Dat kamertje is mooi he...ook wel moeite om er afstand van te doen. Maar met deze mevrouw voor ogen krijgt het weer een mooi nieuw plekje waar het goed terecht kan. Kleine meisjes worden groot, pooh beer over, nu op naar een meisje kamer Dora.
Ik vind het helemaal tof van je!!! En het is zeker een supermooie kamer! Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt om er afstand van te doen (ik heb werkelijk ALLES nog van Vigo, kan het niet over mijn hart krijgen om het weg te doen ) dus tja... Maar het komt zeker goed terecht. Ennn... een Dora kamer is ook fantastich
Even uppen Ik ben wel benieuwd of je mijn PB hebt gehad. Dan kan ik er rekening mee houden (of niet) Anders ga ik MP even een bezoekje brengen
Wow wat een superreacties! en dan zeggen ze dat internet niet verbroedert... Heb zelf helaas niet veel om mee te helpen helaas... Succes!!!
Ik heb hier niks voor. Alles wordt nog gebruikt, maar ik sta hier verbaast dat er zulke lieve mensen zijn die iemand willen helpen. Je kan zo voor heel goedkoop alles in richten.. Heel lief van iedereen!!
kringloopwinkel hier heeft vaak ook hele goedkope en mooie boxen/buggy's/kinderwagens/kinderstoelen en noem maar op. En dan echt HEEL goedkoop. Zeker de moeite waard vind ik, gewoon elke paar dagen daar even gaan kijken, want als het binnenkomt is het vaak ook snel weer weg.
Tot mijn spijt moet ik mijn aanbod helaas intrekken....althans van de kinderkamer... Die mensen die via MP een bod hadden gedaan, en niet op waren komen dagen, stonden vanavond ineens voor mijn neus. Dus de kamer is helaas weg. Als bezorgde nog interesse heeft in rompertjes, handdoeken, sokjes, speelgoed en zo PB me dan ff.....
BeertjeY: niks aan te doen! Wel jammer natuurlijk, maar zo gaat dat soms. Het komt nu in elk geval ook goed terecht Ik hoop dat we snel wat van bezorgde horen, want zo weet iedereen hoe nu verder.
Allereerst wat lopen (surfen) hier veel lieve mensen rond! dat je een wildvreemde zo wilt helpen vind ik erg lief. op het moment kan ik zelf niets weg doen omdat wij zelf een 2de verwachten. wel wil ik even de tip geven om een paar geboorte kaartjes extra te laten drukken! tis een heeeeele kleine investering maar je krijgt er best wat voor terug. bij de Plus, de c1000 en waarschijnlijk nog wel veel meer winkels krijg je een babydoos in ruil voor een geboorte kaartje.
Graag wil ik hier nog even plaatsen waar mijn hart van vol is. Na het openen van deze topic ben ik overspoeld door de meest lieve mails met geweldige aanbiedingen. Hartverwarmend zoals de (a.s) moeders hier met elkaar meeleven!! Ook onverwachts kwam mijn man met van alles aanzetten (gekregen van een collega) en opeens wordt de zwangerschap nu zo echt. Onze dochter is nu bij ons en heb haar alles laten lezen. Dikke tranen (zwanger he hahaah ) en zo vreselijk blij en dankbaar. Met al deze hulp ziet ze het weer zitten al verzekerden wij al maanden dat het kindje echt wel spulletjes zou hebben. We gaan nog wat spullen ophalen of deze worden opgestuurd en dan hebben we een enorme verrassing voor haar.....een wiegje,haar droom! Vanuit het diepst van mijn hart wil ik iedereen alvast bedanken voor de lieve reacties,mails en spullen. Hier gaat ondanks het barre winterweer de zon weer schijnen. Geloof dat ik de enige 'oma' ben hier en voel me toch volledig thuis. Maandag de 20 wk echo......spannend hoor! Laat het weten bij onderzoeken en echo's (laat in de middag). Een dikke kus en knuffel!!!
wat fijn dat iedereen voor jullie klaarstaat, en jullie dochter mag heel trots zijn op jou en je man... zo te lezen komt het vast allemaal goed met de spulletjes!! spannend de 20 weken echo!! veel succes en veel geluk voor de toekomst!! en mijn aanbod staat nog steeds kwa kleding of andere verzorgingsspulletjes... groetjes...
Algemene toevoeging : De babykamer bezit een diepe inbouwkast dus die heeft ze niet nodig. Het kindje begint in een wiegje en het ledikant komt dan wel (Ikea 35 euro) later. De commode wordt een deels verbouwde ladenkast van ons zelf ('opa' is handig). Onlangs alle badspullen gekregen (badje,tummy enz) en mijn eerste kado'tje destijds was een setje met kam,borstel e.d Vandaag kregen we een autostoeltje. Via hier een geweldig aanbod gekegen voor een prachtige wagen die later wandelwagen wordt. Bij het wiegje krijgen we ook lakensetjes en dekentje. Na een berekening kunnen we voor 50 euro hydrofiel luiers e.d kopen. 14 januari is onze dochter jarig en haar vrienden overleggen nu met mij over kleine spulletjes. Al met al komen we nu echt heel snel een heel eind,mede dankzij al jullie hulp!! Voor alle moeders die wegens geldgebrek moeilijk zitten vraag ik jullie om vooral veel spullen in te leveren bij hulporganisaties. Je doet er zo'n goed werk mee!! Kon niet eerder posten want site lag eruit en was vanavond te druk voor de pc.
hydrofiele luiers heb ik hier ook overvloed van..pb maar als je nodig hebt ik heb er te veel ook voor andere dingen ik doe heel veel weg en je mag het bij mij part gratis hebben
wat fijn dat jullie heerlijk geholpen worden oma. ik heb helaas nog niks echt voor jullie omdat ik zelf nog een kleintje heb en hopelijk in de toekomst komt er nog 1 bij maar als ik eens iets heb en weg wil doen zou ik eerst nog eens aan u denken.