Omdat het topic nog niet dicht is kan ik nog even melden dat ik terug ben van mijn oma. Het was inderdaad een goed idee om dit eerst met haar te bespreken, dat apprecieerde ze. Ik heb aangegeven dat ik het heel bijzonder vind dat ze dit met mij gedeeld heeft, maar dat ik het moeilijk vind om dit te verzwijgen voor mijn vader. Dit snapte ze, en eigenlijk vind ze de tijd rijp om mijn vader in te lichten. Ze is oud (95) en vindt het moeilijk om het alleen te doen, daarom heeft ze het eerst aan mij verteld. Na dat gesprek zijn we samen naar het grafje geweest. Heel bijzonder. Wat is ze een sterke vrouw, dat ze dit meegemaakt heeft en zo lang alleen heeft gedragen. 'k Heb veel bewondering voor haar en hoop dat ik ooit ook zo'n sterk mens mag worden.
wat fijn voor jullie. Ze heeft het duidelijk graag willen delen en heeft daar nu de kans voor gehad, heel bijzonder! Ook fijn dat ze met jou naar het grafje heeft kunnen gaan. Dat was er anders wellicht niet van gekomen. Dit is echt heel mooi en bijzonder, mooi dat het zo gelopen is.