Hallo dames, wat klote voor je @Samen2005 dat je zo weinig duidelijkheid krijgt over wat er met je lichaam aan de hand is, misschien inderdaad toch eens contact zoeken met je vk. Ik herken het wel hoor ik denk ook de hele tijd van heb hoofdpijn en ben moe dus misschien ben ik weer zwanger... maar het kan natuurlijk ook door een andere oorzaak komen die klachten. Bij alles denk je er aan dat maakt het zo frustrerend. @MicroRNA dat is goed nieuws succes met de ovulatietijden voor jou kan er in ieder geval een nieuwe ronde beginnen.
Normaal als ik ongesteld word dan komt het ook gelijk en na 2 dagen word het al veel minder en met een dag of 5 is het ook echt klaar.. nu al vanaf afgelopen zaterdag maar het is zo weinig, ook alleen maar helder geen stolsels of iets wat ik normaal echt wel heb, het komt en gaat dan is er niks te bekennen en dat komt het weer een beetje.. maar goed kan er toch niks meer aan doen, ik wacht even af tot maandag als het dan nog niet gestopt is dan ga ik de gyn bellen om het na te laten kijken... gelukkig dat het bij jou al zo goed als over is kun je eindelijke weer verder!!
Nog niet denk dat het nog wel een paar weken duurt voor ik meer weer... wat duurt dat wachten toch lang he ;p
Goeiemiddag... Hier is het nog steeds rustig... bloeden gestopt en wat bruinig nu verder nog alle symptomen! Vanochtend (kan het toch niet laten) weer een test gedaan en heeel iets donkerder dan 2 dagen geleden, dus ik wacht het rustig af tot maandag.. alle kids hier dit weekend gelukkig een hoop afleiding En hoe gaat het bij jullie???
Heey! Ik lees jouw bericht nu pas.. Heb denk ik de melding gemist! Hoe is het nu? Nog nieuws? Ik hoop het zo! Hoe gaat het verder met jullie?
Hey @MicroRNA hier is het rustig... heb wel een nieuw topic geplaats omdat ik mezelf af en toe gek maak omdat ik vanalles voel en afvraag of dat allemaal normaal is. Duurt lang voordat ik weer kan testen ben zo ongeduldig ... Hoe gaat het met jou? Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat @Samen2005 fijn weekend gehad met de kinderen?
Wat vervelend dat je je zo voelt Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Wanneer kun je gaan testen? Hier gaat ie prima. Vanaf morgen kan ik beginnen met de ovulatietesten dus dat wordt spannend haha Liefs X
Denk dat ik rond 31 augustus nog een keer ga testen als ik een normale cyclus heb zou ik rond die tijd mijn NOD hebben. Het zijn even spannende tijden nadat het mis is gegaan. Zeker spannend! Hopen dat je snel een positieve test hebt dan kan er voor jou ook weer een nieuwe ronde beginnen...
Goedemiddag microRNA en libra89, Wat duurt dat wachten toch lang hè... als ik het goed begrijp zijn jullie weer aan een nieuwe ronde begonnen?? Ik weet nog steeds niet veel en snap het ook allemaal nog niet .. lekker druk weekend gehad met de vier kids haha en die van mij hebben deze week nog vakantie dus dat is wel genieten nog even,, Ik heb 7 dagen in totaal heel lichte bloeding gehad een week nadat de gyn had gezegd dat er een eisprong aan zat te komen, iets wat niet kan.. toen het bloedde helemaal is gestopt met de ovutesten begonnen (ging er toch wel vanuit dat het een menstruatie was) in mn achterhoofd blijft zitten dat ik zwanger ben maar dan hadden de testen moeten knallen ondertussen, de ovutesten zijn al dagen zo goed als positief en mn temp is 36,8.. de action early testen gedaan die waren wit en nu de gewone action test gedaan die geeft een hele lichte streep net als vorige week, dus ik weet nog steeds niet hoe mn lijf nu werkt na de mk.. zeer frustrerend, nog steeds moe, soms wat misselijk, gevoelige borsten... mn lijf is helemaal van slag volgens mij...
Je lichaam moet altijd herstellen na zoiets, helaas zijn daar geen vaste regels voor hoe dat nou in zijn werk gaat, bij iedereen is het weer anders. Die onzekerheid is zo vervelend. Mijn cyclus was al vrij snel weer hersteld, ik was dan ook nog heel pril in verwachting dus dat had misschien een mindere impact dan bij jullie. Nu heb je natuurlijk helemaal geen inzicht hoe je cyclus verloopt, zeker als je dan ook nog van alles voelt is dat alleen maar verwarrend. Ik ben benieuwd naar de 31e! Ik ga gewoon heel hard duimen dat je dan een positieve test in handen krijgt! Ben gisterenavond op kraamvisite geweest bij collega, en ik wil dat ook zoooo graag! Beetje confronterend wel.
Wat een super lief bericht, thanks! Ik laat het jullie weten wanneer ik meer duidelijkheid heb. Heel begrijpelijk dat het confronterend is ik moet zeggen dat ik nu ook overal om me heen zwangere vrouwen zie alsof het er meer zijn dan eerst. De kans is groot dat je over een jaartje zelf ook zo zit, je weet in ieder geval dat jullie vruchtbaar zijn dat is al heel fijn! Snap wel hoe het voelt hoor heb zelf twee vriendinnen die nu pril zwanger zijn, de eerste twee van mijn vriendinnen. Toevallig hebben zij ook beide eerder dit jaar een mk meegemaakt dus ik zie het eigenlijk wel als iets positiefs en ben ook zeker blij voor ze. Het is mooi om te zien dat het weer overnieuw kan lukken om aan te tellen. Nu lijkt alsof alles zo lang duurt maar ik denk over een aantal jaar als je eenmaal een kleine hebt dat de tijd dan voorbij vliegt en dat ze ook zo snel groot worden . Ik probeer nu van het hele proces te genieten in deze spannende tijden.
Hoe gaat t nu met je? Ik had het gisteren ineens kei druk op mijn werk dus kon niet meer reageren op jouw bericht Ik ben inderdaad aan een nieuwe ronde begonnen en gisteren gestart met ovulatietesten van sensitest (die dipsticks). Hopelijk lopen deze netjes op, heb er nog niet zoveel ervaring mee, of ik vergat het of ik dronk te veel van te voren, etc. Dus nu wil ik me er beter op richten Ik hoop dat ook jij snel vooruit kan gaan kijken, dit is niks met die onzekerheid.. Hou je me een beetje op de hoogte hoe het met je gaat? Geniet van deze week nu je kids nog thuis zijn! Liefs
Hallo meiden, Wil even met jullie delen dat ik eindelijk duidelijkheid heb... zojuist ongi geworden. Eerlijk gezegd heel erg opgelucht en voelde het lichamelijk ook wel aankomen. Natuurlijk wilde ik liever zwanger zijn alleen het voordeel is dat ik nu wel inzicht heb in mijn cyclus... heb zo gestresst de afgelopen weken. Voel me nu weer wat relaxter. Hoe gaat het met jullie?
Hoi Libra89, Aan de ene kant fijn dat je nu niet meer in onzekerheid zit, je verder kan en hopelijk heel gauw toch een mooie zwangerschaptest in handen... begrijp je teleurstelling heel goed hoor, je wil zo graag en voelt zoveel en je kan alleen maar wachten tot er een moment komt dat je zekerheid hebt... Ik zit nog steeds met onzekerheid, heb totaal geen inzicht al 7 weken niet, dacht vorige week een positieve ovulatietest te hebben en nu weer vervelende pijn in me onderbuik, die rare bloeding heb ik maar voor menstruatie aangezien maar kan nog steeds niet met zekerheid zeggen hoe ik ervoor sta.. ik wacht deze week af en ga dan de gynaecoloog bellen want ik begin me al af te vragen of ik niet iets van een vleesboom, cyste of myoom heb.. Hoe gaat het met de rest van de dames???
Ik had het je zo gegund, maar je hebt in elk geval duidelijkheid! Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. Nu krijg je weer wat inzicht in je cyclus en dat zorgt er ook voor dat je de komende tijd wat meer je rust kan vinden, hoop ik Hier gaat ie goed, heb mooie oplopende ovulatietesten met gisteren een flinke knaller, dus we zullen het snel weten of het deze keer raak is Nogmaals; ik ben blij dat je je weer wat relaxter voelt, zo aanklooien is gewoon helemaal niks!!
Jeetje, nog steeds geen duidelijkheid voor jou Heb je tussendoor nog getest? Ik snap wel dat je je zorgen maakt, hopelijk heb je gauw duidelijkheid, deze onzekerheid is onmenselijk gewoon
Goedemorgen allemaal, Ik doe nie anders dan testen haha... de ovu testen blijven allemaal dezelfde streep geven, vorige week een keer twee streepjes waarvan ik dacht die is positief, maar ja als dat zo was kan ik pas volgende week testen, de zwangerschapstest blijft een heel licht streepje geven en heb nu maar de sensitest besteld die komt vandaag binnen...