Om te kotsen gewoon...!(schoonzus)!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ramona001, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wat een gek wijf zeg, 24, klinkt eerder als 14 jaar oud en dan nog zei ik op die leeftijd niet van die rare dingen.
    Grapjes? Ik zie er de humor niet van in. Goed dat je met haar gaat praten, blijft ze daarna alsnog op die toer doorgaan, dan zou ik geen contact meer met haar willen.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je hebt groot gelijk dat je met haar gaat praten, maak haar maar eens goed duidelijk dat je hier niet van gediend bent, mij hemel wie denkt ze wel niet dat ze is.... ik zit me hier zo op te vreten hihihi :) .... laat je ons wel ffies weten hoe het is gegaan... ben wel nieuwschierig hoor ;) ... sorry..

Succes You Go Girl ! :D

3. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hahah, ja erg he, ik heb dat ook zo erg dat ik mezelf loop op te vreten van binnen!
    Ik vind het opzich best spannend heel stom.
    Ze wordt 26(ik dacht 25) dan weet je toch ook wel beter, dan dat je zulk soort dingen zegt!
    Ze is wel 3jr geleden haar moeder kwijt geraakt, maarja dat zou toch geen rede kunnen zijn voor haar onfatsoendelijk gedrag af en toe...

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

26 ? mij hemel dit is het gedrag van een kind van 6 die deze voor het eerst heeft gehoord en het grappig vind om dit te zeggen... :)

Vind het heel erg voor dr dat ze dr moeder kwijt is geraakt en dat wens ie je ergste vijand nog niet toe maar dat is mijn ogen geen reden om zo tegen iemand anders zijn kind te doen....

5. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ja het is gewoon een hele rare en vreemde situatie!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Idd bellen en bespreken! Ik zie dat jij nog vrij jong bent, maar ga de confrontatie aan hoor! Zij hoeft dit soort rare dingen niet te zeggen. Het zou wat zijn als je iedere keer over haar zulke dingen zegt, wanneer zij beijvoorbeeld een banaan eet of evn snuift van verkoudheid. Dat zou zij toch ook niet normaal vinden?

Ik hoop dat je haar op rustife toon duidelijk kunt maken dat je je er ongemakkelijk bij voelt, dat je vind dat in dit stadium corrigerend gedrag alleen nog van de papa en mama mogen komen en dat ze die rare opmerkingen achterwege moet laten. Als je vriend je niet bijstaat, dan misschien de oma, haar moeder dus?

Succes!

Wat een lief ventje trouwens...

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    als iemand zoiets zegt over een baby dan spoort diegene echt neit! je bent idd erg rustig gebleven ze had bij mij de windvan voren gekregen! wat een apart mens zeg! laat niet over je heen lopen en ik vind het niet normaal dat je vriend het niet erg vind dat iemand zulke dingen over zijn kind zegt! ik zou er nog met hem over praten!dit is echt neit normaal zeg! gatsie ik zit me er al helemaal over op te winden dat iemand zulke dingen zegt, sjemig!

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Mijn schoonzus komt vanavond naar mij toe rond half 8, heb er ook nog met mijn partner over gehad, en die zei dat het hem wel wat deed en dat hij er voortaan ook wat van zegt, en hij staat helemaal achter mij.
    Het is ook maar zijn schoonzus, mag hopen dat ik en sem op de eerste plaats komen.
    Vind het altijd wel moeilijk met zulk soort gesprekken waar je moet beginnen...

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat je partner helemaal achter je staat. Super knap dat je zo'n gesprek aangaat. Valt niet mee, maar om voor je kindje op te komen moet je soms iets verder gaan, dan dat je normaal zou doen. Ik wens je dan ook veel succes en laat je geen kaas van je brood eten! Een 26-jarige zou zich volwassener mogen gedragen. En dat ze haar moeder is verloren mag idd geen excuus zijn om anderen maar af te zeiken!
    We horen het denk ik nog wel.

Groetjes Kirsten

10. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ja ik laat weten hoe het is gegaan....
    Bedankt allemaal!:D

11. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
  12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heej meid,
    goed zeg dat je dit zo aanpakt. En klasse dat je partner achter je staat. Dat is vooral voor jullie kind heel belangrijk. Gaat hij samen met je het gesprek doen. Is denk ik wel belangrijk dat zij merkt dat hij het met je eens is.
    Tsja... en hoe pak je het aan....
    Ik denk dat je misschien ff alles op een rijtje moet zetten, bijv. ff opschrijven, en kijken waar je het beste mee kan beginnen.
    Probeer vanuit de IK-vorm te praten. Zo van... ik krijg een vervelend gevoel, ik word verdrietig...
    Dat is minder aanvallend, dan als je zegt... JIJ moet, JIJ doet.... etc.
    Heel veel succes. Je kan het!

13. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Jeeeeeemig! Die spoort echt niet! :confused: :confused: :confused: zoiets zeg je echt niet over een baby! Volgens mij zit er een draadje los bij dat mens. Is niet normaal hoe zij reageert op jullie kleintje.

Vind het wel goed om te lezen dat jullie vanavond met haar gaan praten en ook dat je partner achter je staat. Het is heel belangrijk dat jullie samen sterk staan en duidelijke afspraken maken over wat jullie wel en niet van haar tolereren.

Hoop dat het een positief gesprek wordt.

trouwens even op jullie beebiesite gekeken, maar wat hebben jullie een prachtzoon! :)

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Goed van je dat je het zo wil oplossen.
    Suc6 alvast voor strakjes.
    Vind het ook niet echt helemaal normaal dat ze zulk soort dingen zegt.
    Vind het knap dat je zo rustig bent gebleven. Ik geloof dat ik haar en klap had verkocht :oops:

Ik hoop dat jullie er uitkomen en dat ze voortaan zulke opmerkingen voor zich houdt.

15. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik ben wel heel erg zenuwachtig :(
    Heel stom misschien, want ik heb niks gedaan haha.
    Het wordt wel een 1 op 1 gesprek vanavond...(mijn partner moet werken)
    of zei moet de broer van mijn partner mee nemen dan gaat het niet door, want een 2 op 1 gesprek is niet eerlijk.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten aangezien zei niet op d'r bekkie is gevallen (maar dat hebben jullie gemerkt haha)
    Ik kan zo hard als steen zijn maar ook meegaand en het is inderdaad een idee om via de IK situatie te praten.Zolang ik mezelf maar een beetje kan beheersen want ik zou d;r het liefst een klap op d'r kop willen geven haha

16. hahahaha dat had de mijne moeten zijn die had echt der vet gekregen hoor
    zoiezo die taal doe normaal zeg
    nee zoals jou schoonzusje doet is niet normaal die spoort gewoon niet
    waarschijnlijk is ze idd jarloers en weet ze zich niet anders te uiten
    maar haar partner vind ie het wel normaal dan wat ze zegt en doet
    en de opa's en oma's hebben die hier iets van meegekregen
    nee dat grietje zou een goeie voor mij zijn degene die mijn kind uit scheld zal daar nog van trug komen
    veel succes met zo'n schoonzus

17. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    1 ding door jullie commentaar voel ik me wel veel sterker :D:D:D!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hihi, je hebt een heel leger achter je staan hoor :) !

19. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    en of er een leger achter je staat!
    Zeg wat je te zeggen hebt! Dit kan ze niet maken hoor! (Het lijkt mij dat ze verschrikkelijk jaloers is......) En zoals Vera al zei, probeer al je zinnen met IK te beginnen, want JIJ komt zo aanvallend over....

toi toi

wup

Deel Deze Pagina