Wow dat vroeg ik me ook af! Wat een prachtige BH! Even wachten op mijn salaris dan maar Hier mijn foto, zijn me ook super dierbaar. Ik wilde mijn kindje eigenlijk zelf naar de borst laten kruipen, maar omdat ze hem verdachten van een infectie werd hij elke keer weg gehaald. Ik heb hem twee keer aangelegd maar twee keer moest ik hem loskoppelen voor onderzoeken/prikken (echt slecht eigenlijk van dat ziekenhuis ook, ik had eigenlijk moeten zeggen dat ze maar even moesten wachten, maar goed dat bedacht ik me pas achteraf). Gelukkig heb ik er wel foto's van. Daarna ging het allemaal heel geforceerd, hij werd door de verpleegkundigen hardhandig op mijn borst geduwd maar wilde niet drinken, was nog te moe van de bevalling arme kind, dus moest ik kolven en fingerfeeden. Gelukkig bij thuiskomst met de kraamhulp weer vanaf het begin begonnen. Ohhhh wat zou ik het bij een volgend kindje toch allemaal anders doen Mijn borstvoeding is mijn trots. Ik moet er voor vechten (dan weer veeeeel te veel voeding, dan weer ineens te weinig), maar dat doe ik met hart en ziel.
Een fotootje van vandaag, hele eenvoudige foto, maar ik geniet nog steeds enorm van iedere voeding, elke keer weer een speciaal momentje!
Echt mooie foto's dames! Wij hier in dierentuin Amersfoort, maand geleden alweer. Ik moet vaker foto's (laten) maken van borstvoedingsmoment, toch wel erg leuk!
De bovenste is van de eerste keer weer aan de borst na een aantal weken kolven. De onderste van een anderhalve week terug. Ben echt onwijs blij dat ik doorgezet heb en geniet er nu enorm van dat het lekker loopt
Prachtig!!! Krijg er altijd helemaal een week gevoel van die hele kleine frummetjes aan de borst. Kan haast niet wachten tot ik weer mag Hieronder mijn dochter tijdens een shoot met 3 maanden. Foto is me heel veel waard! Uiteindelijk heeft ze bijna 17 maanden borstvoeding gehad en ben ik gestopt toen ik opnieuw zwanger was (min of meer verplicht..).