Hallo dames, Ik wil al heel lang een keukenmachine die o.a. kan kneden. Nu heeft de AH XL een Bosch MUM4427 in de aanbieding. Als ik wil kan ik hem voor mijn verjaardag krijgen van mijn man. Ik heb al gezocht naar reviews, maar die zijn er niet veel. Dus toen dacht ik waar kan ik het beste vragen naar de ervaring van deze keukenmachine, juist aan jullie op deze site. Mijn vraag aan jullie is dan ook wie heeft er zo'n keukenmachine? Ben je er wel/niet tevreden mee? wat kunnen jullie mij nog meer vertellen over deze machine? Al vast bedankt voor jullie reacties
Ik heb sinds een paar maanden de Bosch mum 52110, En hij bevalt echt heel goed! Ben er heel erg blij mee! Maar met de bosch mum 4427 geen ervaring, sorry!
Ik heb er geen ervaring mee. Heb er zelf 1 van philips. Maar bedenk wel dat de vanafprijs niet klopt: 159,99: verder op internet vind je hem vanaf 94,99, dus scheelt dan 15 met de ah. Vergelijk anders even de specificaties en accesoires met andere keukenmachines. Mijn keukenmachine is bijv. 1000w; deze van bosch 500w. Persoonlijk vind ik wel dat kneden met een keukenmachine niet goed gaat; daar heb ik toch een aparte tafelmixer van kitchenaid voor. (Maar die heb je ook veel goedkoper)