mijn vriend en ik werken beiden onregelmatig daardoor zullen we de ene week de ene dag opvang nodig hebben en de andere week geen of 2 dagen is daar ook iets voor in de gastouderopvang??
Ja hoor, je hebt ook flexibele Gastouders. Ik zou meer informatie vragen bij een Gastouderbureau bij jou in de buurt... Hun weten of er flexibele Gastouders bij jou in de buurt zijn..
Ja hoor ik heb ook een kindje dat zo flexibel komt..hou er alleen even rekening mee dat sommige gob's of gastouders wel een minimum uren per maand aanhouden. Hier is dat een gemiddelde dus mogen ouders dat weer compenseren
Wij hebben door ons werk heel wisselende uren nodig.. de ene maand 100 uur en de maand erop soms maar 15 uur. onze gastouder is superflexibel gelukkig, dus we zijn heel blij met haar!
Ja hier ook en omdat we heel wat minder uren dan de standaard doen betalen we ook minder administratie kosten
Hier ook een vast aantal uren per maand,maar wel flexibel in te delen. En per maand aan te passen. Dus je kan zeker een gastouder vinden