Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Nou dames, het is een meisje :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Zo ongelooflijk leuk! Volgens de echo mevrouw is het een energiek kindje (ze bewoog ook echt gigantisch veel :eek:) en omdat het bijna kerst is hebben we gelijk wat 3D foto’s erbij gekregen! De echo duurde 45 minuten en heb echt elk aspect gezien, d’r handjes, voetjes, beentjes en hoe ze lag te duimen. Ben in de wolken!

Hoe gaat het met jullie? :D

Libra89 vindt dit leuk.
  2. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Yay een meisje! Gefeliciteerd :D:D:D!

Wat fijn zeg dat je ook 3D foto's hebt gekregen! Hoe was dat? Is het de moeite waard om een keer een pretecho te plannen voor 3D denk je?

Super dat je zo uitgebreid hebt kunnen kijken en wat schattig dat ze al lag te duimen!!! Snap dat je in de wolken bent! Geniet van dit geweldige in de wolken gevoel.

Wij zijn bij een huis wezen kijken vandaag, het huis was helemaal geweldig alleen de afstand is een beetje ver van onze familie en werk wat veel twijfel brengt. Ik heb echt nesteldrang dus word er een beetje gek van dat we nog niet weten waar we willen wonen :roflmao:.

Soms ook nog wel wat onzeker of alles goed is met onze kleine meid. Maar ik houd me vast aan de goede echo's en kijk alweer uit naar de volgende! Hebben jullie de baby al gevoeld? Ik kijk er echt naar uit om haar te gaan voelen in mijn buik! Heb wel voor het eerst wat voor de baby durven te bestellen :D een hele schattige eerste outfit krijg het morgen binnen als het goed is :D

MicroRNA vindt dit leuk.
  3. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Heee! Hoe was jullie kerst? :D Ik heb geen tijd om bij te komen, want ik moest vandaag helaas een dagje werken (daarna ben ik weer vrij hoor tot 2 januari).

De 3D foto's en filmpje was echt even raar om te zien, dit omdat ze helemaal niet in proportie is. Maar wel heel apart dat ze dit tegenwoordig allemaal kunnen! Op mijn verjaardag 17 maart ben ik 27 weken zwanger, dan zijn ze al wat voller, dan krijgen we een nieuwe 3D echo.

Hebben jullie al een beslissing gemaakt over het huis @Libra89?
    Nou hier is de nesteldrang ook al begonnen :p en dan met name bij vriendlief.. We krijgen boven nu alles dubbelglas en nieuwe kozijnen, vervolgens gaat we de zolder isoleren en er komt ook gelijk een nieuwe vloer in. Op kerstavond hebben we online een nieuwe tafel met 6 stoelen en een nieuwe kast gekocht voor beneden.. En alles moet dan voor 1 januari klaar zijn :p:p Ik laat 'm maar lekker doen haha. Dus morgen komen de nieuwe meubels al.

Ik voel m'n klein meisje heel soms al, vroeg in de ochtend, aan de rechterkant. Wat kan kloppen, mijn placenta ligt ook voor, dus zou haar in het midden van mijn buik naar de rechterkant kunnen voelen :o: Heel gek, een soort bubbeltjes en getik-achtig gevoel. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven.

Nog plannen met oud&nieuw? :roflmao:
    X

Libra89 vindt dit leuk.
  4. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi Libra89 en MicroRna,

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier was, allereerst hoop ik dat alles goed met jullie gaat en wens ik jullie een geweldig mooi en een gezond 2018..

Hebben jullie de feestdagen goed doorstaan? Hoe gaat het verder met jullie? Voor jullie komt de 20 wk echo er ook aan volgens mij en ik zal zeker duimen voor jullie dat het een mooie en goede echo zal zijn!!

Ik heb afgelopen vrijdag de 20wk echo gehad en alles ging goed tot de laatste 5min... alles ziet er goed uit, groei is goed, maar toch is er een cyste in de hersen ontdekt wat geen kwaad kan en echodense darmen (lichte darmen) meestal is het niks maar het zou op drie dingen kunnen wijzen, down syndroom, taaislijmziekte of een infectie van mij die doorgegeven is, ik dacht dat ik door grond zakte en kon alleen maar huilen, niet weer!!! Gelijk is de genetisch arts erbij gehaald met uitleg over wat het zou kunnen zijn, maar met de mededeling dat de kans zeer klein was en een gezonde baby de grootste kans nog steeds is, maar ja die heb ik al vaker gehoord dus dat vertrouwen heb ik zeer zeker niet. Direct daarna een vruchtwaterpunctie gedaan en ik en mn vriend bloed laten prikken, bijna 4 uur in het ziekenhuis gezeten... pff wat een achtbaan weer zeg!

De uitslag voor down heb ik al binnen en die was goed, nu de andere nog hopelijk deze week nog en anders volgende week, zo zenuwslopend allemaal weer. Morgen zou die aannemer komen voor de extra kamer op zolder te maken maar ik wacht de uitslagen eerst af. Mocht het taaislijmziekte zijn dan breken we de zwangerschap waarschijnlijk af omdat er niet zon lange levensverwachting is en de kleine heel erg ziek zou zijn al die jaren en meer aftakeld en dat wil ik niet voor die kleine.. nu is het dus wachten op het regelen van een kamer voor mn kleine man of het regelen van een crematie voor mn kleine man..

Hoeveel kan een mens meemaken en hoeveel ellende, verdriet en pijn kan iemand doorstaan?? Ook nog eens de hele week al ziek als een hond, slaap heel slecht en beide oren ontstoken en zitten potdicht, ogen ontstoken en ik mag er niks voor hebben behalve zoutoplossing wat niet helpt.. ik kan alleen nog maar een klein beetje hoop houden dat ik over 18 weken mn mannetje op de wereld mag zetten gezond en wel...

5. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedenavond meiden,

@MicroRNA sorry ik zie nu pas dat ik helemaal niet heb gereageerd op jouw bericht. Onze beslissing is nog niet gemaakt qua verhuizen of blijven dat geeft mij best veel onrust. Wat fijn dat de nesteldrang ook bij je vriend is begonnen. Is het allemaal gelukt voor 1 januari?

@Samen2005 ik ben er een beetje stil van, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat heb jij al veel meegemaakt de laatste tijd en nu ook dit nog! Afschuwelijk lijkt me dat die onzekerheid waar je nu doorheen gaat. Hoe ik je verhaal lees komt het wel over dat de artsen wel vertrouwen hebben dat alles goed kan zijn. Ik hoop zo erg dat dat het geval is en dat je over 18 weken een gezond mannetje in je handen mag houden. Wat vreselijk dat je je zo voelt en dan ook nog zo ziek bent. Wederom heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke en onzekere tijd. Wanneer hoor/weet je meer?

Vandaag hebben wij ook de 20weken echo gehad, gelukkig zag alles er tot nu toe goed uit.

MicroRNA vindt dit leuk.
  6. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen!

Het is vroeg om te reageren maar ik ben de laatste tijd al voor zessen wakker elke dag... wat fijn dat jullie 20wk echo helemaal goed was Libra89, de helft zit er al op en nu genieten van de laatste 19 weken en dan begint het leven jullie meisje..

Ik ben nog steeds ziek pff eerst 1 oor en sinds 3 dagen het andere oor potdicht en sinds gister keelpijn, ik ben bang dat de griep langzaam binnendringt en het ergste nog moet komen.. zo irritant dat gesuis in je oren en het verdraaide geluid dat je hoort van alles.. maar ja het zal wel weer over gaan..

En dan nu het beste nieuws dat ik ooit gehad heb!! Donderdagmiddag belde de gynaecoloog dat ook de test van de virus infectie negatief was, navraag gedaan over de uitslag van de taaislijmziekte maar daar moest ik echt nog ruim een week op wachten, jeetje wat een zenuwslopend iets zeg, toch belde de klinisch genetisch arts afgelopen vrijdag met het verlossende bericht, er was vaart achter gezet omdat ze wisten dat ik helemaal in de rats zat hiervan en ook die test was negatief dus mijn jongen is gezond :) alle testen waren negatief en het had waarschijnlijk toch te maken met het nieuwe echo apparaat en mijn (ahum) slankheid haha.. wat een opluchting zeg, heb een uur zitten janken van geluk!

Nu op naar de volgende echo over 2 weken en beginnen met aftellen ga nu de 22 week in en nog 18 weken te gaan als het goed is ;)

Hoe gaat het met jullie Libra89 en MicroRna??

MicroRNA vindt dit leuk.
  7. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Woooooow @Samen2005 wat een rollercoaster :eek::eek::eek::eek::eek: en wat fijn dat alles goed is!!! Pfffff heb met tranen in mn ogen je eerste bericht gelezen maar gelukkig komt alles goed en kunnen jullie snel jullie mannetje in de armen sluiten ❤️

@Libra89 Fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan!! Volgens mij een heerlijk gevoel :roflmao: ik mag volgende week donderdag.. ik leef er echt naar toe!

Ik zit momenteel ziek thuis, iets met bekken instabiliteit.. ik heb nog nooit rug- of bekkenklachten gehad, en wist niet dat dit zo pijnlijk kon zijn. Helaas zit het zowel rechts als links en straalt het ook uit naar mijn benen en moet het rustig aan doen. Mag wel wandelen en liggen, maar lang zitten is killing dus werken zit er voorlopig niet in.

Hoe vorderen de kinderkamers bij jullie? De kozijnen worden over 2 weken gezet en dan kunnen we beginnen met verven, althans vriendlief kan beginnen hahaha terwijl ik het waarschijnlijk ga managen vanaf een stoel :p
    Alle grote dingen hebben we nu aangeschaft; commode, bedje met matras, kinderwagen en autostoel en zijn we weer een aantal ribben armer :p

Libra89 vindt dit leuk.
  8. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Haha MicroRna ik wou dat ik kon zeggen dat er geschilderd kon worden!! Hier moet een kamer gebouwd worden nog en dat is waarschijnlijk pas ergens in maart klaar dus voorlopig nog geen kamer uitzoeken enz.. baal er enorm van hoor want ik wil nu ook weleens actie ondernemen pff.. heb wel na de goede uitslag van mn moeder het eerste kleding setje gekregen maar ze moet er weer ff inkomen denk ik want het is maatje 50 haha... wel heel lief, vandaag kwam ze met slabbetjes van Nijntje hihi.. ik heb zelf nog helemaal niks gekocht, wel een lijst gemaakt want echt alles moet ik weer aanschaffen, volgende week ga ik met mn moeder naar babypark in Kesteren en we gaan samen naar de 9 maanden beurs haha nog nooit geweest dus ben benieuwd..

Vervelend dat je zon last hebt van je bekken, dat is idd rustig aan doen hee.. hopelijk gaat het nog weg de aankomende weken.. het is misschien ook wel even fijn om wat rustiger aan te doen en je te concentreren op de kleine meid!

Volgende week dus een spannende dag, ik ben zo vreselijk opgelucht dat alle testen negatief waren, heb echt een uur op de bank zitten janken toen de laatste uitslag binnen kwam, nu zoveel meer rust en vertrouwen in een goede afloop, ga lekker al aftellen haha... die laatste paar maanden gaat zo snel ineens, dit is echt de laatste keer en ik heb de eerste 21 weken zo in de stress gezeten, kon niet genieten en daar heb ik nu nog 18 weken wel de tijd voor en ga dat ook zeker doen :)

Ik heb alleen van de verloskundige een beetje advies gekregen om meer te eten, ben in al die weken net 2,5 kilo aangekomen, heb wel een mooie buik maar er moest toch echt wel wat bij nog, pff heb gewoon nog steeds geen trek, eet mn brood en mn avondeten, de avond nog een fruitje maar meer hoef ik echt niet.. hoe is dat bij jullie eigenlijk dan??

Ik voel ondanks ik de placenta op de voorkant heb liggen wel de kleine de hele dag door en vd week konden mijn jongens het voor eerst voelen, haha ze vonden het een beetje gek maar super leuk, dus nu word er elke dag even gevoeld.. ze mogen eerdaags mee naar de pretecho dat vinden ook al zo spannend..

Toch is het wel een beetje gek, word toch een soort van alleenstaande mama van drie straks, mn vriend is van maandag tot vrijdagochtend niet thuis en dan sta ik er toch merendeel alleen voor, zijn kids zijn er maar 4 dagen in de maand, merk toch wel dat ik dat allemaal lastig vind, uitkijk naar de tijd die ik met alle drie mn jongens mag doorbrengen, maar ook ineens met 7 personen om het weekend 2 dagen die eigenlijk bijna niet betrokken zijn bij het opgroeien en de opvoeding, mn vriend wilde graag een andere baan, maar dat is helaas niet zo makkelijk, hij verdient nu hartstikke goed en moet teveel inleveren daarvoor dus ja.. hele lastige situatie dus..

Ook besloten dat hij zijn kids met zijn achternaam heeft, mn ex mijn jongens met zijn achternaam heeft en deze kleine man krijgt mooi zn mama’s achternaam, vind ik tegenover alle kids wel zo eerlijk, kan daar nooit onenigheid over komen..

Ik had niet verwacht dat alles eromheen zo pittig zou zijn, maar ik ben gewoon zo super blij dat mn kleine man het goed doet, trots op zn grote broers dat ze zo begaan al zijn en zo uitkijken naar het helpen verzorgen, spelen en knuffelen.. voor mij word nu ook goed gezorgd haha, de oudste maakt vaak een kop thee voor me, helpt met boodschappen dragen en de jongste komt vaak een knuffel en een kus geven omdat ik zo lief ben haha zo lief..
    volgende week woensdag word mn jongste alweer 6 jaar en 2 maanden later zn grote broer alweer 9 pff wat gaat dat hard zeg, nu nog zon lief knulletje erbij wat voel ik me een gezegend mens met zulke kids om me heen...

Libra89 vindt dit leuk.
  9. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wauw wat een verhalen! Ik reageer later even ben nu aan het werk :p

10. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo meiden daar ben ik weer!

@Samen2005 wat een geweldig nieuws en inderdaad wat een rollercoaster moet dat geweest zijn voor jou! Gelukkig is jullie mannetje gezond en kun je nu eindelijk gaan genieten.
    Super lief van je moeder dat ze al wat voor je gekocht heeft en dat ze je meeneemt om te shoppen. Toevallig ga ik ook met mijn moeder naar de 9 maandenbeurs ben wel benieuwd!
    Wel vervelend dat je niet goed kan eten. Bij mij is mijn eetlust weer helemaal terug (lees verdubbeld) ik heb de hele dag honger :p.
    Wat leuk dat je de kleine al zo goed kunt voelen en dat je kinderen het ook kunnen voelen :D ik voelde de kleine denk ik twee dagen geleden voor het eerst, nu voel ik het vaker maar weet niet zeker of dit het is omdat het mijn eerste kindje is twijfel ik nog. Van de buitenkant voel ik het nog niet, nu lijkt het me leuk dat mijn vriend het ook kan gaan voelen :).
    Fijn dat je andere kids zo lief voor je zijn en begaan zijn met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van nu hoor!

@MicroRNA snap ik dat je naar de 20 weken echo toeleeft, nog een paar dagen en dan weet je meer! Het is inderdaad een heerlijk gevoel als je kleintje helemaal is goedgekeurd in de medische screening, een hele opluchting voor zo'n stresskip als mij :o:. De vrouw die de echo deed was alleen totaal niet empatisch, ze stelde me echt helemaal niet op mijn gemak (ik was super nerveus en een beetje grieperig). Het was voor haar meer een routineklusje zo kwam het over. Ook merkte ik een groot verschil tussen de echofoto's van mijn andere vk, dit zijn meer gewoon van oke alles zit op de juiste plek foto's dan dat er moeite is gedaan voor een mooie echofoto :p. Anyways, ik ben allang blij dat alles goed is tot zover met onze kleine meid. Zo verliefd nu al!
    Bekkeninstabiliteit heb ik (nog) geen ervaring mee, ik voel me momenteel superfit en ben zelfs aan het klussen in huis. Vervelend wel zeg dat je daar zoveel last van hebt, kun je er iets tegen doen?

Wij zijn nog niet aan de kinderkamer begonnen maar dat zit wel in het vooruitzicht. We zijn nu de woonkamer aan het herinrichten en daarna komt de babykamer aan de beurt :D (ik kan niet wachten!). Verhuizen is nog niet helemaal van tafel maar voor nu ziet het er uit dat we toch nog wel even blijven zitten.
    Super leuk dat jullie al zo ver zijn! Welke kleuren ga je verven weet je dat al?

11. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hahahahaha nou ik ga dus ook met m’n moeder naar de 9 maandenbeurs :roflmao: dus moet nog wat te shoppen over hebben natuurlijk voor daar :p

@Samen2005 Wat naar dat het eten nog niet super gaat, bij mij is het heel erg wisselend, ben echt wel meer gaan eten maar t is niet zo dat ik heel de dag honger heb.. (soms wel :p) Wel ontzettend fijn dat je je kleintje al zo goed kan voelen!

@Libra89 Wat een stom mens zeg, als je dit werk doet moet je toch wel een beetje empathisch zijn aangelegd vind ik. Gelukkig was alles goed zeg :eek:
    Maar kei fijn dat je je zo fit voelt! Lekker nog even van genieten hoor! Straks gaat je buik allemaal in de weg zitten enzo :D

Ik heb een week plat moeten liggen, mocht alleen liggen en wandelen. Helaas is het nog niet verbeterd en als extra kers op de taart heb ik ook nog een fikse griep te pakken :(
    Onze kinderkamer wordt ongeveer zo; muren heel licht grijs, de meubels zijn van hout en dan mintgroen en oudroze accessoires maar we moeten nog wachten op de kozijnen, die worden over 2 weken geplaatst yaaaay!

Libra89 vindt dit leuk.
  12. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoe was je 20 weken echo gegaan??? @MicroRNA

Haha toevallig dat we allemaal met onze moeders naar de 9 maandenbeurs gaan!
    Het lijkt me ook meer leuk voor vrouwen, mijn liefde had zoiets van ik hoef toch niet mee he? Haha dus dat laat ik hem maar bespaard.

Balen dat je plat hebt gelegen, ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt?

Klinkt heel mooi je plannen voor de babykamer, nog even wachten op de kozijnen dus, misschien kun je de assesoires alvast verzamelen? :D

Hoe is het met jou @Samen2005?

MicroRNA vindt dit leuk.
  13. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi dames!

Hier gaat alles redelijk hoor.. stiekem al aan het aftellen haha, week 24 gaat deze week in en ik moet zeggen dat sinds vandaag mn buik echt in de weg begint te zitten, zelfs gewoon zitten gaat al met draaien en hangen.. ben vanochtend bij de vk geweest voor controle en alles was goed, bloeddruk beetje aan de lage kant en tot nu toe maar 4,5 kilo aangekomen, maar wel al die kilo’s op mn buik pff..

Die kleine man is ook constant in beweging vooral als ik moe ben en wil slapen haha, de energie is helaas nog niet zoals ik het gehoopt had, moet alles goed verdelen in de week en vaak ook even op de bank een dutje doen... week 28, 32 en 36 krijg ik nog een echo in het ziekenhuis voor mn gemoedsrust want zelfs na alle goede berichten kan ik nog steeds niet optimaal genieten..

Komt denk ik ook omdat er nog steeds geen kamer is en je geen leuke spulletjes erin kan zetten zodat het wat echter word, baal er stevig van want er word niet echt vaard achter gezet en vier maanden zo om zijn.. de paar kleertjes die ik heb zit in bewaardozen en grote dingen heeft nog geen zin als alles maar opgeslagen moet worden.. vind het echt jammer vooral omdat dit echt de laatste keer is en nu alles er een keer goed uit ziet en mn kleine man gezond is kan ik niet mn gang gaan, spulletjes neerzetten en dan lekker op zn kamertje zitten en vast genieten van zn bedje die straks gevuld is enz enz...

Maar ja ik ben al heel dankbaar dat alles goed is en ga zeker met mn moeder een leuke dag tegemoet op de beurs haha.. heb er wel zin in al!

Hoe is je 20 weken echo gegaan MicroRna?? Ben heel benieuwd...

Hoe gaat het met jou Libra89?? Je buik nu al aardig zichtbaar toch? Heb je al wat spulletjes aangeschaft voor de kleine meid??

Ben wel druk met namen zoeken, hij krijgt mijn achternaam waar ik supertrots op ben alleen de voornaam kom ik nog niet zo uit.. geboortekaartjes ook zon drama haha heel veel leuke maar niet nog het wauw effect tegengekomen.. hoe gaat dat bij jullie??

Gaat jullie zwangerschap verder goed, qua eten en je goed voelen??

MicroRNA vindt dit leuk.
  14. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ha meiden!

De 20 weken echo was dik in orde! Had een leuke echoscopiste die de tijd nam en fijn alles uitlegde. Ze heeft nog een x extra bevestigd dat het een meisje wordt. Ik had gedroomd dat we alles hadden aangeschaft en dat later, op de 20 weken echo, het een jongen bleek te zijn :roflmao::roflmao:

Weten jullie al wel hoe je de kinderkamer wilt gaan inrichten? Kleuren enzo? Ik heb echt een plaatje in m’n hoofd haha :roflmao:
    We hebben al een naam voor onze kleine meid, daar waren we gelukkig heel snel uit en het geboortekaartje ontwerpen we zelf.
    Ik vind het echt jammer voor jou, @Samen2005 dat je nog niet los kan gaan met spulletjes etc. Ik merk dat het voor mij heel wat ontspanning geeft en dat gun ik jou ook zo!
    Hoe gaat de nesteldrang bij jou @Libra89 ? Hier issie vollop aanwezig

Helaas ben ik nog niet opgeknapt. Woensdag moet ik weer terug naar de dokter en zit inmiddels in week 3 van het ziek thuis zijn.
    Oja in week 32 moet ik een extra echo in het ziekenhuis omdat op dit moment mijn placenta voor en laag ligt. Deze moet vanzelf naar boven gaan, maar bij 1% gebeurd dat niet. Verder hebben ze ook mijn cervix opgemeten omdat ik een voorstadium van baarmoederhalskanker heb gehad, dit was, gelukkig, ook allemaal goed :D

Libra89 vindt dit leuk.
  15. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Heb een beetje hetzelfde als jij hoor @Samen2005 ik wil heel graag dat het kamertje klaar is zodat ik dat kan afstrepen en de voorpret ervan kan gaan beleven, we zijn wel plannen aan het maken maar alles moet er nog aan gebeuren!

De nesteldrang is hier ook al flink toegelagen (bij ons beide) alleen ik zie nog niet echt vooruitgang wat voor behoorlijk veel frustratie zorgt af en toe :mad: (+hormonen). We hebben wat financiele tegenslagen gehad met ons bedrijf waardoor ik nu ook niet echt los kan gaan met shoppen helaas want dat zou ik het liefste wel willen doen. Die kleertjes en spulletjes zijn allemaal zoooo leuk! :cry:

Als antwoord op jouw vraag @MicroRNA ik heb het wel al helemaal in mijn hoofd hoe ik het wil, toevallig net als jij ook met mintgroen, wit en roze details :D. Ik wil graag witte meubels maar mijn man wil toch ook graag combi met hout, dus daar moeten we nog even uitkomen samen. Alleen de gordijnen staan al vast verder moeten we nog heel veel verven (muren, kast, verwarming, plinten), nieuwe vloer, nieuwe vensterbank en dan alle meubels en spullen nog... opeens lijkt het of die klok begint te tikken, hoe langzaam de eerste weken gingen zo snel lijkt het nu te gaan, hebben jullie dat ook?

Wat fijn trouwens dat je 20 weken echo goed was en jullie een leuke echoscopiste hadden! Hopelijk groeit de placenta voor de volgende controle wat omhoog :). Wat een droom haha, gelukkig dat je nogmaals de bevestiging hebt gekregen van een meisje dan kun je je inrichting plannen mooi voortzetten :D.

@Samen2005 wij hebben ook nog geen naam hoor, ik heb wel twee voornamen in mijn hoofd maar haar vader twijfelt nog terwijl ik al helemaal verliefd ben geworden op deze namen :p bij ons krijgt ze wel zijn achternaam dus ik heb zoiets van dat is ook al van jou dan wil ik de voornaam wel echt leuk vinden, al houd ik natuurlijk wel rekening met zijn wensen. Ik dacht dat meisjesnamen makkelijker waren maar nee! Vind het echt moeilijk haha :roflmao:. Heb je er wel al over gehad met je vriend @Samen2005 zitten jullie een beetje op 1 lijn qua namen? Fijn dat jullie er al uit zijn @MicroRNA! Wat voor soort naam hebben jullie gekozen? (Als je de naam niet willen vertellen het aantal letters/karakter van de naam misschien) Dan kunnen jullie nu lekker de geboortekaartjes gaan ontwerpen. Ik ga de onze ook zelf ontwerpen want ik heb een achtergrond als ontwerper (doe ik nu niets mee qua werk) dat lijkt me wel heel leuk om zelf te designen :D ben een beetje op pinterest aan het kijken want weet nog niet echt helemaal wat voor illustratie/foto/letters/kleur enzo we gaan doen. Heb jij al ideetjes?

Weten jullie trouwens een goede drukker/dienstverlener voor geboortekaartjes? Ik wil wel een beetje iets exclusiefs maar niet belachelijk duur. Bijvoorbeeld gouden letters zat ik aan te denken :).

Moet zeggen dat ik me over het algemeen harstikke goed voel en behalve mijn buik en vreetbuien weinig verschil merk met normaal door het zwanger zijn. Ben soms wel wat meer vermoeid en begin nu te merken dat ik zwaarder ben geworden. Minder dat jullie beide nog steeds niet helemaal fit zijn :(. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen! Straks als die kleine er is zijn we al die bijkomende ongemakken vast snel weer vergeten! @Samen2005 mijn buikje is inmiddels wel goed zichtbaar gelukkig, vanaf vorige week voel ik haar ook af en toe, vind het helemaal geweldig! Ben nu zo trots op mijn buikje dat ik expres strakke kleding draag :oops:. Het heeft even mogen duren maar het was het wachten waard :D. Wat leuk dat jij je kleine jongen al zo goed kan voelen! Alleen jammer dat je buik nu al in de weg zit. Hoe is het met jouw buikje @MicroRNA?
    Een voordeel is wel dat jullie extra in de gaten worden gehouden en extra controles krijgen, die bevestiging vind ik alleen maar fijn! Bij mij is de volgende echo pas met 35! weken :eek: dat ga ik niet volhouden hoor! Wij willen ook nog een 3D echo tussendoor plannen en daar onze ouders mee naartoe nemen, gaan jullie ook een 3D echo doen?

Heb al wat kleine spulletjes gekocht @Samen2005 zoals kleertjes en wat knuffeltjes gekregen. Maar echt nog geen grote dingen. De zara had sale en het was zo goedkoop dat ik het echt niet meer kon laten :p nu heb ik de smaak wel te pakken moet ik zeggen alleen probeer ik wel te kijken naar wat we echt nodig hebben :o: (ik klink als mijn moeder als ik dat zeg :roflmao: whaha). Ik hoop volgende maand op een financiele meevaller dan gaan we los op de 9 maandenbeurs ;).

Deel Deze Pagina