De vraagt zegt het al we zijn op zoek naar een buggy die ook mee op de fiets kan dus niet zo'n zware en die voor Dani ook prettig is. Wie kan mij vertellen welke dan goed is? want we wouden niet zo'n dure halen, want ik neem hem alleen mee op de fiets voor de andere keren dat we weg ga heb we de quinny buzz. groetjes Marloes
Is dat al niet zo'n compacte buggy? Ik weet dat er van quinny hele kleine buggy's zijn maar die kunnen niet plat. En dat vond ik wel erg prettig. Dan heb je nog de x adventure vibe geloof ik die kan wel plat. En is ook klein opvouwbaar. Wij zelf hebben er een van Esprit.
en errug duuuuur!heb even gekeken net maar tjemig wat een geld voor een paraplubuggy Ik had altijd een topmark buggy aan de fiets,ook fijn nooit problemen mee gehad.....
ik heb de buggie van quinni hij kan niet plat maar Daan zit er erg goed in en hij kan makkelijk aan de fiets
Ik heb de buggy van koelstra en hij kan iig helemaal plat. Toen voor 70 euro gekocht in aanbieding normaal 90 euro volgens mij.
Wij hebben een buggy van CHicco...weet eigenlijk niet eens of die op de fiets kan, we hebben hem gekregen en we fietsen nog niet met Daan..het ios wel een fijne buggy, kan ook in lig/zit standen.
Wij hebben een buggy van Prénatal eigen merk. Zijn regelmatig in de aanbieding en in leuke kleurtjes.
Toch was ie mij het geld dubbel en dwars waard. Vooral de rugleuning is veel steviger dan bij andere buggy's die ik uiteraard ook getest heb bij prenatal.
helemaal mee eens...ik wilde er ook eentje met een stevige ruginzet, hij rijdt echt hardstikke goed en is makkelijk in te klappen!
Ik heb de 5standenbuggy van Topmark, die is helaas te zwaar voor aan de fiets, maar je hebt ook 2standenbuggy daarvan en die kan wel aan de fiets. Overigens bevalt de buggy mij zeer goed en hij is ook nog betaalbaar!
Welke heb je dan? Ik heb de 5 standen en die weegt 8,7 kilo. Aan de fietsdrager mag max. 7 kilo. Hier zie je hem: http://www.babydump.nl/index.php?page=p ... rk=69&m=69
deze heb ik maar dan in lichtblauw http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=1057 5 standen en 4,9 kilo (alluminium uitvoering)
wij hebben die van prenatal is 79,- euro, geloof 5 ligstanden, is erg licht en heeft een regenhoes en zonnescherm.. echt een aanrader!
Ik heb gekeken laatst voor die van de Hema. Maar het ding zat echt gammel in elkaar en reed ook niet echt goed, dus ik heb hem mooi laten staan.
Ik heb ook een buggy van Maclaren. Ik ben er zeer tevreden over. Hij is lekker licht en makkelijk in en uit te klappen. En Alyssa zit er prins(es)heerlijk in .