Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Je kan toch een vroege innesteling hebben?? Zat ik me net te bedenken haha

2. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemiddag!!
    Ja het is zo spannend!!!!!
    Heb nog steeds last van een krampig gevoel in mn liezen en het rommelt allemaal. Het kan ook gewoon psychisch zijn omdat ik zo graag iets wil voelen natuurlijk!

Bij temperaturen zie je volgens mij wel echt een flink verschil op het moment van de eisprong.. maar er zijn zoveel factoren die je temperatuur kunnen beïnvloeden; laat naar bed, stress, alcohol, slecht geslapen. Dus ik vind dat altijd wel lastig. Heb je nog ovulatietesten gedaan?

Ik moet echt een hobby gaan zoeken want dat wachten is zooo vervelend hahaha

3. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Haha laat even weten welke hobby helpt dan ga ik met je meedoen

Ik weet t allemaal ook weer ff niet hoor, heb geen last meer van mn eierstok en de temp is volgens mij te laag voor een eisprong maar de ovulatietest gaf nog maar een licht streepje dus wie weet is die vandaag na het tempen gesprongen haha morgen maar weer tempen...

Ik ben zo benieuwd hoe het voor je gaat aflopen deze ronde hoop het zo voor je!!'

4. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik weet niet of ik het goed heb gedaan met de foto uploaden maar dit zijn mijn ovulatietesten geweest. 1 knaller en daarna liep het gelijk weer af. Kon m goed voelen ook..

Ik zat zelf te denken aan breien ofzo hahahaha ik heb daar echt geen geduld voor :roflmao:

Weet ook niet wanneer ik nu het beste kan gaan testen.. ik denk pas ergens volgende week zaterdag of zondag ofzo.. duuuuurt lang!

Voor jou hoop ik ook op ontzettend goed nieuws! Gewoon omdat je het heel erg heb verdiend!

Bijgevoegde bestanden:

5. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Die van zondag is DE test hoor! Ik had vanochtend net zon test als jij vd maandag dus ik ga er maar wel vanuit dat het pas vanochtend is geweest want de temp moet echt stuk hoger liggen lijkt mij.. ik wacht het rustig (ahum not) af hihi...

Breien tja das ook niet echt mijn ding haha zou niet eens weten hoe het moet.. zag wel vd week diamond painting voorbij komen waar je gekleurde diamant steentjes moet plakken en zo een mooi schilderij krijgt... kan wel honderd andere dingen verzinnen maar echt rust heb je pas na de twintig weken echo haha dus we hebben nog een langer onrustige weg te gaan ben ik bang voor...

Ik hoop het voor jou ook zo heel erg want ook jij heb al veel gehad dus we verdienen het allebei

Ik zou het denk ik niet eens volhouden tot zondag om niet te testen haha maar als je vandaag een innesteling zou hebben dan zou je zondag al wel een heel tuur streepje moeten hebben volgens mij (als je geluk hebt)... ik ga voor je duimen hoor!!

MicroRNA vindt dit leuk.
  6. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    En dan bedoelde ik deze zondag voor het testen ;)

MicroRNA vindt dit leuk.
  7. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hihi ik begreep 'm ;)

Ja echt ik heb nu al testdrang ondanks ik nu kan testen wat ik wil maar er toch niks te zien zal zijn :oops:
    Dan lopen we denk ik een beetje gelijk op! Dat is wel leuk :D:D jij bent dan wel ietsje later maar dat maakt niet uit.

Die diamond painting dingen had ik wel eens voorbij zien komen, echt heel gaaf! Je kunt er gewoon hele foto's mee namaken. Weet niet of ik daar het geduld voor heb, mijn motoriek is daar niet voor gemaakt denk ik :o::p

Zou ik dan aanstaande zondag al iets kunnen waarnemen denk je?
    Ga je dit weekend nog iets leuk doen?

8. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen!

Ik zou als ik jou was zondag of maandag een poging wagen met de action test die zijn echt gevoelig!! Spannend hoor :)

Ik heb een volle bak hier haha alle vier de kids zijn er en mn schoonouders komen vandaag gezellig een dagje.. volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis hebben alle kids lekker een eigen kamer en ik ook pff nu zitten we op een flat waar ik al woonde en slapen we in de woonkamer als ze er allemaal zijn ivm ruimte gebrek..

En jij nog plannen??

MicroRNA vindt dit leuk.
  9. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Wat gezellig zo met zn allen in een flat :roflmao: maar denk dat het fijn is dat ze straks allemaal een eigen kamer hebben! Spannend hoor! Moet er nog veel gedaan worden in het nieuwe huis? Of kunnen jullie er zo in?

Ik heb testen van sensitest, zal eens kijken of ik er maandag eentje kan doen, als ik het vol kan houden :roflmao:
    Ik werd vanmorgen wakker en ik moest ineens zo hard huilen.. om niks.. ik had een soort boosheid in me ofzo, kan het niet zo goed omschrijven, normaal voel ik me zo wel eens de dag voor mijn menstruatie. Stom lichaam bah!

Hoe was je temperatuur vandaag?
    Geniet van je dag! Liefs

10. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen!

Ik heb niet meer getemp... vanavond gaan de twee kids van mn vriend weer naar huis en dan heb ik morgen weer de rust om te tempen haha.. zo druk met zn zessen op een flat met 3 slaapkamers! Ben echt blij als het nieuwe huis klaar is, maar voor het zover is, alles moet gedaan worden, hele huis gestuct, nieuwe badkamer, keuken en vloeren dus zit wel ff werk in haha... we gaan wel lekker naar een nieuwbouw wijk vlakbij de school van mn kinderen want nu moet ik elke dag een eindje rijden daarvoor wilde ze nadat ik bij mn ex ben weggegaan op hun eigen school houden om de rust voor hun te bewaren maar na ruim 2 jaar is dit wel een fijn iets hoor dat ik met 5 tellen weer op school ben.

Gek hè haha ik had eergisteren avond ineens een huilbui om niks.. we maken ons weer gek de aankomende dagen tot je toch zekerheid heb haha.. ik hoop het zo echt voor ons dan is het leven weer compleet.. hou me op de hoogte hè!!!

MicroRNA vindt dit leuk.
  11. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat er van tempen niks terecht is gekomen door de drukte hihi :D
    Oh een nieuwbouwhuis is super tof! Kun je gelijk alles naar jullie eigen zin maken! Wij wonen in een heel oud huis, hebben al veel verbouwd, in maart de grootste gehad, we hadden eerst een kleine badkamer beneden en hebben nu boven een extra kamer bijgebouwd met daarin een nieuwe badkamer. Heeft alles bij elkaar 6 weken geduurd in de rotzooi, maar we hebben er echt iets moois voor terug gehad.
    Dan is het fijn voor jou dat je niet zo ver naar school hoeft en lekker dichtbij woont! Kan me voorstellen dat je voor de stabiliteit en structuur deze school hebt aangehouden.

Ik heb net fantastic beasts and where to find them gekeken.. Ik moest zo huilen want ik vind "Frank" een enorme vogel zo lief :roflmao: En sinds vandaag ook echt pijn in m'n borsten, ook de buikpijn is nog steeds aanwezig. Lijkt een beetje ongi krampen maar dan toch anders. Misschien maak ik mezelf gek hoor.. Wachten duurt zo lang :confused:

Hoe voel jij je? :D
    En denk maar zo; Alles wat de moeite waard is kost moeite!

12. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen!

Mijn temp was vanochtend 37.0 dus de eisprong is wel gelukt iig haha alleen de vraag wanneer dat nu was... nu het lange wachten pff, gelijk al vandaag aan de dunne, last van mn darmen en opgeblazen buik, veel meer plassen dus ook weer gek zo vlak na een eisprong maar ja...

Dat van jou lijkt zo te horen toch zeker de goede kant op te gaan hee, ik zeg gooi er een testje tegenaan ;)

Het was echt een druk weekend zeg ik moet er echt van bijkomen die maandag daarna altijd, ineens 4 wassen draaien ipv 2!!! Echt blij als over 2 maanden alles klaar is,het is echt een hele klus zo maar idd dan hebben we wel alles in een keer zoals we willen... jullie ook een hele verbouwing ja haha lekker is dat hè als je dan klaar bent en zoveel ruimte hebt...

MicroRNA vindt dit leuk.
  13. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ah fijn dat je iig nu zeker weet dat Pasen is geweest :roflmao:
    Er zijn veel vrouwen die allerlei klachten ervaren direct na hun ovulatie. Ik weet eigenlijk niet of ik daarbij hoor :( Dus het is nog gissen.

Ik zou eigenlijk vandaag testen maar ik durf nog niet.. Ook al heb ik vreemde klachten, zo snel na een innesteling zou toch bizar vroeg zijn? :o: Ik heb donderdag in m'n hoofd, donderdagochtend ga ik een testje wagen!
    Heb sinds vandaag ook ineens last van afscheiding.. Zou dat ook iets kunnen zijn? Of zou het niet persé aan een innesteling c.q. zwangerschap hoeven te liggen?

Over 2 maanden al klaar in het nieuwe huis? Dat is al echt snel! Leuk om naar uit te kijken!! Mijn weekend was ook druk, maar ik kan op maandag altijd lekker bijkomen op m'n werk.. Alleen vandaag belt elke klant ineens voor mij, en niet voor mijn collega's. Zucht :|

14. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Haha zul je altijd zien hè net als je er geen zin in heb bellen ze je plat..

Meer afscheiding heeft zeker met een zwangerschap te maken hoor, het is tijdens de zwangerschap meer dan gewoonlijk.. je laat me wel in spanning weer je hoe lang dat nog duurt tot donderdag????

2 maanden moet lukken, eerste week de stukadoor en dan de eerste week van oktober komt de keuken en de tweede week de badkamer en dan is het alleen nog de vloer en overhuizen haha het klinkt heel makkelijk maar er zal vast nog wel het een en ander komen onderweg!

Ik heb nog nooit na een innesteling klachten of iets gehad en nu komt er elk uur wel wat bij haha maar ik moet echt nog ff geduld opbrengen grrrrr

MicroRNA vindt dit leuk.
  15. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Nou... Ik heb vanmorgen getest maar gewoon witter dan wit natuurlijk :p Had het ook niet anders verwacht want het is nog zo vroeg. Misschien over 2 a 3 dagen nog eens proberen. Mijn klachten komen dus iig niet van de hcg, anders had ik al iets moeten zien haha.

Nog steeds klachten, net echt 2 flinke steken in m'n onderbuik, echt raar. Komt misschien ook omdat ik een korte nacht heb gehad, gisteren naar een concert geweest en lag pas om 1.45 in bed. Gelukkig had ik vandaag vrij genomen haha :roflmao:

Ik heb ook nooit innestelingsklachten gehad, toen ik zwanger was in juli had ik 2 dagen na mijn (verwachtte) nod wat bruin bloedverlies en dat was het, toen testte ik ook pas 4 dagen na nod positief. Dus misschien was mijn ei wel wat later die maand. Heb toen geen ovulatietesten gebruikt dus zeker weten doe ik het niet. Misschien ben ik wel een late tester..

Hoe issie daar? En met de klachten en spanningen? :D Nog even geduld, dan kun jij ook aan het testen slaan!! Kunnen jullie gelijk een mooie babykamer maken in het nieuwe huis :D

16. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Hoi!
    Ook naar Metallica geweest misschien??
    Vriendin bracht haar meiden naar school vanochtend en zag er alles behalve fris uit haha die was daarheen geweest!

Heb je de sensitest gebruikt? Ik zou anders toch bij de action de early of gewone halen hoor die zijn veel gevoeliger dan de sensitest...

Die dingen die je elke keer voelt pff, je verzint het niet maar tis net of je lijf t express doet joh.. ik heb en voel ook vanalles maar kan helemaal niet gezien ik een week geleden mn eisprong heb gehad, ik ga eind vd week met de eerste test beginnen haha gewoon lekker eigenwijs...

MicroRNA vindt dit leuk.
  17. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hahahaha jaaa ben idd ook naar Metallica geweest! Voor mij echt een droom die uitkwam :roflmao:

En idd, je lichaam kan je zo voor de gek houden, ongelooflijk! Ik zou aanstaande maandag mijn nod hebben. Dus ik wil denk ik zaterdag een testje wagen weer (als ik het volhoud)
    Ik heb idd getest met die van sensitest, ik las vandaag ook op de website dat ze pas vanaf 4 dagen voor de nod gebruikt kunnen worden (blontd he :D)

Ik ben morgen toch in de buurt van het Kruidvat dus ik zal eens kijken voor de 2v5. Eerder ook mee getest en daar was ik wel tevreden over!
    To be continued dus.. Voor ons allebei hahaha

18. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Das grappig dat jullie bij hetzelfde concert zijn geweest haha...

Ik moet zoiezo de aankomende dagen gewoon rustig blijven ahummmm... het probleem is dat wij begin dit jaar het besproken hebben en toen zij mn vriend dat we moesten wachten op een huis want tja hier op de flat gaat gewoon niet, maar ik wil ook geen 40 zijn en dan nog moeder worden, word in december al 39 pff tijd begint te tikken en ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze ronde en mocht deze niks zijn nog één ronde probeer en anders ga ik weer aan de pil en zal ik moeten accepteren dat er geen baby meer komt...

MicroRNA vindt dit leuk.
  19. MicroRNA

MicroRNA Actief lid

10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    We hadden het laatst over een nieuwe hobby.. Yoga? Daar leer je toch ook goed ademen ofzo? :roflmao::roflmao:

Wil je geen moeder worden na 40 jaar ivm eventuele problemen (lichamelijk)? Of heeft een andere reden? (als je het wilt delen hoor! Ik ben gewoon nieuwsgierig)
    Kan me voorstellen dat de druk wel groter is wanneer je zoiets afspreekt met jezelf!
    Het idee van een kleintje dan loslaten lijkt me dan ook zwaar :(

Ik ga EXTRA duimen voor jou! Dat het deze ronde gewoon raak is!!
    LIEFS!

20. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    :) yoga ik ben al blij als ik de trap vd flat op ben... ik zit er wel serieus over na te denken om te gaan zwemmen als ik verhuist ben, das ook goed voor je haha..

Je vroeg waarom ik geen 40 moeder wil worden.. mijn vriend en ik kennen elkaar al ruim 13 jaar, wij hebben vroeger hihi klinkt al zo oud, een relatie gehad maar hij werkte toen al in Italië van maandag tot donderdag en had net een appartement gekocht die bij a klaar was, maar we woonden anderhalf uur bij elkaar vandaan en ik ben als enig kind en kleinkind erg gebonden aan mn stadje en mn familie die bestond uit alleen me opa en oma, oom en tante en mn vader en moeder we waren heel hecht en ik wilde niet daarheen verhuizen en besloot ondanks hij hierna toe wilde verhuizen toch een punt achter de relatie te zetten, maar we konden elkaar niet vergeten... hij was een jaar later getrouwd en ik had een relatie, maar toch stuurde hij een keer of drie per jaar een berichtje met hoe is het? En ik zei steeds dat alles goed was en hij ook... toen mijn dochter in 2010 overleed konden ik en mn ex dat niet samen verwerken en is hij aan de drugs geraakt en heb ik de jaren erna alles alleen kunnen doen, hij werkte kwam thuis al onder invloed en sliep op de bank hele avonden.. die stress al die jaren was voor mij niet meer te doen, ik heb fibromyalgie en was op, moest 6 maanden revalideren en besloot daarna (na meerdere malen aangegeven te hebben dat het moest veranderen) besloten een punt achter doe relatie te zetten want het ging ten koste van mij en mn kids en dat wilde ik niet meer..

Tussen 2010 en nu ben ik mn oma kwijtgeraakt, 8 weken na het overlijden van mn dochter overleed mn opa en mn tante die als tweede moeder voor me was overleed 2 jaar geleden en beide een dag voor mijn verjaardag..

Toen ik drie terug mn relatie beëindigd heb kreeg na ruim een jaar niks gehoord te hebben weer het berichtje hoe is het? En toen kon ik niet anders dan zeggen dat het niet goed ging en belde hij me binnen 5 min haha en bleek dat hij ook al die jaren een ellendige relatie had met alleen maar ruzie.. aangezien hij de goedzak zelf is wilde hij toch nog een poging wagen om zn huwelijk te redden voor zn kids tot hij vorig jaar belde dat het klaar was en hij de ruzies niet meer aankon...

Heeft zijn huis verkocht en is bij mij komen wonen, wij hebben mekaar nooit echt los gelaten en de liefde voor mekaar is nooit echt weg geweest en nu zijn we hartstikke happy haha.. lang verhaal dus!!

Ik heb al jaren nog een grote kinderwens gehad, maar toch ook angstig omdat mijn dochter geboren is met een hele zeldzaam syndroom, er zijn maar 50 kindjes op de hele wereld die dit hebben en worden ook niet ouder dan 2 jaar.. niet erfelijk en de kans dat je de lotto wint is groter maar goed, daarna mn jongste zoon geboren met een milde schisis, aantal miskramen al gehad dus ik heb al heel wat meegemaakt..

Ik zie het alleen niet zitten om na mn 60ste nog met een puber in huis te zitten en misschien al kleinkinderen te hebben, vandaar mn eigen keuze om op te geven als het niet lukt voor november.. zal inderdaad heel lastig zijn en verdrietig maar sta er zelf wel achter...

Deel Deze Pagina