Hoi meiden, Slikte altijd vsm pillen en afgelopen maand voor het eerst Etos zwanger worden pillen. Heb een vrij regelmatige cyclus en nooit last van bruinverlies voor of na menstruatie. Gistermorgen wat krampjes gevoeld tussen navel en schaambeen. Net tijdens afvegen wat bruinverlies?? Zaterdag is mijn nod... Ik hoop natuurlijk dat dit veroorzaakt wordt door een innesteling maar wat ik mij ook afvraag is of dit kan komen door de Etos pillen? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb bij beide deze pillen geslikt. Met de eerste binnen 3 maanden zwanger, nu binnen 4. Of het door die pillen komt.. geen idee
Ik zou niet weten hoe dat zou kunnen komen door die pillen. Lijkt me eerder of een innestelingsbloeding, of toch een aankomende menstruatie! Spannend!
Heb zelf geen ervaring mee, maar heb hier wel is gelezen dat die pillen je cyclus in de war kunnen gooien.
Ik kwam er vorige maand achter dat deze pillen bestaan. Ik heb echter eerst research gedaan naar deze pillen. Google eens op ervaringen en lees maar eens wat er over geschreven wordt. Nu denk ik wel dat je sommige dingen met een korreltje zout moet nemen (wil je dus niks ernstigs aanpraten ), maar mijn research heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet aan begonnen ben. Belangrijkste reden? Je wordt niet zwanger door het slikken van een pil.... Moet je toch echt iets anders voor doen. Als deze pillen "wonderpillen" zouden zijn, was er veel meer over bekend!