving, die proberen je te steunen en te helpen en staan waarschijnlijk ook niet stil wat bepaalde opmerkingen met jou kan doen. Ik snap je boosheid volkomen! Zo las ik de dag na mijn mk dat een oud klasgenootje (op facebook) ongepland zwanger is, net 2 maanden samen met d'r huidige vriend, allemaal blije foto's, felicitaties etc. Ik heb mijn facebook dan ook maar een paar dagen links laten liggen. Zo frustrerend dat je het dan zelf zo graag wilt en bij mensen die er niet mee bezig zijn het wel gewoon gebeurd.. Alsof het niks bijzonders is.. gewoon gebeurd zeg maar.

Ik heb altijd die van kruidvat gebruikt en clearblue (die zegt dan ook echt zwanger of niet zwanger) nu ga ik voor het eerst sensitest gebruiken op advies van mijn schoonzusje. Ben benieuwd!

7. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Nieuwe update! Weer bruin gehad en nu gaat het over in rood dus ik denk dat de menstruatie nu ineens gaat doorzetten.. wat een domper want die ijzersmaak is nog steeds en niks dat zegt dat dat met de menstruatie ook een symptoom is dus weer zou het wat anders zijn... ik ben benieuwd wat de aankomende uren gaat doen! Hoe is het bij jou? Je nod is er nu toch?

8. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    #28 Libra89, 12 aug 2017
    Laatst bewerkt: 12 aug 2017
    .

9. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Dat schuldgevoel had ik ook even dat ik misschien te onvoorzichtig was geweest met kattenbak verschonen enzo, maar ik denk dat het inderdaad gewoon pech was. Leef verder zo gezond mogelijk momenteel, rook niet, drink niet en eet redelijk gevarieerd dus daar kon het ook niet aan liggen.

Jeetje wat heftig ook dat het bij jou op dat moment kwam en dat je zoveel verdriet had gelukkig had je afleiding van familie. Ik wilde het eigenlijk tegen niemand vertellen maar uiteindelijk was ik heel blij dat die beteffende vriendinnen erbij waren want 1 van hun had enkele maanden geleden zelf een mk meegemaakt en kon mij heel goed troosten... misschien moest het zo zijn dat zij erbij was dacht ik toen (we wisten nog niet van elkaar dat er een kinderwens was).

Van mijn cyclus in heb werkelijk geen idee heb dit eerlijk gezegd nooit goed bijgehouden daarom is die app ook zo'n uitkomst nu om beter inzicht te krijgen. Wel spannend hoor snap wel dat je het moeilijk vind te wachten met testen! Ben wel heel benieuwd hoop voor je dat het positief is :D

10. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik ben ook erg benieuwd voor jou! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Ook al is het een flinke domper, je weet dan iig waar je aan toe bent!

Als mijn cyclus zou lopen zoals de vorige keren zou vandaag mijn nod zijn... voel vanalles maar durf nog niet goed te testen.. maandagochtend!!
    Word gek van de spanning en onzekerheid :(

11. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik denk dat bijna alle vrouwen in onze situatie een schuldgevoel ervaren, hoort er denk ik gewoon bij!

Wel toevallig idd dat jouw vriendin in hetzelfde schuitje zat en fijn dat ze er op dat moment bij was, ondanks jullie het niet wisten van elkaar. Moest gewoon zo zijn!!

Ik hou die app al een aantal maanden bij, heeft me erg geholpen met het verkrijgen van inzicht in mijn cyclus en ook in mijn leefpatroon! Dat zal voor jou ook snel zijn als je m bijhoudt!
    Laat maandag wel wat weten als ik meer weet.. voel vanalles maar kan er geen touw aan vast knopen :D

12. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop het heel erg voor je :D Ja ik ben benieuwd of het nieuwe inzichten oplevert. Wel zwtesten vandaag gehaald van action omdat ik wil weten of het HCG hormoon al uit mijn lichaam is. Positief blijven, zorg goed voor jezelf ;)

MicroRNA vindt dit leuk.
  13. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Veel sterkte zo te lezen word je wel echt gek van alle symptomen. Denk inderdaad dat je al heel blij mag zijn als het allemaal goed is en snap ook dat je voor die pillen hebt gekozen de afgelopen keer. Afwachten is ook niet fijn, zeker inderdaad als je er 24/7 mee bezig bent in je hoofd.

Heb op jouw advies action testen gekocht dan heb ik ze vast in huis voor de volgende ronde :) en voor nu eentje om te kijken of HCG al uit mijn lichaam is.

De gyn zou het echt wel weten lijkt me niet dat je die pillen zomaar krijgt als het niet echt zo was. Het is altijd makkelijk praten voor anderen als ze jouw situatie niet kennen.

14. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Nee precies, ach soms zit het mee en soms heeeeel erg tegen.. in ons geval goed tegen dus... het is een rare menstruatie hoor alleen maar bruin heeeel weinig rood en alleen met plassen verder niks.. morgenvroeg nog een test en dan hou ik ermee op ben helemaal op onderhand...

15. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Testen is een goede indicatie! Ik heb 1 week na mijn mk getest, ondanks het advies pas na 2 weken was, maar toen was er al geen hcg meer aanwezig. Hopelijk is jouw test nu ook in orde zodat je verder kunt!

Hou ons op de hoogte!! :D

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goedemorgen,

Het gaat hier redelijk, test negatief en de ik neem aan menstruatie verloopt stroef, komt maar heeel weinig en komt niet door.. heb wel de app geïnstalleerd! Had gehoopt op een nieuwe zwangerschap en zit nog steeds met mn eigen gedachten en die van de gyn die vorige week zei dat er een eisprong aan zat t komen, dan had ik nu nog niet ongesteld kunnen worden neem ik aan dus ik blijf mezelf nog steeds gek maken ondanks ik er niet meer in geloof toch nog hoop heb omdat het zo weinig is.. hoe gaat het bij jullie?

17. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Zou het dan alsnog een innestelingsbloeding kunnen zijn? Als je uitgaat van de gyn..?
    T is lastig maar je kunt niet meer doen dan wachten :( Die onzekerheid he.. bah!

Wat vind je van de app? Die van mij zit momenteel te zeuren (als in meldingen te sturen) dat ik mijn menstruatie aan moet geven.. Alleen is die bij mij nog nergens te bekennen. Wel lichte krampjes maar anders dan normaal en een kriebelig gevoel in m'n onderbuik, kan het niet goed beschrijven.. Heb me nog in kunnen houden om niet te testen (echt een uitdaging want ik ben zooooo nieuwsgierig :o:).

Ik hoop dat je snel wat rust krijgt meid, ik gun het je zoooo!!

18. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Geen HCG meer heb gister getest dus wel een opluchting dat we het nu weer overnieuw kunnen proberen. Knap van je dat je het hebt volgehouden :D vind het zo spannend voor je!

MicroRNA vindt dit leuk.
  19. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Vind het zo erg voor je meid die onzekerheid het kan nog steeds alleen dat afwachten is gewoon zo vervelend! Pas als je ongesteldheid doorzet of wanneer je een positieve test hebt kun je het zeker weten. Het kan misschien ook dat je cyclus wat in de war is door je miskraam?

20. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Pff nou het is hier ook onduidelijk. Mijn nod is komende vrijdag, dit weekend ongeveer zou innesteling kunnen zijn. Sinds gisteravond ineens bloedverlies. Begon met weinig, is nog steeds niet echt veel, gisteravond en vannacht wat rood, nu vooral bruin (echt donkerbruin) en vermengd met wit/gelig slijm. Dus ik hoop op een innestelingsbloeding. Tegelijk is het nog steeds niet opgehouden, zou het dan toch al vroege menstruatie zijn? Want ik lees overal dat een innestelingsbloeding meestal maar paar druppeltjes is. Maar voor een menstruatie vind ik het tot nu toe ook niet echt doorzetten. En ik word nog steeds misselijk van de geur van vis, de kauwgom van mn man etc. En zo gevoelig ben ik daar normaal niet in... :confused:

Deel Deze Pagina