Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Libra89 YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

(Ik reageer vanavond even uitgebreider want 't is druk op kantoor hahaha :p)

Libra89 vindt dit leuk.
  2. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie? Libra89 wat een fijn nieuws dat de nipt test helemaal goed is zeg! Zal een hele opluchting zijn, steeds meer genieten en steeds meer vertrouwen in dat het echt wel goed gaat...

We hebben alle drie de magische periode achter de rug, 13 weken en alles gaat goed! Super goed dat jullie beide meer en meer mensen het goede nieuws kunnen vertellen en mogen stralen van geluk!

Hier is het afgelopen week hectisch geweest weer, helaas na alles eraan gedaan te hebben moesten we de poes van mn oom in laten slapen, we hebben haar laten cremeren en nu staat ze bij mn oom thuis, naast de as van mn tante.. heel zwaar voor hem omdat het de kat van mn tante was en 1 december haar sterfdag was dus echt dubbel op...

Mijn schoonmoeder is ook nog een drama, de koorts verdwijnt niet, elke dag een ander verhaal, dan vinden ze een vlek met een petscan op de borst en de nier, moet er een punctie gedaan worden, dan weten ze niet wat het is dan is het toch een ontsteking, wel antibiotica dan weer niet, nu toch wel antibiotica en het mensje is helemaal op, afgevallen door het niet kunnen eten, niet willen eten.. ze is moe echt doodmoe en er zit geen verbetering in... donderdag ben ik er de hele dag geweest omdat ook mn schoonvader naar het ziekenhuis moest, die is door de stress ook op, heeft uitvalverschijnselen in zn been.. pff het is echt een uitputtingsslag geworden!!

Buiten dit alles ook goed nieuws hoor ;) afgelopen vrijdag een geslachtsbepaling laten doen omdat vorige week in het ziekenhuis niet duidelijk werd wat is... duidelijker kan niet haha het een JONGEN!! Super blij mee joh, alles gaat goed en ziet er goed uit, paar dagen vooruit gezet want het is een flinke al haha.. ze kwam uit op 20 mei uitgerekend haha de verjaardag van mn vriend en de trouwdag van mn ouders, nou ja dan maar drie in één toch haha.. niemand had het verwacht en vooral mn moeder moest ff slikken, die had zo op een meid gehoopt maar ik ben er zo blij mee, had denk ik zo veel meer zorgen gehad bij een meid en nu is er toch een hele last van mn schouders hoor.. de kids vinden het heel leuk alleen de dochter van mn vriend vind het niet leuk want nu is ze het enigste meisje tussen 4 jongens strakkies.. mn vader is super blij en mijn jongens ook.. vandaag controle bij vk weer net als jij MicroRna ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan vandaag???

Ik heb het weekend een heeeeele grote doos met kleertjes gehad haha, hoef in principe de eerste maanden niks meer aan te schaffen, maar ja vind het hartstikke lief wil alleen natuurlijk zelf gaan shoppen na de 20wk echo ;)

Morgen gezellig met mn jongens pakjesavond vieren en ja ik moet er toch aan geloven, overmorgen word ik 39 joh! En over 5,5 maand opnieuw mama van een geweldige zoon..

Bijgevoegde bestanden:

Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  3. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Dames!

Sorry @Libra89 dat ik niet meer had gereageerd, het was zo hectisch en ik was echt gesloopt :eek: Daarna ook nog eens een druk weekend met sinterklaas en 4 hyperkids van mn schoonzus en zwager :roflmao::roflmao: Maar we zijn goed verwend! Heb een leuk T-shirt gekregen met "Mama Est. 2018" erop, echt kei leuk :D:D
    Ik ben zo BLIJ voor jullie dat de nipt goed was! Ik ga vandaag bloed laten prikken en ik ben redelijk zenuwachtig.

Ook zijn we nog naar Ikea geweest, hebben 2 lampjes gekocht voor in de kinderkamer. Het was ZO SCHATTIG dat ik ze niet kon laten liggen :oops:
    Om 14.20 mag ik naar de vk en dan voor het eerst een hartje horen!! :D:D:D
    Spannend! Hoe laat mag jij @Samen2005 ?

Wat een heftige week heb je gehad! Wat zielig dat de kat is overleden uiteindelijk, erg verdrietig voor je oom :( Hopelijk knapt je schoonmoeder ook snel wat op :(:(

Ennn.... EEN JONGEN! YAAAAY!! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Kei leuk meid! Van harte!

Libra89 vindt dit leuk.
  4. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Helemaal vergeten te reageren! Wat leuk een jongen @Samen2005!!! Ik reageer later even verder. Fijne dag dames!

MicroRNA vindt dit leuk.
  5. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Bij mij heeft het reageren ook even geduurd!
    Ik merk dat de vermoeidheid wat af begint te nemen en dat ik het in de avond wat langer vol kan houden :roflmao: tot 22.00/22.30 hahaha en bij jullie?
    Wel heb ik ineens last van maagpijn maar dan alleen midden in de nacht...

@Samen2005 hoe was het bij de verloskundige? Bij mij alles prima, heb eindelijk het hartje gehoord en ben gelijk maar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken, O.a. Voor de nipt, deze wordt naar Maastricht gestuurd en binnen nu 9 werkdagen heb ik de uitslag! Het is echt spannend! :eek:

Libra89 vindt dit leuk.
  6. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Pfff ik wil de uitslag van de nipt en het gaat nog zo lang duren :(:(:(

7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    @Samen2005 nog gefeliciteerd met je verjaardag wat een mooie leeftijd en wat bijzonder dat je nog een kleine jongen erbij krijgt! Begrijpelijk dat het voor het meisje wat minder is in zo'n jongens huishouden maar gelukkig heeft ze jou nog ;). Vervelend joh van je schoonmoeder kan er niks anders over zeggen behalve dat ik het heel sneu vind voor jullie :( hopelijk knapt ze op en kan ze straks ook haar kleinkind zien. En zielig van de kat :cry: heb er zelf ook eentje moet er niet aan denken!
    Wat leuk dat je al een hele grote doos kleertjes hebt gekregen! Van familie? :) snap ik wel hoor dat je zelf ook nog lekker wil gaan shoppen! Heb je de babykamer eigenlijk al ingericht in jullie nieuwe huisje?

@MicroRNA begrijpelijk dat je de uitslag wil ik vond het wachten ook zenuwslopend! Heb na 8 dagen zelf gebeld en toen hadden ze de uitslag al dus als je het te lang vind duren gewoon bellen ;). Hoe vond je het om het hartje te horen? Ik mag gelukkig maandag weer op controle ben afgelopen week flink ziek geweest :(. Hopelijk is alles goed met de baby! Heb nog steeds amper een buik :eek: waar blijft die toch!? Super leuk dat je al spulletjes hebt gekregen en gekocht. Ik heb mijn eerste gratis cadeaupakket opgehaald :D zo schattig allemaal! Heb nog drie bonnen dus die ga ik komende week denk ik ophalen. :)

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

MicroRNA vindt dit leuk.
  8. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 Nog van harte proficiat met je verjaardag meid! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad! Hoe is het met je schoonmoeder? Hopelijk is er al wat meer bekend..

@Libra89 Succes vandaag met de controle! Ben je nu wel weer wat opgeknapt? Een griepje etc kan geen kwaad hoor voor het kleintje, het wordt pas een ander verhaal wanneer je koorts gaat krijgen. Hoe laat mag je vandaag? :D:D Hou ons op de hoogte hoor!

Mijn weekend was wel goed, vrijdag een personeelsuitje gehad we zijn eerst in een escape room geweest en daarna lekker uiteten. Super restaurant want die had een kaart speciaal voor zwangere vrouwen :D en zaterdag ben ik weer uiteten geweest maar dan met m'n schoonmoeder. Mijn vriend was met z'n oom, vader en wat vrienden naar de kickboxwedstrijd in Rotterdam, dus wij lekker uiteten haha :roflmao::roflmao:
    Gisteren ben ik helemaal LOS gegaan met kerst.. Iets met hormonen en kerst dit jaar.. Ik heb al 2 weken Skyradio opstaan, en nu is dus alles in kerstsferen bij ons thuis.
    Vanavond gaan alle kerstkaarten op de bus en dus dan weet ook iedereen van onze zwangerschap, we moeten er wat haast achter zetten want helaas weet iemand het nu die het wat mij betreft helemaal niet hoeft te weten :mad::mad:

Libra89 vindt dit leuk.
  9. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi!

Haha MicroRna beginnen de feestdagen hormonen op te spelen??! Ik heb de kerstboom wel staan en wat versiersels maar geen kerstkaarten dit jaar zo geen zin in... je hebt een heel leuk weekend gehad zo te horen lekker hoor ff uit eten en lekker kletsen met de dames over alles terwijl je ff de mannen kwijt bent ;) hoe gaat het verder met de zwangerschap?? Al meer energie??

Dankjullie wel voor de felicitaties! Ik heb een rotverjaardag gehad en de afgelopen week was een rotweek, afgelopen vrijdag flinke ruzie met manlief gehad en zit echt niet lekker in me vel pff..

Schoonmoeder gaat weer de goede kant op en ze is thuis sinds zaterdag, wel met infuus en thuiszorg maar gelukkig weer positief en zonder koorts!

Libra89 veel succes met de controle vandaag!! Met jouw ook alles goed?

Over een uurtje moet ik me melden ik het radboud bij mn oncoloog, ze maken zich toch druk om de mat in mn buik pff ook nog.. 5 jaar geleden tijdens de zwangerschap van mn jongste is er een desmoid tumor in mn buikspier ontstaan, na de bevalling is deze tezamen met mn buikspier verwijderd en is er een behoorlijk mat geplaatst op die plek, nu mn buik behoorlijk flink al is willen ze toch kijken of het kwaad kan en die mat kan scheuren en de controles voor die tumor worden weer opgestart om te kijken of die weer terug komt tijdens de zwangerschap..

Ik zit echt in een flinke dip op het moment!

10. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

Bedankt voor het succes wensen, alles was goed gelukkig!

@MicroRNA moet echt lachen om je bericht! Wie weet het dan wie het niet hoeft te weten? Mooi snel de kerstkaarten de deur uitsturen dan! Ben benieuwd naar de reacties zo'n origineel en leuk idee! Dat klinkt goed een kaart voor zwangere vrouwen :thumup: top dat ze er rekening mee houden. Had je lekker gegeten? Zo te horen wel een lekker weekendje gehad! Ooh ben wel benieuwd hoor nu naar je kersthuis! Past goed bij het weer nu lekker sneeuw en thuis met lampjes is het beste met deze dagen :roflmao:.

@Samen2005 wat naar dat je je zo voelt en dat je geen leuke verjaardag hebt gehad :(. Is het wel weer uitgepraat met je man? Ook minder dat ze bezorgd zijn vanwege de mat maar gelukkig krijg je extra onderzoeken en houden ze je goed in de gaten! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Hoop dat je snel weer uit de dip bent want is ook niet fijn voor jou zo!

Nog 3 nachtjes slapen en dan kunnen we als het goed is weten of we een jongen of meisje krijgen :D. Wil zo graag de kleine weer zien!!! Vandaag geen echo gehad alleen even naar het heerlijke geluid van het hartje mogen luisteren ❤️! Voel me gelukkig wel weer wat beter en heb nu vooral de hele dag honger! Herkennen jullie dit?

Je hebt me wel op een idee gebracht @MicroRNA ga denk ik ook maar eens op zoek naar decoratie om deze winterse dagen wat op te fleuren :).

MicroRNA vindt dit leuk.
  11. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedeavond dames,

Morgen is het zo ver! Weer een echo yay! Ben zooooooooo benieuwd wat het gaat worden! Heb geen voorgevoel meer het kan echt twee kanten in. Spannend!

Ben al helemaal met namen bedenken bezig zowel voor jongens als meisjes, als we weten wat het gaat worden kunnen we het er serieus gaan bespreken. Hebben jullie al namen bedacht? :D

MicroRNA vindt dit leuk.
  12. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Libra89 HET IS ZO SPANNEND! Voor alsnog ga ik voor een jongen bij jou! (Heb toch 50% kans :p)

Om even terug te komen op je eerste bericht.. Waarom ik ineens zo'n haast heb..
    Er is zo'n meisje.. en die is echt verliefd op mijn vriend, al een aantal jaar. Ik zie dat, mensen om mij heen zien dat, de enige die het niet ziet, natuurlijk, is mijn vriend zelf. Nou ja, kan gebeuren, gevoelens kun je niet altijd iets aan doen. Maar ik ben een keer zo boos op haar geweest op de manier hoe ze soms tegen hem sprak en ik voelde me er echt niet fijn bij. Dus mijn vriend heeft haar gewoon helemaal aan de kant gegooid, best lullig maar nodig. En toen... Kwam hij haar van de week tegen, en zij stelde de vraag "wanneer wordt je papa?" waarop vriendlief een grijns van oor tot oor kreeg en zij dus genoeg wist. Vervolgens kreeg ik een appje van haar met "Gefeliciteerd!! X" (toen ik mijn personeelsuitje had) en ik ben 'm geflipt :eek::eek: Iedereen mocht het weten, maar zij gewoon absoluut niet. Ik was zo over de zeik dat zij het eerder weet dan onze eigen families. Nu neem ik het mijn vriend niet allemaal kwalijk, zijn reactie was nou eenmaal zo en ik weet niet of ik had kunnen liegen maar mijn god, kon 'm wel wat aan doen (iets met hormonen denk ik :D:D)

Is jouw huis al in kerstsferen? :roflmao::roflmao: Wij hebben een hond en kat rondlopen die het, gelukkig, allemaal met rust laten *even afkloppen*.

Wij hebben al namen! Voor zowel een jongen als een meisje. Dat honger had ik in het begin heel erg, zodra mijn maag een beetje leeg was moest ik eten. Nu is het weer stabiel hahaha.
    De vermoeidheid is ook aan het afnemen (gelukkig, zo met de kerstdagen)

@Samen2005 Ik wil je even een dikke digitale knuffel geven! Ruzie is nooit leuk :( hopelijk is het allemaal weer goed en voel je je al wat beter

Libra89 vindt dit leuk.
  13. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Waaaaaa wij krijgen een meisje! Ik ben inmiddels bijgekomen van de verandering en denk nu in het roze. Haha :D

14. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Whooooooooooooooooooo!!! Gefeliciteerd!!!!! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Wat een verassing!! Dikke knuffel

Libra89 vindt dit leuk.
  15. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik had ook iets.... Gisteren had ik een gemiste oproep van anoniempje, en ik was bang dat ik een oproep had gemist van de vk met de testuitslagen. Dus ik gebeld en de assistente gaf aan dat de uitslagen wel binnen waren maar dat de verloskundigen deze eerst op moeten halen uit het systeem en dat hun mij dan bellen.
    GRRRR dus ze zijn binnen en ik weet het niet :(

Maar nu kreeg ik net telefoon met de beste uitslag ever; Alles is goed! Dus ja, ik weer huilen he.. Die arme baas van mij weet soms echt niet wat ie met me aan moet :p

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Had vandeweek even snel gereageerd. Drukke week gehad. Om even terug te komen op jouw berichtje, begrijp helemaal dat je niet wilde dat zij heet weet! Al snap ik ook dat je vriend er niet veel aan kan doen dat hij begint te stralen (dat is dan wel weer heel leuk). Dat jij geflipt bent dat zou ik zelf denk ik ook hebben!

Heb zelf geen kerstboom gezet dit jaar, alleen een paar lampjes en kaarsjes. Ga werken met kerst dus wij vieren het ook niet heel erg dit jaar. Fijn dat de huisdieren er vanaf blijven!

Wat heerlijk dat de vermoeidheid weer afneemt en de honger stabiel is. Goed zeg nu al namen! Ben ook heel benieuwd wat jij gaat krijgen! Wanneer hebben jullie de pretecho (sorry als je het al gezegd hebt mijn geheugen is een zeef)?

@Samen2005 voel je je weer wat beter? Weet je al meer over de onderzoeken?

MicroRNA vindt dit leuk.
  17. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Aanstaande vrijdag weten we het!! SPANNEND! Hebben jullie al namen bedacht?
    Mijn geheugen is ook echt vreselijk hahaha ik vergeet echt alles :eek::eek:
    Hoe is het met je buik? Begint ie inmiddels al te groeien?
    Bij mij ga je het nu echt al heel goed zien :D En soms heb ik het idee dat ik het kleintje voel, meestal heel vroeg in de ochtend als ik net wakker ben.. :eek::eek::eek:

Mijn familie weet het nu dus en het vlammetje gaat steeds verder.. :roflmao:
    Hoe gaat het met jullie, dames?
    Liefs X

Libra89 vindt dit leuk.
  18. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Super super spannend!!! Denk je nog steeds een meisje?
    Wij hebben nog geen namen bedacht, heb wel voor mezelf als een lijstje favoriete maar nog niet besproken :p vind dat toch ook wel een heel leuk deel ervan namen bedenken dus vollop genieten.

Mijn broek gaat inmiddels niet meer dicht dus babybuikje begint te komen :oops: ga me maar eens oriënteren voor positiebroeken.
    Verder gaat het wel goed hier alleen we overwegen nu om te gaan verhuizen :eek:! Zou het de nesteldrang zijn? Geen idee maar wie weet! Wat een veranderingen opeens allemaal (spannend).

Leuk dat de familie het inmiddels allemaal een beetje weet :D. Bij ons nu ook wel bijna iedereen.

Hoe gaat het verder met jullie?

MicroRNA vindt dit leuk.
  19. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Nee! Inmiddels ben ik al weer een tijdje voor team jongen! En met mij heel veel mensen hahaha :p Ik heb een lijst bijgehouden wie wat denkt.. Dat vond ik wel grappig :D

Verder gaat ie prima! Hebben al een babykamer, vriendlief heeft nesteldrang en is ineens van alles van plan te verbouwen (verhuizen is ook een optie :p:p)
    Al lijkt me een verhuizing tijdens een zwangerschap best heftig ;);)

Libra89 vindt dit leuk.
  20. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    MicroRNA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina