Haha oke dankjewel, ben benieuwd! Ik hoop ook voor jou dat je donderdag een hele mooie echo hebt, dat heb je wel verdiend na al die tegenslagen! Fijn dat je kindjes er nu zijn. Leuk dat je moeder mee gaat naar de echo trouwens! Ik heb geen ervaring met het zelf luisteren naar de hartslag. Durf ik eerlijk gezegd ook niet zo goed maar als het voor jou fijn is misschien kun je dan een andere kopen die minder ruis geeft?
Zo vandaag hebben we een rustdag, kunnen we even bijkomen van de echo's.. En morgen is het weer spannend voor jou @Samen2005 (en stiekem ook wel voor ons hoor ) Ik heb 4 december weer een consult bij de vk, dan bespreken we gelijk de nipt test, heb al een formulier om bloed te prikken, maar daar moet de "nipt" nog bijgezet worden. Volgende echo is de 20 weken echo. Maar we willen op 15 weken een pretecho laten doen, voor het geslacht. Ben echt te nieuwsgierig om nog 10 weken te wachten!
Oke oke klinkt goed allemaal. Wij hetzelfde hoor die 19 weken vond ik echt veeeeel te lang duren. Halverwege december gaan wij een pretecho voor de geslachtbepaling doen. Ben ook zo nieuwsgierig ondanks dat bijna iedereen overtuigd is dat we een jongen krijgen! Heb het gister tegen mijn beste vriendinnen verteld dat we een baby krijgen reactie was zo leuk!
Hoi! Ik heb ook 4 dec weer controle bij de vk, haha toevallig weer hee.. Wat leuk dat je vriendinnen kunnen meedelen in je blijdschap hee Libra89 wel fijn dat je genoeg vertrouwen hebt dat het je kan vertellen aan andere.. Ik ben voor morgen behoorlijk zenuwachtig zeg, zal een kort nachtje worden denk ik.. ik kan alleen maar hopen dat alles nog steeds goed gaat, gelukkig kan ik als de jongens op school zijn gelijk door en hoef ik niet nog te wachten uren lang.. heb 3 afspraken staan van 10:15 tot 12:15 dus wat er allemaal gaat gebeuren weet ik niet, gesprek en echo weet ik maar verder nog niet ik wacht het wel af morgen..
@Libra89 Wat leuk dat je het hebt verteld!! En ook super fijn dat ze zo positief reageren! Als het goed is, dan weet ik 22-12 wat het gaat worden.. Ben echt benieuwd.. @Samen2005 Hopelijk heb je een beetje geslapen vannacht Fijn dat je je afspraak in de ochtend hebt. Heel veel succes!! X
Hoi dames ik ben weer thuis, gesprek gehad met de gynaecoloog over mn voorgeschiedenis en echo gehad, deze was voor wat er te zien was goed gelukkig! Mijn eigenwijze drol was te druk om te kunnen zien wat het gaat worden, vermoeden is een meisje, maar ga een afspraak maken voor volgende week dan word er specifiek naar gekeken.. pff geduld weer dus haha.. Er zit genoeg beweging in en de hartslag was ook heel goed, de 20 wk echo is al ingepland voor 5 januari en in de tussentijd kan ik gewoon op controle bij de vk die is dan weer 4 december... moet wel voor mn darmen zakjes halen bij de apotheek voor de ontlasting te regelen omdat dat toch niet helemaal lekker loopt.. Hoe is het met jullie??
@Samen2005 Oeh wat een knappert!!! Ook al zo'n mooie echo!! Jammer dat ze het vandaag niet konden zien Maaaaar dan mag je volgende week gewoon nog een x Als het een meisje is, klopt je gevoel iig wel! Ik ben echt een leek betreft echo's kijken hoor. Ik mag ook 4-12 weer naar de vk! Ik heb zojuist contact gehad met het echocentrum voor de geslachtsbepaling en die is 22-12 om 14.45 uur. Spannend!! Dan hebben we een kerstcadeau voor de familie.
@Samen2005 wat fijn dat alles goed was! Ben nu wel extra benieuwd of je gevoel klopt! Wanneer mag je weer terugkomen? Ik heb echt geen idee op basis van de foto weet niet hoe je dat kunt zien. @MicroRNA super leuk! Leuk is dat he dat je het dan voor de feestdagen weet. Kunnen ze gericht cadeautjes kopen . Nog bedankt voor de lieve reacties vond het heel spannend om te vertellen, dan is het opeens zo officieel . Nu weer wachten op het volgende spannende de uitslag van de NIPT test.
@Libra89 Hahahaha jij snapt em helemaal Wanneer verwacht je de uitslag van de nipt? Jij hebt je banner ook al aangepast zie ik.. Echt apart dat we nu precies 1 week na elkaar uitgerekend zijn @Samen2005 Hoe is het met jou? Gaat het al wat beter en helpen de medicijnen? Is er al nieuws over je schoonmams? Ik hoef vandaag maar een half dagje te werken en dan heb ik lekker weekend!! Gaan jullie nog wat leuks doen?
Verwacht de uitslag binnen twee weken, vind het zo spannend! Wow ja nu je het zegt! Dat is wel leuk precies een week na elkaar . Ik heb een verjaardag vanavond en de rest van het weekend een keer heerlijk vrij! Jij/jullie nog leuke plannen? Fijn weekend dames!
Hello ladies! Hoe gaat het met jullie? Hier niet zo, heb net een gigantische woedeaanval (inclusief janken ) gehad op mijn werk.. Ik hou van die hormonen... NOT Bleh ik heb echt zo'n kort lontje en als ik dan op iets word aangevallen wat ik niet heb gedaan dan kan ik, blijkbaar, alleen nog maar huilen. Hoe was jullie weekend? Mijne was rustig, we hebben een 'fotoshoot' gedaan, met de hond en kat want we gaan onze mini aankondigen via een kerstkaart; we hebben een achtergrond van een kerststal, vriendlief is Jozef en ik Maria en in het midden hebben we dan een kribbetje met de echofoto. Echt hilarisch en echt iets voor ons. Op de achterkant komt dan een tekst met "Wij verwachten dat half juni ons kribbetje gevuld is, fijne feestdagen en een goed 2018" ofzo. Ik ben zo blij dat vriendlief goed kan fotosjoppen Hebben jullie al een idee hoe je het grote nieuws gaat brengen? Liefs X
Hallo ladies, Wat erg dat je zo boos bent geworden op je werk! Wel begrijpelijk hoor het is ook niet fijn om de schuld te krijgen van iets wat je niet hebt gedaan! Het zal inderdaad wel door de hormonen komen, weten ze op je werk al dat je zwanger bent? Vind het zo sneu voor je dat je zo hebt moeten huilen . Echt een super leuk idee van die fotoshoot! Heel gaaf om zo'n kerstkaart te krijgen lijkt me ! Ik heb het al verteld op mijn werk en samen tegen familie en vrienden, gewoon persoonlijk. Wil misschien nog wel een foto maken met de aankondinging voor op social media, daar zijn we nog even over in discussie want mijn man is daar niet zo van. Hij wil de baby ook niet online zetten (beschermend) als hij/zij straks geboren is en ik wil juist showen met onze trots . Dus daar moeten we het nog even over eens worden . Met mij gaat het over het algemeen wel goed nu. Vind het zo fijn dat we verteld hebben dat we een baby krijgen tegen naasten, hele opluchting. We hebben alleen maar leuke en positieve reacties gehad zo fijn . Ik kan er steeds meer van genieten gelukkig. Krijg zo nu en dan nog wel paniekaanvallen "wat als het mis gaat" en "wat als er iets met ons kindje is" en dat we dat dan tegen iedereen ook moeten zeggen . Maargoed ik herroep mezelf dan weer dat de kleine dat niet verdient die negatieve gedachtes. Heb de laatste dagen extreem veel last van hoofdpijn, eten gaat wel weer beter. Wat een achtbaan he! Er gebeurd zo veel in ons lichaam. Ik ben benieuwd wanneer ik een zichtbaar buikje ga krijgen, het is nu echt nog minimaal en met dikke truien aan ziet niemand wat aan me, hebben jullie al wel echt een buik? Hoop ook dat de bloeduitslagen er snel zijn, zit er met spanning op te wachten hoop zo dat we de chromosoom afwijkingen kunnen uitsluiten! Heb jij de NIPT al laten doen? Fijne dag vandaag meiden!
Gelukkig weten ze op het werk dat ik zwanger ben, ik heb de rest van de ochtend zinnen naar me toe gekregen als "Goh, je bent dus wel echt een vrouw" enzo.. Ik werk met alleen maar kerels en die zijn (soms) nogal vermoeiend. Wij weten ook niet hoor of we het via Facebook gaan delen, eerst maar eens alle familie en vrienden op de hoogte stellen. Ik snap het standpunt wel van je man, ik vind het ergens ook wel eng om foto's van het kleintje online te zetten, maar dat komt denk ik omdat ik zelf een IT'er ben Ik ben zo blij dat je je weer wat beter voelt en eindelijk wat meer kan gaan genieten. Jullie kleintje verdiend dat ook Ik moet 4 december naar de vk en dan worden gelijk de papieren in orde gemaakt voor de nipttest. Qua dikke buik....... Ik heb het deze week dus al 2x gehad dat mensen aan mij vroegen of ik in verwachting ben. Oops. Nu heb ik afgelopen weekend lekker geshopt en alleen maar grote losse bovenkleding gekocht dus die trek ik voorlopig maar aan haha Hou me op de hoogte betreft nipt! Ben benieuwd wanneer je de uitslag krijgt! Hoe gaat het verder met jullie?
Hallo Fijn dat topicstarter weer zwanger is. Ik ben ook 29 dagen terug Mn zwangerschap verloren. Vandaag cd 1 , althans denk ik Ik verlies donkerbruin dikbloed. Heb ik nooit. Waarom is het donkerbruin door de miskraam van de 1ste of toch een innestelingsbloeding. Mijn ovutesten waren 14 dagen geleden namelijk omowit. De 12de ietsjes maar niet knal of zelfde kleur
Hoi @Wachtbankiemuts wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad Hoe gaat het nu met je? Er kan op het moment veel bij je aan de hand zijn. Je hebt je ovulatie niet vast kunnen stellen a.d.v. ovulatietesten begrijp ik? Hoe lang was je cyclus voor je zwangerschap? Na een miskraam kan je lichaam echt wel een tijdje van slag zijn helaas. Hoe lang was je al zwanger? Verlies je nu veel bloed? Of is het maar een beetje? Sorry voor mijn vragenvuur maar wil je situatie wat beter begrijpen!
Ja gaat wel hoor, klaar voor een goede zwangerschap! Ik was 8 weken . Heb 7 a 8 dagen gevloeid. Echo en alles weg. 3 dagen later begonnen met ovutesten wn was positief maar niet even dik. Zie foto's . Blerk dat Mn zw test ook nog positief was dus dan komt er ook geen ei volgens mij. Ik heb na de vondst van dat bruine bloed smurrie zeg maar (Tmi sorry) een nieuwe verband gezet en nog brandschoon Nu komt er ineens niks Voel wel de gebruikelijke ongie gevoel
Ja na zo'n miskraam kan je lichaam zo ontregelt zijn, wij kennen het hier. Soms worden cyclussen helemaal anders en gaan ze ineens korter of langer duren. Je kan gewoon ongesteld worden ondanks je geen eisprong heb gehad volgens mij. Je ovulatietesten vind ik lastig te zien op de foto.. of ze echt positief zijn. Ik weet ook niet of er een eisprong kan plaatsvinden als er nog hcg in je lijf zit, ik lees daar steeds andere verhalen over Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je lichaam even moet herstellen, een miskraam is ontzettend ingrijpend, niet alleen geestelijk maar ook fysiek.
Super fijn dat ze het weten op je werk, het is toch ook niet te begrijpen voor mannen haha! Wat een powervrouw ben jij dat je je in zo'n mannenwereld begeeft. Super cool dat je IT doet. Wat leuk dat je al lekker geshopt hebt. Goed excuus toch die dikke buik om lekker aan het shoppen te gaan ! Net zelf gebeld om te vragen of mijn bloeduitslagen er al waren. Alles was goed!!!!!!! Er is niets uit de NIPT gekomen en verder waren mijn waardes allemaal goed. Ben zo blij en opgelucht! Echt fijn dat het genieten steeds meer begint te komen inderdaad. Hoe gaat het met jullie?