omas wil is wet!!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mirell, Nov 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat ze voor je klaarstaat is fantastisch maar dat geeft haar niet het "moederrecht".

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wees volwassen en geef aan waar je grenzen zijn! Het feit dat ze voor je klaar gestaan heeft is geweldig maar dat betekent niet dat jij over heen moet laten lopen. Laat zien dat jij niet alleen kind bent maar ook moeder!

3. Lorelei77

Lorelei77 Lid

Apr 21, 2008
    46
    0
    0
    @Shaylen:
    Dank voor je tip! Ga t zeker uitproberen... Voorzie wel enige botsingen maar misschien moet het er maar eens uit!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dan is wel de lucht geklaard en dat is gezond voor elke relatie. (vind ik). succes! :)

5. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb dit topic ook gelezen... waar je over schrijft. Ik las het ook met grote ogen en dacht ook hoe heeft dit zover kunnen komen? Ik ben alleenstaande moeder en mijn ouders doen zeer veel voor mij en mijn zoon, en voor advies kan ik altijd bij hun terecht. Maar zij zeggen wel tegen mij JIJ bent de moeder dus JIJ bepaald hoe JIJ je zoon opvoed e.d. En als mijn moeder iets doet waar ik het niet mee eens ben, dan zeg ik dat... Mijn moeder wil het eten wel een opdwingen bij mijn zoon als ze oppast terwijl ik zoiets heb eet hij niet dan eet hij niet en zet het weg ik ga de strijd niet aan dus, hij krijgt vanzelf honger ;). Dit heb ik haar gezegd en nu doet ze het volgens mijn regels ;) Maar ik zou ook nooit mijn kind meegeven aan iemand waarmee ik ruzie heb! Ook al zullen mijn ouders gaan dreigen bijv. dan blijf ik bij mij nee ;)

Share This Page