En dan ook het liefst gratis. Ik heb er echt helemaal geen verstand van maar het lijkt mij gewoon wel leuk. Ik ben op zoek naar een hobby en een plek waar ik vrijuit kan bloggen zeg maar. Het lijkt mij ook leuk om daar dan dingen op te zetten van werk wat ik zelf gemaakt heb enz. Waarschijnlijk zal er nooit iemand naar kijken hahahaha maar het is gewoon leuk om te doen. Wie heeft er tips?
als het puur gaat om bloggen is het misschien verstandig om gewoon even te googlen "blog maken" dan kom je genoeg opties tegen. MAAR dat is heel wat anders dan een website maken, als je al moet vragen hoe je dat kan maken dan heb je er geen kaas van gegeten en zou ik het idd bij een standaard blog houden , dat is een kwestie van invullen en versieren maar dan heb je de basis al.
Ik heb bij Webklik.nl een website voor onze Sint en Piet verhuur, het is idd super leuk om te doen en je kan er van alles opzetten. Ook gastenboek, foto-album, etc... Best verslavend haha.. Als je wilt kan ik je de link wel pb-en kan je ff kijkje nemen
Ik heb er idd geen kaas van gegeten maar ik ben gek op kaas dus leren wil ik het wel. Alleen hoe leer je dat alleen? Kun je het leren door te doen of is dat geen doen? Ik heb nu een blog aangemaakt ( zie onderstaande link) maar ik weet ook nog niet echt hoe datnu allemaal werkt. Ik zou graag een website willen maken en daar ook een hobby van maken. Heb je misschien nog tips hoe het te leren. Boekentips?
ik maak mijn website met html en php dat kan je jezelf leren natuurlijk (heb ik ook gedaan) veel lezen erover, kan je allemaal online vinden.. Als je een eigen domein wilt kan je deze registeren bij bv een one.com (ik gebruik hosting2go.nl die is goedkoper maar hebben volgens mij minder opties als je zelf niet goed weet hoe je moet maken) Misschien is een beginnerscursus wel leuk voor je (kan je ook online vinden) het is leuk om te leren (vind ik dan maar goed ik ben wel een beetje geeky hahaha)
makkelijkste en gratis vind ik www.come2me.nl daar kun je een volledige website maken en bepalen wat je erop wilt zelfs een forum of iets het is erg makkelijk in gebruik en makkelijk aan te maken, en leuk om in eigen stijl te maken
Hoi, ik maak zelf ook websites, als je zelf een beetje handig bent kun je kiezen voor alleen de installatie, hosting en thema. Maar helemaal voor je invullen inclusief fotoreportage en slideshow kan ook. www.netherbloom.nl
Weebly - Create a free website and a free blog Kan je stukjes schrijven, foto-albums maken en zelfs een (simpele) webshop maken. Uiterlijk is ook aan te passen En als je al wat verder bent en wat html-codes gaat leren, kan je die ook simpel aanpassen. Is overigens (ook) in het Nederlands.