Beetje een gekke vraag, maar is een startpakketje van duplo erg zwaar? Hier heb je niet zoveel duplo en ik heb het wel een keer gezien maar het was echt vreselijk duur. Aangezien we volgende week op vakantie naar NL gaan, dacht ik misschien daar wat te kopen. Maar het mag niet al te zwaar zijn, want dan zitten we weer met het (over)gewicht.
Duplo is niet bijzonder zwaar hoor. Ik weet alleen niet hoe groot het starterpakket is natuurlijk. Ik denk dat je wel wat mee terug kan nemen naar Lima. Er zijn van duplo toch wel grotere en wat kleinere pakketten. Dan kan je altijd in de winkel kijken wat haalbaar is.
Het is niet zo heel zwaar hoor. En ik zou de blokjes ook los in je koffer doen, scheelt toch weer in ruimte.
Is niet zwaar hoor. Maar los in je koffer lijkt me ook niet handig, raak je geheid dingen kwijt. Ik zou gewoon de doos er vanaf halen en de dingen in het plastic laten of eventueel in losse zakjes.
De doos is ongeveer 30 cm dik en ongeveer 50 a 60 cm breed. Alles bij elkaar weegt het denk ik ongeveer 750 gram. Heb toevallig in denemarken heel goedkoop een doos gekocht vorige week.