Hoe lang blijft een 'ooievaarsbeetje' ongeveer zitten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sas2008, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn zoontje heeft twee ooievaarsbeetjes in zijn gezicht, niet erg en compleet onschuldig maar was even benieuwd hoe lang deze gemiddeld blijven zitten? Hij had t direct bij de geboorte, is nu 5 maanden oud en ziet er nog hetzelfde uit.

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn dochter is nu 11 maanden en heeft een ooievaarsbeet op haar voorhoofd en 1 in haar nek die naar haar achterhoofd loopt. Beiden zijn lichter geworden, maar nog wel zichtbaar. Geen idee wanneer, en of, het helemaal weg trekt.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier 2 mannen met op precies dezelfde plek een ooievaarsbeet... Ik wacht hier ook rustig af tot ze wegtrekken... Je ziet trouwens wel makkelijk als ze erg boos zijn... Dan wordt tie vuurrood haha

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bij onze dochter was het volgens mij rond de 1,5 ver weg... Alleen bij kou of warmte ofzo, zag je het dan nog wel. Nu ze 2,5 is is het volgens mij helemaal weg...

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoonlief had er twee: 1 op het achterhoofd, en 1 in de nek. die op zijn achterhoofd is zo goed als weg. die in zijn nek vlamt af en toe nog op. scheelt ook dat er nu wat haar over valt.

6. Hester

Hester Niet meer actief

Volgens mij blijft die in de nek wel meer zichtbaar dan die op het voorhoofd. En duidelijker te zien als ze zich opwinden.

7. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mijn zoontje heeft er ook twee (een op zijn voorhoofd en een grote vlek in zijn nek) en die zijn nu wel iets lichter maar nog wel duidelijk aanwezig.
    Ikzelf schijn een enorme "beet" in mijn nek gehad te hebben (niet op mijn voorhoofd overigens) en die is met 1.5 jaar weggetrokken. Zie je nu niets meer van :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Die in de nek is al stukken lichter, maar je ziet het nog wel.
    Die op zijn voorhoofd zie je de ene keer amper, de andere keer heel goed. Vooral als hij moe is, of aan het poepen :p
    Ben ook benieuwd wanneer het weg trekt, we zullen het wel zien.

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

levenslang, het ligt eraan hoeveel zon er op een plek komt of hij eerder vervaagd of later. en als hij eenmaal vervaagd is valt hij bijna niet meer op behalve als ze overstuur raken of boos zijn ofzo.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb zelf dezelfde ooievaarsbeet als jullie beschrijven. op mijn voorhoofd zie je hem nagenoeg niet meer. in mijn nek en haargrens nog wel. ik ben nu 41.

ik heb al geschreven in het andere topic dat mijn dochter van 16 ook een plek op haar voorhoofd heeft. die zie je bijna niet meer , tenzij ze boos is gefrustreerd is overstuur is of het warm heeft of zich erg ingespannen heeft.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M had er een of twee in jaar gezicht die zijn denk ik in het eerste jaar steeds lichter geworden, nu niet meer zichtbaar. T had er één en die is al een hele tijd weg.

In de nek hebben ze m allebei nog en ik ook trouwens :D (ben 31)

12. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een ooievaarsbeet in mijn nek sinds mijn geboorte en die zit er nog steeds. Bij mij valt het niet zo op maar kan me voorstellen dat het in het gezicht wat vervelender is.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal.
    Mijn dochter is nu 1 jaar, en ze heeft er 1 op haar ooglid zitten, en haar nek/achterhoofd zit helemaal vol.
    Vooral als ze boos word, moe is, of aan het poepen is, zie je ze goed:D

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Puck heeft heel veel ooievaarsbeten: in haar nek, op haar achterhoofd, op haar voorhoofd, boven op haar rug, boven haar billen. Ze worden wel wat lichter, vooral op haar voorhoofd, maar ze zijn nog lange niet weg...

15. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @ madeliefke : Knappe ooievaar was dat, met al die beten ;)

Mijn zoontje heeft trouwens ook zo'n zelfde plekje net boven zijn billen. Dus ook een extra "beet". Ook al zo'n bijtgrage ooievaar :D

Ach ze gaan wel weg. En anders worden ze vast minder;)

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bij Julia zie ik hem ook nog steeds. Ze heeft een knappe ooievaar gehad: precies tussen haar oogjes, net boven haar neus op dat plekje waar die hindu's ook altijd zo'n stipje hebben ;) Alleen die van haar is wat groter. Voor buitenstaanders is het alleen niet meer echt duidelijk te zien, alleen als ik zeg waar het zit/zat. Ach, idd, het trekt vanzelf weg. Die in de nek schijnen wel meer mensen hun hele leven te houden.

17. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    mijn zoontje heeft er ook 1 in zijn nek, maar zijn vader van 31 ook.. op precies dezelfde plek.. en zijn vader, die 57 is, heeft er ook 1 op dezelfde plek...

het kan dus ook nog zo zijn dat ze nooit verdwijnen..

18. misa

misa Niet meer actief

Ik dacht dat dat niet weg ging. Mijn nichtje had een aardbeivlekje (bultje) en volgens mij was ze een jaar of 2/3 toen ie weg was.

19. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Mijn zoontje had ooievaarsbeetjes op zijn oogleden, als ik de foto's terugkijk, was het met een half jaar ongeveer weg.

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    :p
    Idd, denk dat ze flink aan het spartelen is geweest ;)

Deel Deze Pagina