Wil heel even jullie ervaringen weten... Ik heb in december een miskraam gehad en heb mijn menstruatie in januari alweer netjes gehad. Nu zou volgens de gemiddelde menstruatielengte ik afgelopen vrijdag ongesteld zijn. Alleen bleef dit uit. Dus heb ik een test gedaan...deze was wit. Ik heb op 12 februari een positieve ovulatietest gehad....Wanneer moet ik dan ongesteld worden...Zag bij mijn vorige cyclus dat ik na de eisprong (positieve test) ongeveer 15-16 dagen. Snap er niks meer van... Ben enorm misselijk, gevoelige borsten, rare steekjes onderbuik, onderrug die pijnlijk is en erg moe....
Volgends een gemiddelde cyclus zou je 14 dagen na je eiersprong ongesteld moeten worden.. dus dan heb je nog een paar dagen als ik goed gelezen heb toch?
Als je 12 febr een positieve ovu test gehad hebt, zal je menstruatie datum tussen 26 en 28 febr. zijn. Uitgaand van 14 a 16dgn na je eisprong. Voor tleen zw.test kan het dus evt nog te vroeg zijn. Mocht je nog twijfelen zou ik over 2 dgn nog eens testen. Daarbij kan je cyclus nog van slag zijn door je mk. Een gemiddelde nemen van je cyclussen is niet altijd slim. Ik zou denk ik in hou geval uitgegaan zijn van de langste cyclus.
Mijn cyclus was na ma ook paar keer langer en elke keer voelde ik ook van alles en wist ik zeker dat het raak was. Hoop kan veel met je doen. Na 3 maanden was mijn cyclus weerbop orde en zie mijn banner Natuurlijk zegt het niets over je situatie nu.. Het zou idd kunnen dat je te vroeg hebt getest, dat hoop ik voor je!
Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Je menstruatie kan 10-18 dagen na je eisprong komen. Je kunt twee weken na je eisprong een zwangerschapstest doen.
Mijn langste cyclus was 29dagen..en de korste 26 dagen.. Dan ben ik veel te vroeg geweest met testen denk ik.... Nou ja, ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden...en als het nog niet is dan testen we maar komend weekend...