hoi hoi, ik moet nog 4 dagen wachten :x maar heb soms last van me buik, wil er niet aan denken dat ik zwanger ben dadelijk krijg ik een tegenslag ik probeer nu dingen bij te houden hoevaak ik naar de wc ga en zo meschien helpt het. zwanger worden is zo vermoeiend het blijft maar door je hooft spoken ben blij dat ik vanmidag kan werken even me gedachtens op 0 zetten. '
De wacht dagen zijn vervelend ja. Maar waarom ga je bijhouden hoevaak je naar de wc gaat dat heeft toch geen enkele zin En probeer van de tijd te genieten dat jullie aan het klussen zijn je gedachte op nul zetten is moeilijk maar probeer het wel
Ik denk dat het beter is dat je dat niet meer bijhoudt. Het heeft toch geen enkele invloed op eventueel wel of niet zwanger zijn, en je plaagt jezelf er alleen maar mee, toch? Het is ontzettend moeilijk om zo in afwachting te zijn maar misschien is het verstandiger om je jezelf af te leiden met leuke dingen te doen waar je van ontspant. Succes ermee en wens je heel veel geluk toe.
ja is ook zo maar ja veel afleiding heb ik ook niet echt smidags werk ik van half 2 tot kwart over 5 en dan beginnen me hersenen weer te kraken. maar heb ook last van afscheiding maar dat kun je hebben als je ong en mischien zwanger bent toch?
Ik snap wel dat je hersenen dan weer beginnen te kraken maar nogmaals ik denk dat het niet slim is als je bij gaat houden hoe vaak je naar de wc gaat. Waarom houd je dat bij? En die afscheiding kan inderdaad bij zowel zwanger als niet zwanger, dus dat zegt niet zoveel. Wat een geduld moet je toch hebben, he? Succes hoor!
Je kan nu wel testen.. Maar je kan beter wachten tot je nod.. Ow en het bijhouden van na het wc gaan.. Voor dat ik zwanger was moest ik altijd 6 keer per dag naar de wc en nu nog steeds.. Dus dat maakt echt geen verschil hoor... Althans bij mij niet