Ik heb helaas maar weinig borstvoeding-foto's... t Menneke had (achteraf) een gebroken sleutelbeen (waardoor hij bleef gillen tijdens het aan de borst drinken op 1 kant), verborgen reflux en ernstige kma, dus na 3 weken bikkelen en een tijdje kolven heb ik het op moeten geven, ik kon niet meer... Relacteren nog geprobeerd, maar mislukt... Desondanks zijn deze 2 foto's me heel dierbaar... Voor het eerst aan de borst (zelf gekropen) na 3 dagen bevallen, en fingerfeeden met de eerste, echte melk na het op gang brengen met kolven...
Wat een mooie foto's! En een dikke knuffel voor jou Ninja. Hier dochterlief met 1,5 jaar. Tijd voor nieuwe fotos.
Lukt het nog steeds met voeden Duchess? Wat goed! Je gaat voor tandem dus! Mooie foto's iedereen zeg! Ik vind foto's van pasgeboren babietjes met een fles altijd een beetje zielig dit is zo mooi! Ik heb twee meiden die heel snel afgeleid zijn bij borstvoeding dus weinig foto's aan de borst, want dan kwam er weinig meer van drinken....maar goed, ik heb er wel een paar. De oudste toen ze 3 maanden oud was (heeft 17 maanden borstvoeding gehad) en de jongste toen ze 4 maanden oud was, die krijgt nog steeds borstvoeding en we gaan sowieso voor een jaar
4 dagen oud, met 34 weken geboren en de eerste "poging" tot drinken... Deze foto is echt een van de mooiste foto's die ik heb!
En wat hebben jullie ook mooie foto's! Zowel de pasgeborenen als de oudere kindjes. Ik moet ook snel eens een mooie foto laten maken van mijn drinkende mannetje, ben alleen bang dat er van drinken niet veel meer komt als de camera in de buurt is
Mooie foto's Eylem! Ik zou idd wel graag willen tandemen! Maar we zien wel hoe het loopt. Mopje, ook een hele mooie foto!
Wat een geweldige foto's. Ik heb ook een foto waar ik ontzettend trots op ben. Mijn kleine lieverd die bij me oefent met drinken. Deze foto is ook gebruikt in een artikel op borstvoeding.com
Wat een schitterende foto's! Vooral die van de pasgeboren baby'tjes... Echt heel mooi... @Mopje, wat is hij daar nog klein! Een heel verschil met je mannetje nu zeg! Hier mijn zoontje. Op de eerste foto is hij ruim een maand, op de tweede foto bijna vijf maanden, tijdens onze vakantie in Frankrijk.
ff offtopic..dat shirtje heeft mijn dochter ook! fuchsia roze met glitter letters?? Hier laten de letters los!
Hier een foto van 1 van de laatste voedingen. Na 9 maanden vonden we het allebei wel goed geweest. Wat was het fijn en mooi om borstvoeding te geven. En wat was het prettig dat het kon en lukte!
@Mopje, hij is geboren met 33 weken maar had ook nog een flinke groeiachterstand. Ik heb hem direct zo vaak mogelijk bij me gelegd maar helaas mocht hij maar 2x per dag uit de couveuse. Het echte oefenen ging toen hij een week of 2 oud was maar kreeg er nog niet veel bijzonder uit. Toen hij uiteindelijk mee naar huis mocht dronk hij ook nog maar 1 of 2x per dag bij mij, de rest allemaal uit een fles. Toen hij een paar maanden oud was ging hij volledig over op de borst en nu geniet hij er nog steeds van! Liefs
@vlinder heel herkenbaar! Ik voed nu ook nog en geniet extra elke dag vanwege de moeilijke start. Ik heb ook de eerste 2 tot 3 maanden gekolfd. Zo bijzonder dat het nu zo "makkelijk" gaat
blijft prachtig! t is natuurlijk maar niet vanzelfsprekend bij ons meis lukte het niet met 2 wk had ik r eindelijk aan de borst. alles geprobeerd tot aan hulpsetje aan toe (slangetjes naar je tepels) toen gewoon op verzoek en aangevuld met kunstvoeding. met 5 mnd had ik niets meer bij de kleine man gaat t ook niet vanzelf, ondervind vreselijke en vele productiedippen, kolf is mn vriend maar t is t zo waard! (pco maakt een groot zooitje van mn hormoonhuishouding continue en bij ons meis ging er vanalles mis met begeleiding direct na de bevalling en de eertste dag en nacht) eertste foto mn meis voor t eertst aan de borst en 2de mn manneke met hulp van de vk
Oehh ik wil ook mijn mooie momentjes delen! Hele mooie foto's dames!! De eerste slokjes toen ze 20 minuutjes oud was. Echt een natuurtalent, toen liep de melk al via straaltjes langs mn borsten, de melk kwam die eerste keer al letterlijk haar neus uit En de tweede tijdens een fotoshoot met 6 maanden. Vind dit ook echt een supergave foto! Ben er heel trots op dat ik iig 6 maanden heb kunnen geven en ik ben voorlopig ook echt nog niet klaar!! Het gaat ons zo makkelijk af, ik vind het heerlijk en ze doet het er supergoed op! (+2,5 CBcurve )
Ja! Dat is de mammae voedingsbh. Ik vind ze geweldig, heb er 4 van!! Wel allemaal met 50 tot 70% korting gekocht anders is t niet grappig....