Ik ben ik augustus uitgerekend. Kan bloedheet zijn. Bij mijn eerste kind in bloedheet juli liep ik de eerste dagen in mijn onderbroek en hemdje rond. Daar schaam ik me nu nog voor. Ik denk dat ik maar een paar short-pyjama's ga aanschaffen. Hebben jullie anders leukere, betere ideeen?
Eerlijk gezegd had ik gewoon mijn normale kleding aan. Als dat niet zou passen, mijn zwangerschapskleding. Niet iets speciaals voor gekocht.
Maar je ligt de eerste dagen toch nog best vaker op bed te rusten. Iets comfortabels als een pyjama is dan wel zo prettig.
Bij Primark, Hunkemoller en h&m krijg je leuke, loszittende huisdingetjes, zoals broekje met shirtje. Wat ook fijn kan zijn, is een loszittend simpel zomerjurkje. Ik vond een broek namelijk niet zo fijn, lag in een nachthemd en als bezoek kwam deed ik een joggingbroek eronder. Ik lag veel in bed en vond dat wel handig zo. Ook voor de controles.
Ja als het heel ernstig moet zijn niet nee. Maar na twee niet echt makkelijke bevallingen en een keizersnede en een keizersnede op komst weet ik wel een beetje waar ik aan toe ben. Kan moeilijk van de kraamhulp verwachten dat ze mij en vier kinderen gaat verzorgen toch
Hier in oktober bevallen maar droeg voornamelijk leggings met lange blousjes of wijdvallende jurkjes.
Ik heb bij thuiskomst na mijn keizersnee alleen 's middags een uurtje geslapen maar verder heb ik lekker beneden op de bank gezeten, meestal in een voedingstop en een nette pyjamabroek van de V&D.
Hier nooit na de bevalling op bed gelegen, ben ook niet echt het type van een 'kraambed'. Maar goed, ben misschien het andere uiterste...... Liep 4 uur na de bevalling wandelend het ziekenhuis uit Je hebt tegenwoordig zoveel 'relax'-kleding. Bij hunkemoller heb je ook wel van die 'nette pyjama's/ huispakken'. Lekker kort broekje van stretch en leuk hemdje/ shirtje. Maar al dat soort spul heb ik al wel in mijn gewone garderobe. Dus niet iets speciaal gekocht voor na de bevalling. Scheelt ook wel dat ik dire t gewoon mijn eigen kleding aan kan denk ik......
De eerste dagen/week na de bevalling heb je toch van die grote kraamverbanden in? Dat zie je toch door broeken enzo heen (past dat eigenlijk wel)?
Ik zou gewoon wat shorts en t-shirts kopen in een sportwinkel. Lekker gemakkelijk, luchtig en sportief. Heb ook niet in bed gelegen maar ik draag liever iets comfortabels voor mezelf dan ongemakkelijke kleren voor anderen. Lekker nike, adidas,...
Heerlijk een week op bed gelegen Zwarte sportbroek en vestje erop.. netjes maar erg comfort abel en makkelijk met bv
Hier ook een 'nette' zwarte broek van joggingstof, zat prima! Verder had ik nog zwangerschapsleggings aan en een spijkerbroek waarbij ik de buikband dan omsloeg en zo wat extra steun had aan mijn flubberende buik.
Ik had de grootste kraamverbanden niet echt nodig, maar die pasten zelfs prima in mijn zwangerschapsspijkerbroeken. Had op aanraden van anderen zelfs een grotere maat onderbroeken gekocht, maar dat vond ik echt een ramp, mijn eigen onderbroeken zaten ook met verband nog veel beter.