Goed zo meid ! ... dit heb je heel netjes opgelost, als die muts nog een keer zoiets zou doen dan zou ik haar persoonlijk een grote oplawaai geven
Ik lees het hele verhaal nu net, wat heb jij het op een volwassen manier aangepakt zeg. Ik weet niet of ik dat had gekund, volgens mij had ik haar al lang een bombrief oid gestuurd... Goed gedaan hoor! Flientje
Ik zat wel te shaken tijdens het gesprek, om mezelf in te houden, haha Ik kan haar wel voor alles en nog wat uit maken(wat mij ook had opgelucht) Dan heb ik het straks gevreten in de SCHOONfamilie. Maar ik hoor het vaker, er is altijd wel wat met een schoonfamlie.....
Ik wilde ook nog even zeggen dat ik het superknap vindt dat je een gesprek bent aangegaan! Ik zou het lef ook niet hebben, denk ik.
ja goed gedaan! Vind dat je t sowieso erg lang heb volgehouden, sjonge wat een naar mens. Maja ik heb soms ook rare opmerkingen gehad van meiden die zelf graag zwanger wilde worden en het niet lukte. Uit eigen verdriet proberen ze jouw dan soms een sneer te geven...
dat heb je goed gedaan meis en idd wat je zegt ze komt er nog wel achter als ze zelf kinderen heeft meestal gaat er dan wel een wereld voor je open