Hallo, Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en 2 keer gewoon normaal en optijd ongesteld geworden. Nu is het zo dat ik al 8 dagen overtijd ben... Ik heb al een zwangerschapstest gedaan en deze gaf negatief aan! (deze test gisteren uitgevoerd). Gelijk een afspraak gemaakt met de ha voor informatie vooral omdat ik toch krampen heb in mijn buik alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Ook is het zo dat ik ontzettend veel moet plassen en hele gevoelige borsten heb... Volgens mijn ha moet ik als ik vrijdag nog niet ongesteld ben bij de ha zelf een nieuwe test uitvoeren. Wie heeft hier ook ervaring mee of met iets ongeveer gelijks? Dat wachten en wachten word je ook niet bepaald vrolijk van... Alvast bedankt voor jullie reactie!
als je even hier verder kijkt zul je zien dat je de 1e paar maanden onregelmatige cyclussen kunt hebben nadat je gestopt bent met de pil, en de verschijnselen die daarbij horen zijn dezelfde als van een (eventuele) zwangerschap... in ieder geval heel veel succes mischien heb je wel de mazzel dat het gelijk raak is..