Heb 6 en 7 juli positieve ovulatietesten gehad. Nu heb ik al een week last van puistjes en voel mij opeens fitter dan anders. Ik heb mij vanochtend niet kunnen bedwingen met deze foto's als resultaat. Wat zien jullie?
Ja een action test heeft meer hcg nodig. Ik vind deze licht positief. Ik denk dat je op een kv2v5 meer zal zien.
Ik zie hem ook. Ik zou een nieuwe predictor early halen bij de etos (7,49). Die zijn beter, duidelijker en gevoeliger dan de kv.
Ps. Je bent overigens pas 10 dpo Als jij op 6-7 juli een posi ovu hebt dan springt je pas daarna op 7-8 juli. Ik denk zelf pas op 8 juli omdat hij op 7 juli nog posi was.
Had inderdaad vroeg getest. Heb de dagen erna ook getest zowel met action als kv2v5 met hetzelfde vage roze streepje. Ze lopen helaas niet op. Ga nu rustig afwachten wanneer mijn menstruatie door gaat breken. Heeft waarschijnlijk niet zo mogen zijn. Bedankt voor het meeturen.
Wat jammer om te lezen! Aangezien ik het idee heb dat je nog steeds niet op je NOD zit kan je natuurlijk over een dag of 2 nog eens testen mits je menstruatie niet is doorgebroken natuurlijk. Succes de komende dagen!