lange cyclus. laat ei

Discussion in 'Zwanger worden' started by suze1977, Dec 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suze1977

suze1977 Actief lid

Nov 12, 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wie heeft er nog meer een lange cyclus en een laat ei??

Mijn eerste ongi kwam na 48 dagen.
    De tweede ronde ben ik met ovutestjes begonnen maar tot op heden nog geen positieve test.
    Wie heeft er nog meer een lange cyclus en een laat ei...

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Van een lange cyclus heb ik inderdaad ook last, zie onderschrift.. Ovulatietesten gebruik ik nog niet, eerst nog meer eens zo aankijken, dus weet ook niet precies wanneer ik mijn ei heb. Ben wel trouwens sinds deze ronde (3de) begonnen met Etos zwanger worden aangezien daar toch wel veel positieve verhalen over zijn, dus ben benieuwd!

3. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Mijn eerst ongi kwam na 65dagen.. daarna begon ik na 17dagen te bloeden.. tja was niet heel erg, maar wel 7dagen lang. En toen dacht ik eigelijk eerst dat het mijn eisprong was.. had toen verwacht 2weken daarna weer ongi te worden, maar niets.. dus ben opnieuw begonnen met tellen, omdat ik echt bloedverlies had!!! Nu zit ik inmiddels op dag 26 en zit het wel weer te rommelen... bruinverlies, super buikpijn (kan ook een buikgriepje zijn, ik weet het allemaal niet meer). Ik heb dus ook lange cyclussen tja of korte of tja heel rommelig dus!! Het zegt allemaal nog niet zoveel in het begin, dus wacht rustig af.. ik weet dat is moeilijk!! Ik denk ook elke keer wat een rommeltje daar onder:D

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,434
    48
    48
    jups hier ook.. ik blijf rond de 40 dagen zitten..

Ik denk aardig te weten wanneer mijn eisprong is.. rond de 13 dagen voor mijn Nod zeg maar.. maar goed zo duren de rondes wel erg lang en ben je ineens na 4 rondes al bijna een half jaar bezig..:(
    maar goed ik mag niet klagen.. dat is nog niks ik weet het.. het voelt alleen gewoon zo rot..

5. suze1977

suze1977 Actief lid

Nov 12, 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Maar helaas ook rot voor jullie..
    De kans dat je zwanger raakt is op jaarbasis inderdaad veel kleiner dan iemand die een normalen cyclus heeft. Dit frustreert mij ook.
    Ik hoop dat dit nog van het ontpillen komt en mijn cyclus nog op gang moet komen.

Ook ik gebruik al ruim een maand etos zwanger worden maar heb nog geen verschil gemerkt!!!

Houd me op de hoogte!!!

6. Carina21

Carina21 Actief lid

Sep 8, 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste cyclus was bijna 3 maanden!
    Heb toen getemperatuurd en het was raak!
    Heb veel gehad aan de grafiek van Fertility friend.

groetjes Carina

7. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Suze en natuurlijk alle andere meiden,

Ik zit ook te wachten op mijn ei, zit nu op dag 19 en dan zullen jullie denken dat is toch niet zo lang maar ik heb het gevoel dat het weer een lange cyclus wordt. Nu heb gelezen dat de eerste 3 cyclus vaak onregelmatig zijn dus het is gewoon afwachten.

@Suze heb je ook last van afscheiding of slijm? Of echt helemaal niks? Zat ook te denken om "zwanger worden" pillen van de Etos te gebruiken maar je hoort er wat verschillende verhalen over, dus is weet heet niet hoor of het wel echt helpt :(

8. suze1977

suze1977 Actief lid

Nov 12, 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee tuts jij ook weer hier hihi
    Ik dacht vorige week dat ik vruchtbaar slijm had, maar blijkbaar toch niet want steeds geen positieve ovutest.
    Heb voor de rest eigenlijk weinig last van afscheiding, jij??

Hoi Carina fijn om te horen dat het bij jou met tempen raak was. Ik ga hier de volgende ronde ook mee beginnen. Hoe lang waren jouw cyclussen en wanneer had je je ei?

9. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    De 1e cyclus had ik op dag 100 mijn ei en deze cyclus op dag 72. Heb toevallig vandaag een posi ovulatietest gehad :)

Het is idd erg vervelend dat je minder kansen per jaar hebt om zwanger te raken.:(

10. suze1977

suze1977 Actief lid

Nov 12, 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi annie heb je 100 dagen lang een ovutest gedaan?? Of getemperatuurt??

Ik hoorde op een ander forum dat als je cyclus langer is dan 45 dagen je geen eisprong meer hebt. Maar da klopt dus niet gelukkig??

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    #11 Tutsje, Dec 15, 2009
    Last edited: Dec 15, 2009
    Hee Suze, de afgelopen dagen heb ik een beetje creamy afscheiding echt geen idee wat het betekent hoop natuurlijk dat mijn ei eraan komt maar denk het niet, denk dat het voor mij ook weer een lange cyclus wordt :(

Las hier ergens dat iemand zwanger was geworden uit een cyclus van 50 dagen dus het kan gelukkig wel ;)

Zijn jullie wel veel aan het klussen of wacht je tot je een positieve test hebt? Hoop echt voor je dat je snel je ei vindt, duim voor je (en ook voor mezelf :p)

Heb mijn banner aangepast ben uitgegaan van een cyclus van 52 dagen :( Hoop natuurlijk dat die korter is :)

Liefs...

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Pfff ik baal ook van mn lange cyclus! :x

Ik ben de huidige cyclus voor het eerst aan het tempen om te kijken of ik ook echt een laat ei heb, of dat ie misschien eerder is dan ik denk.

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Neeeee heb niet 100 dagen ovutesten gedaan hoor :D Omdat het zo lang duurde ben ik rond dag 70 begonnen met tempen, dit ivm een eventueel gynbezoek. Omdat je met een eisprong een tempdaling hebt had ik ovutesten besteld en deed deze alleen als m'n temp een paar graden was gezakt. Op dag 100 had ik dus geluk, want toen wastie positief! Omdat ik mijn temp bijhield, een posi ovutest had en 14 dagen later ongi werd lijkt het me wel dat het een eisprong is geweest...anders had ik dat niet gehad denk ik...

Deze ronde na het bezoek aan de huisarts gestopt met tempen (heb verwijzing voor de gyn) en dus ook geen ovutesten meer gedaan. Totdat ik afgelopen maandag op mijn werk niet helemaal in m'n hummetje zat en mijn collega die van mijn cyclus af weet (ook via de mmm zwanger geraakt) aangaf dat ik misschien maar eens een ovutest moest doen. Heel de middag dus m'n pies opgehouden :D en bij thuiskomst een test gedaan. Positief! Voor de zekerheid nog een digitale clear blue ovutest gedaan en daarop kwam een lachend gezichtje :) Dus eisprong! Afgelopen zarterdag, maandag en vandaag geklust, dus als het idd een eisprong is/is geweest maken we wel een klein kansje....

Ik moet over 2 weken naar de gyn dus hoop eigenlijk dat het niet nodig zal zijn....(en anders lig ik daar gezellig ongesteld te zijn :p)

14. suze1977

suze1977 Actief lid

Nov 12, 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi annie, ik hoop het voor je!!

Tuts, klussen o de twee a drie dagen, maar soms zit er ook meer tussen hoor!!

Hier alweer dag 29 en nog geen positieve test...GRRRR:x

15. misa

misa Niet meer actief

Ik heb een wat wisselende cyclus: tussen 30 en 37. We zijn nu 7 maanden bezig en ik kom er sinds 2/3 maanden achter dat mijn ei pas tegen de 20 dagen komt... Pff al die tijd verkeerd geklust!!

16. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Nee. volgens mij niet altijd hoor, want ik heb nog op dag 59/60 gehad ! :)

17. babyproject

Ja! Dat had ik dus ook. We waren het "gewoon" aan het proberen: stoppen met de pil en kijken wat er gebeurt. In mijn achterhoofd houdende dat mijn eisprong op de helft van mijn cyclus was (want ja, zo werkt dat met een cyclus van 28 dagen)... Blijkt dat dus niet zo te zijn met een langere cyclus! :x

Deze maand ga ik alles proberen om ervoor te zorgen dat we op het juiste moment (deze maand maar ook de komende maanden als het moet) bezig gaan: tempen, slijm in de gaten houden, ovulatietesten, extra vaak klussen. Het gaat me niet gebeuren dat we weer te laat zijn!

18. babyproject

Hoe kwam jij er eigenlijk achter?
    Of is dit meer een algemene "de eisprong is 14 dagen voor de NOD"?

19. misa

misa Niet meer actief

@ babyproject:

Ooh wat herkenbaar! balen he, voelt echt een beetje voor niets die eerste maanden..! Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van: ik moet bijna opnieuw gaan tellen...! Heb er deze maand ook alles aan gedaan: goed geklust, ovu testen gebruikt, maar aan slijm kon ik niets ontdekken..
    Succes he deze maand!

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En ook ik heb hetzelfde probleem. Gestopt in augustus met de pil. 2 Rondes gehad met negatief resultaat van 36 en 42 dagen. Zit nu ook weer op dag 38 met onbekend resultaat. Durf niet te testen, vorige keer wel gedaan en dat viel zo tegen! Deze maand wel expres langer door gegaan met klussen.

Pff herken het ook niet van de periode van bezig zijn voor dochter (was in 3 rondes raak en had normale cyclussen van hooguit 31 dagen).

Share This Page