Omarm je grijze haren ( wie doet het ook?)

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uh nee, ik heb nog geen grijze haren maar als ze komen verf ik ze direct. Nu blond met altijd wat uitgroei en diepte erin, vind ik mooi :)

2. Apart

Apart Actief lid

19 apr 2015
    125
    0
    0
    Nederland
    ik trek die van mij er altijd meteen uit, herken ze meteen ze zijn wit en dikker in vergelijking met mijn andere haarlokjes :p haha!

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik denk dat de onderkant van je haar wel iets van de kleur blijft behouden. Als je bijvoorbeeld lichtere punten of ietwat droge punten hebt dan kan de kleur daar makkelijker in blijven zitten, zelfs als het uitwasbare verf is.
    Mijn dochter moest nml een keer als heks naar school jaren geleden. Ze heeft bijna witblond haar, ik had bij een feestwinkel zwarte en grijze verf in een spuitbus gekocht, een soort haarlak, om haar haren mooi te kleuren voor 1 dag. Was uitwasbaar, stond er op..
    Uitgewassen was het gewoon groen:$ Zelfs na een week, toen ben ik naar de kapper gegaan en die heeft het voor haar opgelost.
    Die vertelde dat haar haren wat droog en beschadigd door de zon waren, en ook nog eens hoogblond, dat het dan een soort van kan opzuigen.. niet meer uit te wassen dus:):)

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik vind er heel sporadisch eentje in mijn borstel, zie ze nog niet als ik in spiegel kijk. Heb ook donkerblond haar en mijn moeder is ook geleidelijk grijs geworden met een soort peper-en-zout look die ik niet lelijk vind.

Vooralsnog omarm ik mijn grijze haren, maar dat is makkelijk praten als je er weinig hebt ;).

Mijn broer (38 jr) heeft heel donker haar en is echt al behoorlijk grijs. Hij omarmt ze ook ;) (maar ik moet zeggen dat een man er vaak beter mee wegkomt), zijn vrouw, ook heel donker haar verft ze al sinds ze 30 is vanwege de grijze haren. Zou ik in haar geval ook doen, denk ik.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik spotte vorig jaar ook voor het eerste grijze uitgroei en ik blijf het voorlopig nog wel verven! Ik ben pas 24!!

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze ook en ben er op zn zachts gezegd niet blij mee. Ik ben net 30 en heb ze al sinds mn 25 ste..als het niet eerder was en heb ook echt donker haar. Nee het staat niet stoer mooi of wat dan ook bij mij dus ik doe mn haartjes regelmatig verven.

Deel Deze Pagina