Wie kan mij Helpen? Voor nod getest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tessatje, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben namelijk veel misselijk en heb ook andere zwangerschaps symptomen en dit al allemaal voor mijn nod. Dat betekent toch dat de hormoon HCG in de lichaam aanwezig is dus waarom test een zwangersschapstest negatief als HCG hormoon in je lichaam zit. Ik heb namelijk vandaag lopen testen terwijl ik pas over 5 dagen kan testen door ongeduldigheid. Kan ik nog zwanger zijn en kan iemand me goed uitleggen hoe dit komt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

alvast bedankt

Edit: Titel aangepast.
    Elvira Moderator

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Je kunt ook heel goed misselijk zijn en andere klachten hebben die op een zwangerschap lijken als je menstruatie eraan komt.

En natuurlijk kun je ook altijd zwanger zijn.

Zo, echt veel wijzer ben je nu natuurlijk niet.
    Succes met wachten!

3. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    misschien dat je nog aan het ontpillen bent....... maar ik hoop het voor je wacht gewoon toch je overtijd bent en doe dan nog eens een testje :D

4. Niet meer actief

Ja, ben het met Jamy eens ;)
    Je kan nu toch niks anders doen dan w88.

Suc6 met testen

5. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    hoi tessatje,

Het kan zijn dat je lichaam nog niet voldoende hcg heeft aangemaakt om te testen. als het goed is verdubbelt je hcg iedere 48 uur(theoretisch) 5 dagen voor je nod is wel wat vroeg. er zijn ook meiden die soms zelf een week overtijd nog negatief testen. het is maar net hoeveel hcg je lichaam aanmaakt, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. nog even volhouden en je kan beter testen als je idd overtijd bent. sterkte! Ik weet hoe je je voelt!

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    5 dagen voor je nod is ook wel erg vroeg.
    Ik testte 3 dagen voor mijn NOD positief, maar mijn vriendin pas 3 dagen na haar NOD.

Maar je kunt soms kwaaltjes ook erg goed inbeelden hoor, vorige cyclus was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was en toen was ik het niet en nu merk ik nergens wat van en ben ik zwanger.

7. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ik heb ook 5 dgn voor mijn nod positief getest. Heeel soms kan dat dus, maar meestal niet :)

Het kan inderdaad dat je zwanger bent, maar het zou ook net zo goed kunnen dat je lichaam je voor de gek houd he, ik heb maanden lang zwangerschapssymptomen gehad maar was niet zwanger. En nu had ik relatief weinig symptomen alleen was ik er helemaal van overtuigd dat ik zwanger was :) al de halve maand :) En mijn personastickjes gingen raar doen, dus vandaar dat ik getest had, en idd zwanger.

Maar negatieve test zo vroeg kan nog alle kanten op, probeer het op/na je nod nog eens

8. Niet meer actief

tessatje ik zou nog eventjes wachten tot je nod

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    misselijkheid betekend niet gelijk zwanger helaas en de buikgriep heerst op moment ook heel erg ik kan het weten..

er zijn testen te verkrijgen die 4 dagen voor je NOD kunnen testen of je hcg in je urine hebt...

maar dat is zonde en maakt je nog meer onzeker gewoon wachten tot je NOD hoe moeilijk dat ook is meid!
    en proberen zelfs bij 1 dag overtijd te testen tenzij je al last hebt van de :evil:

10. Niet meer actief

Vandaag kan je testen heb je dat ook gedaan?

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd!

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja heb je al getest?
    spannend!

13. Niet meer actief

tessatje hoe is het nu?en mounia nog 3 dagen kan je testen spannend hoor

14. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo meiden, dank jullie wel voor jullie reacties maar ben helaas niet zwanger. D8 echt van wel. Ik zal het deze maand weer proberen. Ronde 3 en hopelijk ben ik dan wel zwanger.

15. Claudia2510

10 jun 2007
    67
    0
    0
    Purmerend
    :( jammer sterkte met deze teleurstelling en good luck met de volgende ronde!

Liefs,

Claudia

Deel Deze Pagina