Morris zijn eerste tandje is erdoor,hij nog maar ruim 4 maanden,wel snel toch? Hij heeft er veel last van gehad.. Maar nu lijkt het weer wat beter te gaan! Groetjes Linda
ja dat is wel heel snel. maarja er worden ook kindjes geboren met 1 tandje. borstvoeding lijkt me dan echt niks
Hoi! Die van ons had zijn eerste tandje ook bij 4 maanden.... En nu gaat het in een rottempo, hij is nu 8 maanden en heeft 7 tanden... Raar gezicht hoor, zo'n kleintje met een mond vol tanden... Hij bijt ook alles en iedereen omdat zijn mondje voortdurend jeukt.. Ben blij als het straks wat rustiger is voor hem! Enne... tandje 1 wordt vaak redelijk snel gevolgd door tandje 2 dus ik hoop dat Morris er niet al te veel last van gaat krijgen... Succes
lisette had haar eerste tandje met ook met 4 maanden ze heeft er nu al 8. de eerste paar tandjes gingen heel gemakkelijk maar nu zit ze onder de luieruitslag. vande week lagen haar billetjes helemaal open. heb alles al geprobeerd maar niks helpt. maar hopen dat het snel over gaat
Hier net voor ze 4 maanden werd 2 tanden en nu al drie maanden niks., Wel veel kwijl en bijten dus verwacht binnenkort wel weer wat.
Hoi, Dat is zeker heel vroeg. Djaydee had pas met haar 9 maanden haar eerste tand. Groetjes Monique76
alyssa kreeg met 4maanden en 2dagen dr eerste 2 tandjes. we zagen al een tijdje dat er eentje aan zat te komen. toen zagen we ook duidelijk tandje nr 2. ze zijn allebei tegelijk doorgekomen. nu zijn we aan het wachten op tandje nr 3 en 4. zoals het er nu naar uit ziet gaan die 2 ook weer tegelijk doorkomen. dus ja, wat is snel. ik geloof dat gemiddeld met 6maanden de eerste tandjes komen. het kan ook heel goed zijn dat bij kindjes die vroeg tanden hebben de rest in een rustig tempo volgt en bij kindjes die later tanden krijgen ze achter elkaar blijven komen. liefs doris
Ik geef borstvoeding, Eva heeft 6 tanden . Het valt mee gelukkig, ze probeert heel soms een beetje te bijten (even uitproberen) en soms staat de afdruk van haar boventanden erin omdat ze telkens naar iets wil kijken en haar hoofd dan wat kantelt. Maar borstvoeding geven aan een kindje met tanden is dus echt geen probleem! Wel een beetje spannend soms . Eva kreeg haar 2 ondertandjes met 6 maanden, haar 2 boventanden met 8 maanden. Ik sprak gister iemand die dat snel vond, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik geloof dat het gemiddeld is om met 6 maanden de eerste tandjes te krijgen.
Damian was ongeveer 5 maanden toen zijn eerste 2 tandjes doorkwamen. Nu is hij 7.5 mnd uit en nr 3 en 4 zijn door en 5 en 6 komen eraan..
Mijn dochter had ook met 4 en een halve maand haar eerste tand en met 5 maanden haar 2e. Nu heeft ze er 5
Dat is heel vroeg ja. Dax kreeg met 5,5 maand zijn eerste tand en hij heeft al ettelijke weken 7 tanden nu met nummer 8 in zicht. Ik vind dat ook al veel voor zijn leeftijd maar ja, ieder kind is anders. Er is er nog nooit een zonder tanden gebleven dus...
mijn dochtertje kreeg haar eerste tandje 1 week voor haar eerste verjaardag. echt heel laat, maar in ruil daarvoor zette ze haar eerste stapjes met 10 maanden en 2 weekjes. ja je kan niet alles hebben he
Justin is nog geen 4 maanden, maar er zitten 2 grote witte vlekken/bulten in de onderkaak, spuitluiers en errrrrrrg veel kwijl! Dus hier komen ze er ook aan!
Naar aanleiding van dit topic dacht ik 'mmh, even voelen' en ja hoor! Een eerste puntje is al in aantocht! Is dat misschien de reden waarom ze de laatste weken eerder wakker is 's nachts?
hier ook de 1e met 4,5 maand en de tweede met 5 mnd. De twee bovenste tanden kwamen tegelijk doorzetten met 6 mnd en nu is hij alweer bezig met de volgende ronde. Fijn hoor, hebben we dat tenminste gehad,HIHI.
Hier ook met vier maanden twee tanden. Ze is vorige week 1 geworden en heeft 10 tanden en vier kiezen en volgens mij zit de rest er ook aan te komen, want ze is niet te genieten en maar knarsetanden en op vingers bijten enzo. Ze moet nu dus nog 4 kiesjes en twee tandjes, dan zijn we rond..hahaha...tanden poetsen is hier trouwens een drama!