Is er jullie weleens 1tje ontglipt?:D

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Even een heel luchtig onderwerp, misschien wel letterlijk:D

Is er jullie in het openbaar weleens een windje ontglipt? hihihi

Een tijdje terug waren we eens in een kleding winkel, mijn zusje liep voor me en toen ontglipte haar er 1:), nou ja 1:D
    Onder het lopen hoorde elke keer een kleintje ontglippen. (lig nu alweer in een deuk, ben gelukkig alleen beneden hahahaha)
    Was zo ongelooflijk komisch, maar natuurlijk voor haar best beschamend.:)

Kom maar op met jullie verhalen:D

O ja, als je er 1tje laat per ongeluk in bijzijn van anderen, wat laat je dan liever:
    - een harde, die niet zo stinkt of een zachte die enorm stinkt?

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Haha, ik kom niet bij:):)
    Is vast wel eens gebeurd, maar kan me zo geen situatie herinneren. Maar dan liever een zachte die stinkt, dan kun je iemand anders de schuld geven, hihi

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Haha, volgens mij heb ik dat werl eens op school gehad midden onder de biologie les. Lekker toepasselijk toch. Maar wat een schaamte dan zeg.

Ik laat dan liever een zachte die lekker stinkt, dan weten ze toch niet dat die van mij komt.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    haha lachen. denk dat haast iedereen wel is last heeft van lucht dat een uitweg zoekt op de meest rare momenten of tijden. probeer het altijd op te houden haha. Een keer in de jumbo liet ik een scheetje en toen riep me dochter heel hard "baba mama toch, geen poepjes laten". Iedereen wist toen meteen waar de lucht vandaan kwam.

laat liever een stinkende zachte dan een harde. is het ngo rade wie de dader is :).

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ohja wel eens van die zachte stinkerts:) dat heb ik ook liever dan een harde, tenzij er
    net iemand langs je loopt en de geur hangt nog alleen bij jou zeg maar:p
    Wat ik nu wel aldoor heb als k Dae in de draagdoek heb en ze laat een dikke HARDE waaien dat ze mij aankijken:$

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zelf kan het me niet herinneren maar een tijd terug stond ik bij de Hema aan de kassa en de vrouw voor mij had een scheetje gelaten en stinken! Ik zeg ook nog sjezus wat stinkt het hier en die vrouw kreeg me een rooie kop... :D

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

*hihihi*
    JA, vorige week..... gingen mijn schoonzusje uitzwaaien en stonden nog ff buiten te kletsen met haar, toen kon ik hem niet houden. Heb ik sinds de bevalling wel vaker last van... Stonk gelukkig niet

8. butterfly1984

hahaha zit echt te lachen hier!:D:D

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hahaha ik zie het ook echt voor me. ik denk er dan nog een heel vals greinsje bij op je dochters gezichtje hahaha

maar hier gebeurde het met de zwangerschap van fynn echt vaak:)
    en echt uit het niets gewoon *knetter* en dat was het net op fynn dan trapte heel stom in ieder geval

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kan het me héél goed herinneren, had hier echt last van toen ik zwanger was.... echt te genant!

11. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Begint zo langzamerhand wel te komen haha:D
    Doet me denken dat mn nichtje (4jaar) laatst dae haar aandacht zat te trekken en aldoor met haar gezicht in dae haar gezicht, dae liet echt een dikke knetterboer recht in dr mond hahaha, nichtje boos en dae deed nog ff een schaterlach:D:D

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zoiezo moet je natuurlijk altijd je kinderen de schuld geven LOL (haha geintje) maar die doen het dus wel gewoon en dan zeggen ze heel schattig "Pardon, ik heb een poepje gelaten" en dan zo hand voor hun mondje, de oudste weet nu wel dat het in het openbaar niet erg gewenst is dus die hoor ik niet veel meer, maar de jongste (2 jaar) vind het nogal grappig hihi

Ach is mij wel eens gebeurd hoor, toen ik op school zat konden we wedstrijdjes boeren en scheten laten houden maar tegenwoordig ben ik iets beschaafder en doe ik in prive haha, bij ons thuis mag het wel gewoon en hoef je niet voor naar de wc te lopen ofzo, je mag 100% jezelf zijn hier thuis ;)

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb ene darm probleem als ik ze ophoud dan heb ik na een uur zo'n last van mn buik dat ik wel kan janken dus als ik er een moet laten wacht ik ff tot het kan(dus niet in een directe omgeving mensen)

14. butterfly1984

Oei dat is niet fijn, nee, dan moet je wel!

15. Dana

Dana Niet meer actief

mijn dochtertje in een volle wachtkamer bijde huisarts waar iedereen gespannen zat te wachten wie er aan de beurt was, echt keihard door die luier heen en dan zeggen "mama, bij jou zitten" :):D:D

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Als ik 1 moet laten, dan doe ik dat. Ik loop wel even weg bv. keuken, wc, andere kant van de straat....maar ik ga ze niet ophouden.

17. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Wij zaten een keer met 5 man in de auto. en ik had stiekem een zachte scheet gelaten..
    Tot nu toe krijgt een vriendin van mij daar nog de schuld van..
    en dat is al 4 jaar geleden..
    en zij maar ontkennen dat ze het niet was ... hihi idd ik was het maar dat weet niemand ;)

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ohh ja wel hoor hahahaa

maar wat ik nooit vergeet is dat mijn exbaas
    een dikke scheet liet zo in de winkel whaha ik had
    het niet meer en hij maar doen alsof hij niet wist wat
    er was.

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou ik heb het 1 keer heel erg gehad..

in het begin van de zwangerschap na tot ongeveer 20 weken heb ik best last van mijn darmen gehad.. en we zaten in de auto en moest de heletijd al een poepie laten.. maargoed dat doe je niet in de auto;) dus dat we thuis kwamen deed ik de deur van de auto open keek om me heen en liet hem toen gaan het was alleen een hele harde en ik had iemand over het hooft gezien die denk ik in de spijl van de auto liep toen ik om me heen keek... dus die man schoot heel erg in de lach:) ik lach echt helemaal in een deuk.. manlief piste bijna in zijn broek.. heb wel even gewacht tot hij weg was...

voor de rest heb ik per ongeluk wel eens 1tje laten glippen meestal kwam mijn collega erachter omdat ik op me hurken in me broek zat te piesen van het lachen...

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh de horror! nee ik ben heel erg paranoide wat dat betreft en ik heb mezelf zo getraind TE ALLEN TIJDE alles binnen te houden. Tot ik thuis op de wc zit. Waarschijnlijk niet heel gezond maar ik ben daar gewoon heel moeilijk mee.

Deel Deze Pagina