Heeft er hier iemand misschien een leuke manier om de vader van je kindje te vertellen dat je zwanger bent? Ik dacht er aan om een knuffeltje te kopen die dan de test vast houd? Of misschien kleine sokjes of een rompertje geven met de tekst I love papa? Ben erg benieuwd hoe jullie het je partner hebben verteld en of jullie misschien nog leuke ideeën hebben Ps: Samen de test doen lijkt me ook erg leuk maat het gebeuren eromheen (plas opvangen enz) houd me een beetje tegen
Je ff op toilet zetten en hem buiten laten wachten ? Dan zie je direct daarna samen het resultaat verschijnen Wij doen het met zo een CB digitaal normaal gezien : dan moet je toch ff wachten & tegen dat ik dan van toilet ben en bij hem ben is ie normaal nog aan't verwerken.. zo wachten we samen op't resultaat
ik heb 7 jaar geleden een verfkwast gekocht met een kaartje eraan " papa, wil je mijn kamertje schilderen?". Ik had s'ochtends getest toen hij al naar zijn werk was. Hij moest toen heel vroeg beginnen.
Oveirgens vind mijn man een zwangerschapstest heel vies omdat er plas in zit en zou hij zn ontbijt niet op willen eten als ik er een test in gelegd had. Mijn man heb ik alle keren van te voren al mn vermoeden kunnen vertellen omdat ik "ziek" was, spugen en duizelig. Een uiteindelijke test bevestigde dus alleen maar onze vermoedens. Ik zou zelf naar jullie vakantie plannen voor volgende zomer informeren. Waar heb jij zin in volgned jaar? En dan na even fantaseren benoemen "Maarja als de baby dan zoveel weken is, moet die natuurlijk wel mee kunnen".
Leuke ideeën allemaal! Het samen op de test wachten is ook wel er spannend natuurlijk. Dan zie je meteen zijn eerste reactie
Bij de eerste hebben we samen getest. Bij de tweede had ik getest, maar zag ik hem die dag niet vanwege werk. Ik wilde het niet door de telefoon vertellen dus de volgende ochtend heb ik ons zoontje een romper aangedaan en daarop geschreven 'grote broer' en hem papa laten wakker maken
Wat een leuke ideeën allemaal. Ipv de test bij het ontbijt kun je ook beschuit met blauwe en roze muisjes doen (je weet tenslotte nog niet welke kleur het is). Eventueel een half beschuitje, de andere helft krijgt hij over 8 maanden. Ik had een mini-luiertje en rompertje ingepakt met een kaartje: lieve papa, wil je straks mijn luiertje verschonen.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een ei uit geblazen, daar een briefje in gestopt met 1+1=3 en daarna het ei beschilderd met de tekst happy Valentines day. (wij doen nooit aan valentijn dus mijn man was helemaal verast.) Helaas had ik het ei iets te dik geverfd waardoor hij dus niet zo mooi open brak als de bedoeling was. Maar het was wel een leuke manier, ik had ook een rompertje met I love Papa erna gegeven voor het geval hij de hint niet zou snappen, maar dat was natuurlijk overbodig. Helaas werd dit een is kraam. 2 dagen geleden had ik weer een positieve test toen ben ik naar boven gerend en hem wakker geschud.. mijn gezicht zei genoeg ^_^
Wat een leuk idee van dat ei! En gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het dan zo snel mogelijk zou willen vertellen. Bij de derde had mijn man het al geraden terwijl ik hem alleen maar aan de telefoon had dus ben benieuwd of ik het kan inhouden totdat ik hem iets ga geven haha
Ik ben bij de eerste naar een babywinkel gegaan om te vragen of ze wat leuks hadden voor de aanstaande papa.. Kreeg als antwoord dat ik dan bij de slijterij moest zijn.
Bij de eerste twee keer niks. Toen waren we nog zo jong dat ik het pas doorhad toen het misging zeg maar. De eerste keer "gepland" gewoon gezegd en laten zien. Weer een mk. Vierde keer, oh ik ben ook weer zwanger... Vijfde keer: "Zie...". Weer een mk. Zesde keer onder controle bij de gyn en medicijnen gekregen. Test gedaan en gewoon naast hem op de bak gegooid. Zijn reactie toen: "oh." Gelijk aan die van mij. Met het idee, wanneer zal dit mislopen. Gelukkig ging dat goed maar romantisch en speciaal vertellen, nee dat zat er bij ons niet in helaas.
Het nadeel van samen een test doen vind ik dat als hij negatief is ik waarschijnlijk verdrietig ben en mijn vriend denk. Ach volgende ronde beter... Maar goed doe ik hem alleen en hij is negatief zal ik het hem waarschijnlijk ook vertellen...
@MiMully. Ik jan me voorstellen dat het leuke er af is na zoveel miskramen bij hoeveel weken ging het mis?
zoveel leuke ideeen. @Mimully wat erg zoveel miskramen. Snap dat de leukigheid er dan vanaf is. Van dat ei vind ik ook prachtig. Ik denk dat ik iets doe in de richting van zijn werk. Hij is vrachtwagenchauffeur. Met een knuffel en kaartje kleine trucker in aantocht.
Aan mijn aankondiging heb je niets . Ik: schat, ik heb een afspraak in het siekenhuis. Kom je nu halen. Hij: kan je moeder niet mee? Ik: nee. Jij moet mee. Hij: je bent zwanger? Ik: huh.. ja we hebben een echo Hij: dacht ik al.
Maar ik had dus speentje gekocht met i love papa. Lag al 2 dagen in mn tas maar durfde het niet te geven. Vriend was druk en kwam steeds doodmoe thuis en weer vroeg weg.
Ik zei al vanaf woensdag tegen m'n man, ik ben zwanger, ik voel het. Had nog niet getest en wilde ook testen als m'n man thuis zou zijn, dus we hadden afgesproken dat ik op zaterdag zou testen. Dus zaterdagochtend getest, manlief wakker gemaakt, test onder z'n neus gedrukt en zei: ik zei het toch!