Oma en kleinzoon verliefd. ..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Krissie85, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Walgelijk... De broer en zus van mijn tante hebben ook een relatie met elkaar trouwens, dus of dit ongeloofwaardig is weet ik niet. Het komt dus wel voor, zij het niet zoveel (gelukkig maar!).

2. Paige

Paige Niet meer actief

Of dit specifieke verhaal waar is of niet, dit komt veel voor en valt onder "Genetic sexual attraction (GSA) ". Google er maar eens op. Dit heeft namelijk niks met "incest" te maken.

Er zijn er velen die met de gevoelens rondlopen en er niks mee doen maar er zijn er ook genoeg die er wél wat mee doen.

Zo was er ook een vrouw die haar biologische vader terug vond en een relatie met hem begon. Samen kregen zij kinderen waarvan er een is overleden aan hartkwalen.

Ik vind het best bizar.. maar ja, mijn leven is het niet dus ik wens ze veel geluk toe.

3. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Juist als ik dat opzoek zie ik dat als er sprake is van een seksuele relatie het wel degelijk incest is...

4. Paige

Paige Niet meer actief

Ja, natuurlijk is het incest. Duh! :D
    Maar zo zien die mensen het niet. Met als argument dat ze elkaar niet kennen als familie. Voor hun valt het daarom niet onder incest.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat het waar is zal best, het gebeurd wel vaker dat weet iedereen.
    Maar dat van die baby vind ik wel heel absurd..
    Dat deel van het verhaal geloof ik nietzo.

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Het schijnt vaker voor te komen bij adopties. Je hebt natuurlijk geen echte band met je biologische familie als je ze pas na jaren ontmoet. Dan kan het zomaar zijn dat je verliefd wordt op iemand van je biologische familie.
    Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen (ben zelf geadopteerd en ken sinds een aantal jaar mijn biologische familie, ben trouwens niet verliefd op iemand daarvan.. ;) Ik heb wel een heel leuk halfbroertje...:) )
    Maar dat je dan verliefd wordt op je biologische oma....

7. Oh man, als ik het op die manier voor me zie is het nog erger!

Ik heb een keer op het station gezeten en toen liepen er ook een jonge jongen en oudere vrouw langs, hand in hand. Vond het niet helemaal bij elkaar passen, ze gingen er ook lekker uitgebreid staan tongen, en toen hij in de trein stapte riep hij; 'Dankjewel mam. Dag mam!'.

Het schijnt best vaak te gebeuren..

Het meest schokkende vind ik nog dat ze een baby verwachten. Sowieso, een vrouw van 72 die nog een kind krijgt.. Pff.

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Volgens mij toch met een draagmoeder..?
    Ik vind het ook een zeer bizar verhaal trouwens.. :$

9. Oh, ik heb niets gelezen verder, ik vroeg me al af hoe het uberhaupt mogelijk was :p

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik snap al niet dat je valt op iemand die 46 (!) jaar jonger/ouder is, laat staan op je eigen kleinzoon/oma..:( Ik vind het walgelijk!

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Walgelijk... Is het juiste woord hiervoor

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Denk niet dat het echt is.. Komt uit 2010 en geen 'vervolg' van te vinden..

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ieuw!!!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010