voedingstijden

Discussie in 'Voeding' gestart door tweeling, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vroeg me af hoe jullie tijden zijn?

hier zit het zo: 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00

Ze heeft als ik deze tijden aanhoud wel honger maar om 7.00 en om 23.00 word ze de laatste tijd niet meer wakker en moeten we haar wakker maken.
    Als ik de tijden overdag zu verkorten zodat ze smorgens later kan en savonds eerder dan heeft ze nog geen honger dus hoe los ik dit op?

ben benieuwd naar jullie antwoorden

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom kijk je op de klok en niet naar je kind?

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    pardon :(

vind dit een beetje overkomen alsof ik alleen naar mezelf kijk...maar dat zal je bedoeling niet zijn lijkt me?

ik stel gewoon een vraag waar miss iemand antwoord op weet, ik zit niet te wachten op kritiek...niemand denk ik ;)

gr

4. Hester

Hester Niet meer actief

Wij hebben precies dezelfde tijden als jij. Onze baby wordt alleen voor die van 23 uur niet zelf wakker (dan maak ik hem wakker, omdat hij anders rond 3 - 4 uur komt...)

Ik zou misschien als ik jou was inderdaad nog wel voor die van 7 uur wakker maken en die van 23 uur niet? Wellicht heeft ze genoeg aan 4 flessen? Je kunt het proberen en dan misschien die laatste ietsje later dan 19 uur?

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, maar ik bedoel dat je gewoon naar je kind moet kijken. Je kind weet zelf het beste wanneer het honger heeft en wanneer het slaap heeft. Door haar ritme te volgen zit je het beste.

Deel Deze Pagina