1e tandje ruim 4 maanden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda81, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Morris zijn eerste tandje is erdoor,hij nog maar ruim 4 maanden,wel snel toch?
    Hij heeft er veel last van gehad..
    Maar nu lijkt het weer wat beter te gaan!
    Groetjes Linda

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja dat is wel heel snel. maarja er worden ook kindjes geboren met 1 tandje. borstvoeding lijkt me dan echt niks ;)

3. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hoi! Die van ons had zijn eerste tandje ook bij 4 maanden.... En nu gaat het in een rottempo, hij is nu 8 maanden en heeft 7 tanden... Raar gezicht hoor, zo'n kleintje met een mond vol tanden... Hij bijt ook alles en iedereen omdat zijn mondje voortdurend jeukt.. Ben blij als het straks wat rustiger is voor hem!

Enne... tandje 1 wordt vaak redelijk snel gevolgd door tandje 2 dus ik hoop dat Morris er niet al te veel last van gaat krijgen... Succes ;)

4. just who I am

8 jul 2008
    47
    0
    0
    leeuwarden
    lisette had haar eerste tandje met ook met 4 maanden ze heeft er nu al 8.

de eerste paar tandjes gingen heel gemakkelijk maar nu zit ze onder de luieruitslag. vande week lagen haar billetjes helemaal open. heb alles al geprobeerd maar niks helpt. :( maar hopen dat het snel over gaat

5. suus28

suus28 Lid

30 jul 2007
    52
    0
    0
    Hier net voor ze 4 maanden werd 2 tanden en nu al drie maanden niks., Wel veel kwijl en bijten dus verwacht binnenkort wel weer wat.

6. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Dat is zeker heel vroeg. Djaydee had pas met haar 9 maanden haar eerste tand.

Groetjes Monique76

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa kreeg met 4maanden en 2dagen dr eerste 2 tandjes. we zagen al een tijdje dat er eentje aan zat te komen. toen zagen we ook duidelijk tandje nr 2. ze zijn allebei tegelijk doorgekomen.
    nu zijn we aan het wachten op tandje nr 3 en 4. zoals het er nu naar uit ziet gaan die 2 ook weer tegelijk doorkomen.

dus ja, wat is snel. ik geloof dat gemiddeld met 6maanden de eerste tandjes komen.
    het kan ook heel goed zijn dat bij kindjes die vroeg tanden hebben de rest in een rustig tempo volgt en bij kindjes die later tanden krijgen ze achter elkaar blijven komen.

liefs doris

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik geef borstvoeding, Eva heeft 6 tanden ;). Het valt mee gelukkig, ze probeert heel soms een beetje te bijten (even uitproberen) en soms staat de afdruk van haar boventanden erin omdat ze telkens naar iets wil kijken en haar hoofd dan wat kantelt. Maar borstvoeding geven aan een kindje met tanden is dus echt geen probleem! Wel een beetje spannend soms ;).

Eva kreeg haar 2 ondertandjes met 6 maanden, haar 2 boventanden met 8 maanden. Ik sprak gister iemand die dat snel vond, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik geloof dat het gemiddeld is om met 6 maanden de eerste tandjes te krijgen.

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Damian was ongeveer 5 maanden toen zijn eerste 2 tandjes doorkwamen.
    Nu is hij 7.5 mnd uit en nr 3 en 4 zijn door en 5 en 6 komen eraan.. :eek:

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik schreef dat Eva haar 2 boventanden met 8 maanden kreeg, maar dat waren er niet 2, maar gelijk 4.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn dochter had ook met 4 en een halve maand haar eerste tand en met 5 maanden haar 2e. Nu heeft ze er 5

12. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dat is heel vroeg ja. Dax kreeg met 5,5 maand zijn eerste tand en hij heeft al ettelijke weken 7 tanden nu met nummer 8 in zicht. Ik vind dat ook al veel voor zijn leeftijd maar ja, ieder kind is anders. Er is er nog nooit een zonder tanden gebleven dus...

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Marit had er met 3 maanden al 2..En nu 14 tanden waarvan 4 kiezen..;)

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Het eerste tandje is nu 2 millimeter door en van het tweede tandje voel je nu het randje.

15. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    mijn dochtertje kreeg haar eerste tandje 1 week voor haar eerste verjaardag. echt heel laat, maar in ruil daarvoor zette ze haar eerste stapjes met 10 maanden en 2 weekjes.

ja je kan niet alles hebben he

16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Justin is nog geen 4 maanden, maar er zitten 2 grote witte vlekken/bulten in de onderkaak, spuitluiers en errrrrrrg veel kwijl!
    Dus hier komen ze er ook aan!

17. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Naar aanleiding van dit topic dacht ik 'mmh, even voelen' en ja hoor! Een eerste puntje is al in aantocht!

Is dat misschien de reden waarom ze de laatste weken eerder wakker is 's nachts?

18. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier met 4 maanden de 1e 2 tandjes en voor zijn 1e jaar had hij al alle tanden en 4 kiezen

19. katie25

katie25 Actief lid

20 jul 2007
    101
    0
    0
    hier ook de 1e met 4,5 maand en de tweede met 5 mnd. De twee bovenste tanden kwamen tegelijk doorzetten met 6 mnd en nu is hij alweer bezig met de volgende ronde. Fijn hoor, hebben we dat tenminste gehad,HIHI.

20. Hier ook met vier maanden twee tanden. Ze is vorige week 1 geworden en heeft 10 tanden en vier kiezen en volgens mij zit de rest er ook aan te komen, want ze is niet te genieten en maar knarsetanden en op vingers bijten enzo. Ze moet nu dus nog 4 kiesjes en twee tandjes, dan zijn we rond..hahaha...tanden poetsen is hier trouwens een drama!

Deel Deze Pagina