omdat iedere cent telt nu.....

Discussie in 'De lounge' gestart door bezorgde, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Kinderwagens zijn inderdaad ook redelijk goedkoop te vinden op marktplaats!

Ik heb een bijna nieuwe gekocht, die mevrouw kwam er achter dat het een tweeling werd, dus had eigenlijk niks aan de 1 persoons, je kunt hem niet van nieuw onderscheiden, en dat voor maar €150,-

De blije doos is wel een leuke doos, maar die van C1000 helemaal!

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    misschien idd handig een lijst te plaatsen.

Wij hebben toen idd een dure nieuwe wagen gekocht,
    maar mijn schoonzus voor nog geen 100 euro een Mutsy die er als nieuw uitziet.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Als je weinig geld hebt, dan is MP zeker een uitkomst. Even goed rondneuzen en je hebt zo wat je hebben moet. Wij hebben van de week nog een gloednieuwe autostoel (groep1) gekocht voor € 15,-. Wijzelf hebben een nieuwe in de auto staan, maar voor bij mijn moeder in de auto was dit natuurlijk perfect.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat zijn jullie allemaal toch lief...

Ik heb helaas niet meer zoveel aangezien ik de meeste spulletjes aan moederhulp geef.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier eventueel ook nog een kinderwagen staan, 't is wel een ouder model. Een teutonia, waarschijnlijk een jaar of 8 oud.
    We hebben deze gekregen van kennissen maar hadden zelf al eentje gekocht. Hij gaat anders naar Roemenie toe.

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Bij de kringloopwinkel zijn babyspullen vaak nog goedkoper dan op MP. Een vriendin van mij heeft er van de week een fietsstoeltje en een box voor €10,- gekocht. Het is idd wel handig om even een lijst te plaatsen. Wij hebben zoveel gekregen dat we wel wat over hebben, laat maar even weten wat je nog nodig hebt en wie wat al stuurt!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb nog een kinderwagen over! Ik heb je een PB gestuurd :)

8. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Bezorgde, ik heb nog wel wat spulletjes voor je als je wilt.
    Heb nog een maxi-cosi (model 2008 ) waar echt niets mee gebeurd is. Staat op MP voor 30 euro, maar jij mag hem voor de helft hebben als je wilt.
    Heb evt. ook nog een flessenwarmer, magnetronsterelisator. Een hele bult flessen, kleertjes (wel jongens), muziekmobiel van Woezel en Pip, wipstoeltje.
    Hoef er niet veel voor te hebben als ik weet dat het goed terecht komt. Met iets leuks voor de kleine ben ik al tevreden. PB me maar even als je ergens interesse in hebt.

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik weet niet of je hyves hebt maar anders kan je ff op mn hyves kijken.
    www.kidsstuff-renswoude.hyves.nl

heb er vooral veel kleding op staan, maar ook wat andere dingen.
    je betaald alleen verzendkosten.

liefs doris

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ow wauw... ik heb een fijne quinny (met kleine bak dus ) maar hier staan ook wel mooie wagens op.... Ben helemaal verliefde op een zweedse wagen (prijs: 189 euro) erg gaaf zeg !
    Hoewel hier nooit zo'n wagen komt (de quinny is prima voor een eventuele 2e) heb ik de site toch maar opgeslagen ;)

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb nog wel een babybadje met standaard.. is wel een roze...
    en een kledingkast voor een babykamer... in goede staat.. mag je zo komen ophalen...!

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik pbde ookal dat ze een lijstje moet maken. Hier ben ik grote opruiming aan het houden en doe echt alles weg. En ookal is het roze of blauw. Het kindje ziet het toch niet...het maakt hem of haar echt niet uit in wat voor kleur bad het wordt gewassen. Zo had een vriendin van mij ook niet veel en die heeft de begin (50/56) kleertjes van mijn zoontjes aan gehad en het was een meisje en een meid kan je best wel baby blauw aan doen en gelukkig had ik toen veel vanille kleurige kleding.

maar wat is iedereen lief hier! echt super!!!:D

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Als je/u wilt, maak dan idd even een lijstje van spullen die u nog zoekt. Ik heb nog het nodige dat u zo mag hebben, waar woont u ongeveer? En weet u al of het een meisje of jongen wordt? Ik heb ook nog de nodige kleertjes, maar dan vooral voor een meisje......

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat is ook weer waar.. als je echt verlegen zit om spulletjes dan maakt het ook even niet uit als het kindje maar alles heeft straks!!!

15. Ik heb ook nog wel het een en ander aan kleding..
    Mevrouwtje groeit heel snel en heb verschrikkelijk veel kleding..
    Wil niet alles gaan gebruiken voor een 2e..
    Zit ook veel uni-sex tussen:)!
    Lijstje met wat U nodig heeft is idd handig..

Groetjes

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hier een quinny fahsion xl staan. tis een blauw met zwarte en 5 jaar oud ik heb heb van familie maar hij staat sinds die dag op zolder en is er nooit vanaf gekomen.
    hij heeft wat verkleuring op de kap maar met een textiel stift/verf is dat makelijk op te lossen.

je mag hem van mij zo hebben.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb zelf niets om weg te geven daar ik zelf een kleine verwacht, maar ik wil wel even zeggen dat ik dit echt super vindt!!!!
    Echt geweldig lief van iedereen! :)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat zoek je nog? Ik heb het een en ander dubbel.

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik wacht ook wel even af wat ze nodig heeft.... ben van plan ook weer eens een opruiming te doen bij mn meiden dus er komt vast het een en ander tevoorschijn....

20. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    #40 BeertjeY, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    Heb hier nog een volledige winnie the pooh babykamer: ledikantje, commode, linnenkast, 2 planken, matras, luieremmer, aankleedkussen, nog wel wat speelgoedjes, wel wat "restjes" van zwitsal, flanellenluiers, katoenen luiers, raamstickers pooh, foamstickers pooh.

Het is van grenen.
    Zelf de look van Winnie the Pooh aangebracht.

Marktplaats.nl > Grenen Kinderkamer (winnie de poeh look) - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers

Heb de babykamer reeds op marktplaats gezet, maar de mensen die hem wilden hebben voor 50 euro die komen hun afspraken niet na.

Dus als u interesse heb, dan mag u het gehele pakket hebben voor 50 euro.

Wil ook nog wel ff kijken of ik rompertjes heb, en sokjes en kleding...
    De eerste dingetjes zeg maar.

Er is helaas een voorwaarden aan verbonden, het moet weg voor zaterdagmorgen a.s. 10 uur.
    Heb het uit elkaar gehaald, en ff opgeslagen in de huiskamer, zaterdagmiddag gaan we namelijk de verjaardag vieren van ons kleine meid die al weer 3 wordt.
    Dus het moet echt weg.

Als u interesse heeft dan kunt u me altijd PB-en. (persoonlijk berichtje)

Deel Deze Pagina